Marketingo komunikacijų tyrimas

Gerb. Respondente! Maloniai prašau atsakyti į nesudėtingus klausimus. Esu Lietuvos Verslo kolegijos studentė, atliekamas tyrimas padės atlikti skirta individualią užduotį. Dėkoju už pagalbą!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokią įtaką reklama daro Jūsų apsisprendimui pirkti?

Kur ieškote informacijos apie planuojamą įsigyti produkciją?

Kas labiausiai patrauktų Jūsų dėmesį renkantis paslaugą, produkciją?

Į kokią reklamą dažniausiai atkreipiate dėmesį?

Įvardykite, kokiomis asmeninio pardavimo priemonėmis skleidžiama informacija Jums yra įsimintiniausia?

Įvertinkite, kokiomis tiesioginio marketingo komunikacijos priemonėmis skleidžiama informacija Jums yra įsimintiniausia?

Kaip manote, kokia priemonė yra efektyviausia pardavimų skatinimui sustiprinti įmonėje?

Ar norėtumėte gauti informaciją apie produkciją, akcijas ar specialius pasiūlymus?

Kokias marketingo komunikavimo priemones siūlytumėte įmonei, kurios veiklos sritis – paslaugų tiekimas/ produkcijos pardavimai?

Jūsų lytis?

Jūs esate?

Ar svarbi yra komunikacija tarp pirkėjo ir tiekėjo?