Marketingo komunikacijų tyrimas

Gerb. Respondente! Maloniai prašau atsakyti į nesudėtingus klausimus. Esu Lietuvos Verslo kolegijos studentė, atliekamas tyrimas padės atlikti skirta individualią užduotį. Dėkoju už pagalbą!

Kokią įtaką reklama daro Jūsų apsisprendimui pirkti?

Kur ieškote informacijos apie planuojamą įsigyti produkciją?

Kas labiausiai patrauktų Jūsų dėmesį renkantis paslaugą, produkciją?

Į kokią reklamą dažniausiai atkreipiate dėmesį?

Įvardykite, kokiomis asmeninio pardavimo priemonėmis skleidžiama informacija Jums yra įsimintiniausia?

Įvertinkite, kokiomis tiesioginio marketingo komunikacijos priemonėmis skleidžiama informacija Jums yra įsimintiniausia?

Kaip manote, kokia priemonė yra efektyviausia pardavimų skatinimui sustiprinti įmonėje?

Ar norėtumėte gauti informaciją apie produkciją, akcijas ar specialius pasiūlymus?

Kokias marketingo komunikavimo priemones siūlytumėte įmonei, kurios veiklos sritis – paslaugų tiekimas/ produkcijos pardavimai?

  1. Sudominti klientą nuolaidomis, domėtis kas jam aktualu, rodyti geriausius variantus, nuolatiniams klientams taikyti didesnes nuolaidas, kurie perka visus metus
  2. Nemokama konsultacija akis į akį, reklaminės skrajutės, įmonės internetinis puslapis, reklama socialiniuose tinkluose, naujienlaiškiai, katalogai, produktų pristatymai.
  3. Asmeninės patirties dalijimasis soc.medijose
  4. Kuo mažiau populiarias, galbūt netgi išėjusias iš mados arba naujas savaip naujai sukurtas. Labai atstumia ir atbaido nuo pirkimo toks vadybininkas, kuris kalba pagal kolegijoje ar universitete studijų metu išmoktas standartines frazes. Na, taip jaučiasi vadovėliškumas, vaidyba. Visokius vadybinius triukus, beje, irgi visi žino, irgi juokingai atrodo.
  5. Akciją "galimybė pirmiesiems išbandyti produktą"; socialinę veiklą, susijusia su įmonės vertybėmis (netiesioginė rinkodara);
  6. Nuolaidos
  7. internetinės reklamos
  8. Produkcija
  9. Sacialiniai tinklai
  10. Pokalbiai
…Daugiau…

Jūsų lytis?

Jūs esate?

Ar svarbi yra komunikacija tarp pirkėjo ir tiekėjo?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą