„Klientų aptarnavimo tobulinimas UAB „Joalda“.

Kaip dažnai perkate UAB „Joalda“?

Ar prieš perkant UAB „Joalda“ pasinaudojate įmonės atsiliepimais ir įvertinimais internete?

Ar Jūs po apsipirkimo UAB „Joalda“ paliekate atsiliepimus internetiniuose puslapiuose?

Kas Jums yra svarbu, kada renkantis įmonę? (reikia įvertinti penkiabalėje sistemoje kiekvienoje eilutėje esančius apibūdinimus: 1-visai nesvarbu, …, 4-labai svarbu).

. Kaip vertinate UAB „Joalda“ klientų aptarnavimą?

Kodėl pasirinkote būtent UAB „Joalda“? (reikia pažymėti 3 kriterijus, kurie yra svarbiausi).

Prašome įvertinti UAB „Joalda“ darbuotojų darbą? (Pažymėkite kiekvienoje eilutėje Jums tinkantį atsakymą)

Kas Jūsų nuomone, lemia nekokybišką klientų aptarnavimą?

Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę UAB „Joalda“ pagerinti galima:

Kas, Jūsų nuomone, gali padėti pritraukti daugiau klientų ir išlaikyti esamus?

Ar rekomenduotumėte UAB „Joalda“ savo draugams, pažįstamiems, kolegoms?

Kiek tikėtina, kad Jūs ir toliau pirksite UAB „Joalda“?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų šeimos pajamos per mėnesį:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą