JAUNIMO TURIZMO RINKODAROS YPATUMAI IR TENDENCIJOS SKAITMENINIO PASAULIO KONTEKSTE

Gerbiamas (-a) Respondente,

Kviečiame dalyvauti tyrime, kuriuo siekiama ištirti jaunimo (Y ir Z kartos) turizmo rinkodaros ypatumus ir tendencijas. Tyrimo rezultatai bus naudingi tobulinant turizmo rinkodaros strategijas. Jūsų nuomonė labai svarbi!

Anketa yra anoniminė, apklausos rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti tik mokslo tikslais. Dalyvavimas yra savanoriškas. Jums tinkamą atsakymą žymėkite X.

Dėkoju už nuoširdžius atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius:  ✪

3. Kuris turizmo rinkodaros metodas Jūsų nuomone yra veiksmingesnis? ✪

4. Kaip dažnai naudojatės skaitmeninėmis priemonėmis, pvz., svetainėmis, programėlėmis ar socialinės žiniasklaidos platformomis, prieš nuspręsdami keliauti? ✪

5. Įvertinkite veiksnius, kurie lemia Jūsų sprendimą įsigyti turizmo paslaugą/produktą? Pažymėkite po vieną atsakymą kiekvienoje horizontalioje eilutėje.  ✪

Tikrai taipTaipNežinauNeTikrai ne
Kitų turistų rekomendacijos, pasidalinta patirtis
Socialinės žiniasklaidos platformose pateikti įrašai, nuotraukos, vaizdo įrašai
Šokiruojanti, stebinanti reklama
Nuomonės formuotojų rekomendacija (angl. influencer)
Technologijos, pvz., mobiliosios programėlės, virtuali ir papildyta realybė, QR kodas.
Įdomus, inovatyvus, autentiškas turinys
Įtikinama istorija ar pasakojimas apie turistinę vietovę
Skelbimai, pvz., Google Ads, Facebook Ads.
Paieškos sistemos (pvz., Google) rezultatai
Individualios rekomendacijos el. paštu
Individualios rekomendacijos mobiliuoju telefonu
Interaktyvi veikla, pvz., virtualūs renginiai, apklausos (angl. poll), internetiniai konkursai, žaidimai
Bendravimas realiuoju laiku, pvz., pokalbių robotai
Turizmo įmonės sąmoningumas, iniciatyvų palaikymas, pvz., LGBTQ atstovų palaikymas
Reklama apimanti populiarią kultūrą, pvz., knygas, filmus, maistą, muziką.

6. Kokias socialinės žiniasklaidos platformas dažniausiai naudojate? Pažymėkite visus Jums tinkamus variantus. ✪

7. Kokie vaizdo įrašų tipai turi didžiausią poveikį Jūsų ketinimui keliauti, pirkti turizmo paslaugą ar produktą? Pažymėkite visus Jums tinkamus variantus. ✪

8. Kaip vertinate šias rinkodaros veiklas, siekiant pagerinti Jūsų turizmo patirtį?  ✪

Labai svarbuSvarbuNežinauNesvarbuVisiškai nesvarbu
Virtualūs renginiai
Internetiniai konkursai
Apklausos (angl. poll)
Pokalbių robotai
Virtuali realybė
Papildytoji realybė
Žaidimai (mob. telefonuose)
QR kodas
Galimybė palikti komentarą, atsiliepimą

9. Ką manote apie individualizuotų pasiūlymų, pvz., nuolaidų ir rekomendacijų, gavimą, atsižvelgiant į Jūsų pageidavimus, paieškos istoriją ir vietos nustatymą?  ✪

10. Kokio tipo el. laiškai paskatintų Jus užsisakyti kelionę ar paslaugą? Pažymėkite visus Jums tinkamus variantus. ✪

11. Kokio tipo pranešimai paskatintų Jus užsisakyti kelionę ar paslaugą? Pažymėkite visus Jums tinkamus variantus. ✪

12.Kaip vertinate turizmo rinkodaros kampanijas, kurios į reklamą integruoja naujausius įvykius ar tendencijas (angl. trends), pvz., socialinės žiniasklaidos tendencijas ar pasaulinius įvykius? ✪

13. Skaitmeninė rinkodara padėjo geriau suprasti informaciją apie turizmo produktą/paslaugą, paskatino įsigyti ir padidino turizmo prekės ženklo žinomumą.  ✪