ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO, TOBULINIMO GALIMYBĖS

Esu Gintarė Mockevičiūtė, Alytaus kolegijos,  įstaigų ir įmonių administravimo, IV kurso studentė. Atlieku tyrimą tema APB „Apranga“ įmonės įvaizdžio formavimas ir tobulinimo galimybės. Apklausos duomenys bus panaudoti baigiamajame darbe. Man labai svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną šios anketos klausimą. Ši anketa yra anonimiška ir apklausos duomenys bus nagrinėjami tik apibendrinta forma. Prašau pažymėti Jums labiausiai tinkantį atsakymą.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kurie veiksniai, jūsų nuomone yra svarbiausi, siekiant sėkmingai suformuoti organizacijos įvaizdį ?

2. Ar Jums teko pasinaudoti APB „Apranga“ paslaugomis?

3. Kaip vertinate APB „Apranga“ paslaugas?

4. Dėl kokių priežasčių pasirinkote APB „Apranga“ paslaugas?

5. Perkant APB „Apranga“ produkcija, Jūsų apsisprendimui didžiausią įtaka daro? (pažymėkite 2 svarbiausius)

6. Kokie veiksniai susiję su APB „Apranga“ įvaizdžiu labiausiai įtakotų Jūsų pasirinkimą?

7. Ar Jums svarbus APB „Apranga“ įvaizdis renkantis jų siūlomą produktą / paslaugą?

8. Kaip Jūs vertinate APB „Apranga“ įvaizdį?

9. Kaip manote, kas labiausiai formuoja APB „Apranga“ įvaizdį? (galimi keli atsakymo variantai)

10. Jūsų nuomone, svarbiausi APB „Apranga“ išorinio įvaizdžio elementai :

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Prekės/paslaugos pateikimas
Aptarnavimo kokybė
Galimybė įsigyti (parduotuvėje, internetu)
Įmonės logotipas
Įmonės požiūris į ekologiją
Galimybė susisiekti su organizacija socialinių tinklų pagalba (Facebook, Instagram ir pan.)
Reklamos kampanija

11. Jūsų nuomone, svarbiausi APB „Apranga“ vidinio įvaizdžio elementai:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Pasitenkinimas darbo sąlygomis
Vidinis organizacijos klimatas
Vadovo įvaizdis
Siūlomos karjeros galimybės
Darbo užmokesčio dydis

12. Įvertinkite APB „Apranga“ įvaizdžio vizualinius elementus:

Visiškai nesutinku
Nežinau
Visiškai sutinku
Firminis stilius (logootipas, spalviniai sprendimai, šriftas ir kt.) gerai atspindi įmonės veiklos specifiką
Įmonės išsidėstymas patogus
Personalas atrodo tvarkingai
Prekės ženklai žinomi
Parduotuvių dizainas modernus
Įmonę galima apibūdinti kaip tvarkingą
Prekių asortimentas platus
Įmonę galima apibūdinti kaip estetišką

13. Kaip vertinate APB „Apranga“ darbuotojų išorinį įvaizdį?

14. Ką siūlytumėte APB „Apranga“, siekiant pagerinti jos įvaizdį?

15. Kuriais iš išvardintų būdų labiausiai norėtumėte gauti informaciją apie APB „Apranga“ produkciją?

16. Jūsų amžius?

17. Jūsų lytis: