ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO, TOBULINIMO GALIMYBĖS

Esu Gintarė Mockevičiūtė, Alytaus kolegijos,  įstaigų ir įmonių administravimo, IV kurso studentė. Atlieku tyrimą tema APB „Apranga“ įmonės įvaizdžio formavimas ir tobulinimo galimybės. Apklausos duomenys bus panaudoti baigiamajame darbe. Man labai svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną šios anketos klausimą. Ši anketa yra anonimiška ir apklausos duomenys bus nagrinėjami tik apibendrinta forma. Prašau pažymėti Jums labiausiai tinkantį atsakymą.

1. Kurie veiksniai, jūsų nuomone yra svarbiausi, siekiant sėkmingai suformuoti organizacijos įvaizdį ?

2. Ar Jums teko pasinaudoti APB „Apranga“ paslaugomis?

3. Kaip vertinate APB „Apranga“ paslaugas?

4. Dėl kokių priežasčių pasirinkote APB „Apranga“ paslaugas?

5. Perkant APB „Apranga“ produkcija, Jūsų apsisprendimui didžiausią įtaka daro? (pažymėkite 2 svarbiausius)

6. Kokie veiksniai susiję su APB „Apranga“ įvaizdžiu labiausiai įtakotų Jūsų pasirinkimą?

7. Ar Jums svarbus APB „Apranga“ įvaizdis renkantis jų siūlomą produktą / paslaugą?

8. Kaip Jūs vertinate APB „Apranga“ įvaizdį?

9. Kaip manote, kas labiausiai formuoja APB „Apranga“ įvaizdį? (galimi keli atsakymo variantai)

10. Jūsų nuomone, svarbiausi APB „Apranga“ išorinio įvaizdžio elementai :

11. Jūsų nuomone, svarbiausi APB „Apranga“ vidinio įvaizdžio elementai:

12. Įvertinkite APB „Apranga“ įvaizdžio vizualinius elementus:

13. Kaip vertinate APB „Apranga“ darbuotojų išorinį įvaizdį?

14. Ką siūlytumėte APB „Apranga“, siekiant pagerinti jos įvaizdį?

15. Kuriais iš išvardintų būdų labiausiai norėtumėte gauti informaciją apie APB „Apranga“ produkciją?

16. Jūsų amžius?

17. Jūsų lytis:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą