„Edukacinių programų vaidmuo aktyvizuojant muziejų auditorijas: Prancūzijos ir Lietuvos lyginamoji analizė“

Sveiki! Esu Vilniaus dailės akademijos Kultūros vadybos ir kultūros politikos magistro antro kurso studentė Agnė Vrubliauskaitė. Mano baigiamojo magistrinio darbo tema – „Edukacinių programų vaidmuo aktyvizuojant muziejų auditorijas: Prancūzijos ir Lietuvos lyginamoji analizė“. Būčiau labai dėkinga, jei atsakytumėte į mano paruoštos anketos klausimus. Šiuo tyrimu siekiu išsiaiškinti, kokią reikšmę muziejų edukacinėms programoms teikia lankytojai. Dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus. :)

1. Kaip dažnai lankotės muziejuose Lietuvoje?

2. Kaip dažnai lankotės muziejuose viešėdami užsienio šalyse?

3. Kiek iš viso muziejų aplankėte per paskutinius 12 mėnesių (Lietuvos ir užsienio šalių)?

4. Ar sekate muziejų naujienas (pristatomos ekspozicijos, seminarai, koncertai ir kt.)?

5. Kokiems muziejams teikiate pirmenybę?

6. Muziejus, kaip įstaiga, Jums asocijuojasi su:

7. Muziejuose dažniausiai apsilankote:

8. Dėl kokių priežasčių lankote savo šalies muziejus?

9. Dėl kokių priežasčių lankote užsienio muziejus?

10. Ar esate ką nors girdėję arba skaitę apie muziejų edukacines programas?

11. Su kuo jums asocijuojasi terminas muziejaus „edukacinė programa“? (galite pažymėti 1-4 variantus)

Jei pasirinkote „kita“, įrašykite savo variantą.

  1. Su subtiliu bendravimu
  2. su mano darbu
  3. su mokymu skirtu neįprasta forma (muziejumi) perteikti vertingą informaciją

12. Ar Jums teko dalyvauti kokioje nors Lietuvos muziejų organizuotoje programoje, kurią, Jūsų nuomone, būtų galima priskirti prie edukacinių?

Jeigu teko, prašyčiau nurodyti, kokia tai buvo programa ir kuriame muziejuje ji vyko.

  1. "Ludvig museum" Vokietyja "Rytu -vakaru vokietyjos dailininkai"
  2. Antano Vienuolio
  3. Betričes Grincevičiutės muziejus, Nacionalinis muziejus
  4. Gido vedama teminė ekskursija. Lietuvos dailės muziejus, Radvilų rūmai, paroda „Karalienės Viktorijos laikų mada 1830–1900 m.“ Keletas gido vedamų ekskursijų Vilniaus paveikslų galerijoje ir kt.
  5. druskininkų vaikų dailės galerijoje
  6. Prienų krašto muziejuje - edukacinė programa "Duonos kelias"
  7. Lietuvos liaudies buities muziejuje
  8. Pries kelis metus, Varno muziejuje Vilniuje
  9. Traku istorijos muziejaus Viduramziu dienos vasara.
  10. VšĮ "Vitražo manufaktūra" galerijoje-muziejuje "Vitražo kūrybinės dirbtuvės", VGMC galerija „Kairė-dešinė“ grafikos dirbtuvės, bažnytinio paveldo muziejuje Lietuvos dailės istorikų draugijos viešųjų paskaitų ciklas „Lietuvos dailės istorijos eskizai“ ir tt
…Daugiau…

13. Ar Jums teko dalyvauti kokioje nors užsienio muziejų organizuotoje programoje, kurią, Jūsų nuomone, būtų galima priskirti prie edukacinių?

Jeigu teko, prašyčiau nurodyti, kokia tai buvo programa ir kuriame muziejuje ji vyko.

  1. Grenoblio meno muziejus, Modernaus meno pazinimo ciklas
  2. atvira paskaita Britanijos muziejuje(british museum) apie antikine graikija
  3. Liublianos nacionaliniame muziejuje, Metropoliteno Niu Jorke, Kino muziejuje Turine
  4. Casino Luxembourg. Foto atelier
  5. Musée Casino 2000, Luxembourg, nepamenu tikslaus programos pavadinimo
  6. Liuksemburgo miesto muziejus, religijoms skirta programa
  7. Krokuvos Vavelio pilyje "Muzika...", Varšuvos karališkoje pilyje apie Anliką,
  8. CERN, Ciuriche
  9. Volklingen, DE. Senoje metalurgijos gamykloje buvo mokslo istorijos apzvalga su praktiniais uzsiemimais.
  10. Koncertas; foto meno mugė; dailės studija; seminaras; filmas ir t.t.
…Daugiau…

14. Ar reikalingos, Jūsų nuomone, muziejams edukacinės programos?

15. Kokiai tikslinei grupei (grupėms), Jūsų nuomone, turėtų būti kuriamos edukacinės programos? (galite pažymėti 1-4 variantus)

16. Ar įdomiai ir patraukliai parengta edukacinė programa galėtų Jus paskatinti apsilankyti muziejuje?

17. Jei taip, kokia edukacinė programa galėtų patraukti jūsų dėmesį? (galite pažymėti 1-3 variantus)

Jei pasirinkote „kita“, įrašykite savo variantą.

  1. geriausiai tinka tie variantai kur pats gali viska isbandyti. Gøterburge esantis gamtos muziejus, kuriame tu gali patekti i orbitine stoti, Vienoje Haus der Musik musiejus, kur gali ismeginti dirigavima, Lisabonoje Akvariumas....
  2. Interaktyvus dalyvavimas pvz. Turino kino muziejuje
  3. visi variantai, bet, nereikia bandyti žmonių sugebėjimų, o sudominti, supažindinti
  4. Paskaita/ diskusija organizuota kompetetingo meno kritiko!
  5. kas nors siuolaikisko, o ne dinozauru laiku (kaip Lietuvoje)
  6. sunku būtų konkretizuoti.

18. Jei dalyvautumėt edukacinėj programoje, pirmenybę teiktumėt:

19. Edukacinėje programoje Jums labiausiai patiktų dalyvauti:

20. Kuri, Jūsų nuomone, muziejų edukacinės programos savybė būtų patraukliausia šiuolaikiniam lankytojui?

Jei pasirinkote „kita“, įrašykite savo variantą.

  1. Sinteze: informacija + modernus žaismingumas
  2. Reikia sudominti lankytoją, suintriguoti, turi būti originali tema, įdomus pateikimas, įvairių veiklų apjungimas

21. Kokie edukacinės programos tikslai Jums atrodo aktualiausi šiuolaikiniam lankytojui ? (galite pažymėti 1-4 variantus)

22. Ar sutiktumėte papildomai mokėti už edukacinę programą?

23. Jūsų lytis:

24. Jūsų amžius:

  1. 27
  2. 31
  3. 26
  4. 25
  5. 45
  6. 26
  7. 41
  8. 39
  9. 39
  10. 26
…Daugiau…

25. Jūsų išsilavinimas:

26. Dabartinis Jūsų užsiėmimas:

27. Ar Jūsų lankymasis muziejuose susijęs su dabartiniu užsiėmimu/profesija?

28. Ar turite nepilnamečių vaikų?

29. Dabartinė Jūsų gyvenamoji vieta:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą