*_*_*_* Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Techninės pagalbos neįgaliesiems Klaipėdos skyriuje *_*_*_

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę  KLAIPĖDOS skyriuje

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

*_*_*_* Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę  Techninės pagalbos neįgaliesiems  Klaipėdos  skyriuje *_*_*_

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. Vibruojantis zadintuvas maziukas , o kito didesnio reikejo laukti ir mes negave ir tik maziuka esame gave. O viena asmeniskai nusipirkom savo lesomis
  2. Kalbantis skaiciuotuvas
  3. Rašymo rėmelis (brailio lentelė su rašymo įtaisu) Specialus rašomasis popierius
  4. skyscio lygio rodytuvas
  5. Skysčio lygio rodytuvu Elektroninis skaičiuotuvu Ilgio matuokliu
  6. Kalbantis skaiciuotuvas, ilgio matuoklis
  7. Lygio matuokliu
  8. Jokia
  9. Rankinis Brailio laikrodis
  10. Ilgio matuokliu, skyscio lygio rodytuvu
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. WWW.GOOGLE.LT
  2. isidarbinau ir darbovieteje suzinojau apie centra
  3. Pati nueinu ir suzinau
  4. laida neigaliesiems sekmadienio rytais. Radijo laida veda laida Danute Pagriboniene. Yra skyrelis apie neigaliuosiuosius.
  5. Klaipedos Regos ugdymo centre
  6. Nueinu pats i skyriu ir suzinau
  7. is darbuotojo Klaipedos regos centro
  8. Niekur
  9. Ateinu i Klaipedos centra ir pasiteirauju. Nei soc, darb, nei akluju organizacija. Viskas yra TIK POPIERIUOSE. Man reikia dabar reikia gyventi. Buna organizuojamos ekskursijos, koncertai. Viskas yra vejas. Niekam buvo niekas neidomu. Tik tas Klaipedos regos centras yra gerai, patiko man ten.
  10. ateinu i centra ir suzinau ko man reikia
…Daugiau…

8. Kiek kartų lankėtės Centro Klaipėdos skyriuje?

9. Prieš kiek laiko pastarąjį kartą buvote atvykę į Centro Klaipėdos skyrių?

  1. 6-12men
  2. Pries 2 metus
  3. Pries daugiau kaip 1 metus
  4. Pries 1-2 menesius
  5. Pries 1 menesi
  6. Pries 1 savaite
  7. Pries 3 menesius
  8. Pries 6 menesius
  9. -
  10. Pries 6 menesius
…Daugiau…

10. Ar Centro Klaipėdos skyriaus darbo laikas Jums yra patogus?

11. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

12. (Prie klausimo Nr.11) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

  1. Viską sutvarkė socialinis darbuotojas.
  2. -
  3. Palangos reabilitacijios ligonineje. Soc darbuotoja paaiskino, kad gali buti reikalingas vezimelis. Seimos gydytojas Telsiuose nieko nepadeda. Vaziuoju pas profesoriu Deltuva i Kauna, kai reikia. Telsiuose yra dar gydytoja Skirsneviciute labai gera gydytoja. Telsiuose seimos gydytojas visai nenori rupintis, ir nenori, kad mes ateitume. Dabar esu Sventosios sanatorijoje. Per metus atliktos 3 galvos operacijos.

13. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

14. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro Klaipėdos skyriaus paslaugas nuo 1-blogai iki 10 balų- puikiai?

15. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

16. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

17. Kai kreipėtės į Centro Klaipėdos skyriaus darbuotojus, ar pastebėjote abejingumą arba nenorą spręsti klausimų?

18. Kiek laiko užtruko aprūpinimo techninės pagalbos priemone dokumentų priėmimas ir sutarties sudarymas?

19. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

20. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

21. Kokie Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę Centro Klaipėdos skyriuje?

  1. Prieinamesnes patalpos,dokumentus siusti emeilu,pastu,kad nereiketu laukti is gydytojo siuntimo,kad viskas butu patogiau sutvarkyta neigaliojo naudai ir ji lydinciam asmeniui.Transportavimo paslaugos i namus,nemokamos ir dazniau.Tokia jau teko pasinaudoti ir buvome patenkinti.
  2. Ir darzeli lankeme, ir mokyklas. Ir niekas nepasake, kad tokie technines pagalbos neigaliesiems centrai yra. Gargzduose niekas nieko nezino nesame gave. Esame is Gargzdu. Poliklinikoje buvo toks inscidentas.Gargzdai gave importinius apratelius. Atejau ir paprasiau gydytojos. O man pasake: "Is kur jus istraukete?? " Tada, kai pasakiau, kad kreipsiuosi i SODRA, tai tada gydytoja atsake:" Tai, dar viena turime." Nuslepiami klausos apratai. Prasymas: kad jus issiustumete kokia nors informacija seimoms, asmens, turintiems klausos negalia. Gargzduose niekas nieko nezino. Ko paklausi- niekas nezino. Mums kamstukus padare blogai, nors sumokejome daug uz juos. Klaipedos skyriuje esame gave maziuka vibruojanti zadintuva, o kito didesnio vibruojancio reikejo laukti 1 metus ir mes negavome ir tik maziuka esame gave. O viena asmeniskai nusipirkom savo lesomis.
  3. Seniai lankiausi, ir tiesiog nelabai matau, kas ten pas juos blogai, kas pas juos gerai. Mane palydejo kazkas is seimos nariu, as priemones ir isejau. Kelias buvo blogas prie skyriaus, plyteles isgriuvinejusios, galetu patiesti nauja saligatvi, kad nereiketu griuvineti. Kalbanciu svarstykliu net nenaudoju , nes nepaaiskino kaip naudotis, ir net nemoku jomis naudotis. Elektrinonini skaiciuotuva ir darbe naudoju. Naudoju daznai ir tas gerai. Dabar man pasiimti svarstykles ir vaziuot kazkur, kad paaiskintu yra nepatogu ir neturiu laiko, nes esu dirbanti. Einu i darba 08:00 iki 15:30 ir akluju draugija dirba lygiai taip pat. Kalbantis termometras blogai rodo. Visa laika blogai rodo. Kai rodo(man paziuri vaikai) 36 laipsnius. Nors temperatura buvo pakilusi. Rusiskai kalba. as moku rusiskai ir neerzina. Jau is karto blogai rode ir guli padetas kazkur spintoje.
  4. Greitai nusidevi burbuliukai. dabar lazdeles be burbuliuku, gal daro naujoviskas. Tik Regos centro dalyviams buvo patogu. Patys darbuotojai bandeme isisaikinti priemoniu naudojimo instrukcijas is Klaipedos centro. Is Regos ugdymo centro ateinu ne su vienu dalyviu, o su dviem, tai darbuotojai nespeja paaiskinti. Nekaltinu darbuotoju ir mums patiems idomu, kaip sureguliuoti, kad butu kita karta zinoma kaip naudotis. Jeigu vienas zmogus ateina- taip pat nepaaiskina kaip naudotis. Reiketu,kad paklausti, ar mokes naudotis, ar tures kas jam paaiskintu? Galbut vienas gyvena ir jam reiketu daugiau paaiskinti, reiketu kad darbuotojai paaiskintu.
  5. Jeigu tas daiktas yra naudingas, tai galima prisideti simboliskai. O suzinoti apie informacija- tai pats nueinu- tai tada gaunu atsakyma, o siaip neskambina ir nepranesa apie eiles eiga. Kai jau vienerius metus laukti ir nei karto nepaskambina, tai neramu, kokia situacija. O darvienas kartas buvoa seniai, bet atsimenu, kad tas vedejos padejajas mane issiunte is viso, nes nebuvo vedejos: " Nieko nezinau, nera vedejos". O anksciau ne viena karta kreipiausi tokiu paciu klausimu, ir buvo atsakes. Vedeja vertinu labai gerai. Parsinesiau nauja magnetofona. Estetinio vaizdo nera, bet galiu pats prisiklijuoti. Magnetofono atsiklijavusios plastmases, bet jis veikia. Namu salygomis bus gerai. Ir jau nenorejau grizti i centra pakeisti.
  6. Pavyzdziui, dirbu kaip Silutes akluju ir silpnaregiu draugijos socialine darbuotoja. Labai ILGAI laukiame priemoniu. VIS NERA NERA UZPIRKIMU. BUS TIK VASARA. Neigalieji laukia 1 metus arba pusantru metu...Jie zada patys i naujas patalpas, nors ten visiems gerai. Kad butu pristatymas i SILUTE Privalau, kaip socialine darbuotoja pati vezti tas priemones akliesiems ir silpnaregiams, kurie priklauso draugijai.. Imu smulkesni dalykai -tai gali parvezti. O jau magnetofonams- samdomes masina. Tas visas lovas vezimelius veza savivaldybiu transportas ir einu paprasyti, kad savivaldybe parveztu. Daznai itraukiu seimos transporta. Masina Klaipedos skyriu. Rankiniu laikrodziu buvo baterijos pasibaigusios. Baterijos ne paprastos ir dedamos, nemoka neigalieji. Laikrodininkai nemoka pakeisti ir jie sako, kad jie kaip VIENKARTINIAI. Jeigu VELTUI- TADA VISKA, VISKA VISKA zmones ima. Reikia nereikia. O, kai butu primokama- tada neimtu tiek visko is eiles.
  7. Manau, kad ir taip viskas gerai. Magnetofonas, didinamasis stiklas, kalbantis laikrodis negenda. Geros. Knygas skaitau.
  8. Tiesiog net neisivaizduoju. Daugiau pastato reklamos. Pavyzdziui, jeigu zmogus is kito miesto atvyksta- labai sunku susigaudyti. Pastatas niekuo neisiskiria nuo kitu pastatu. Reiketu isskirtinumo TPNC Klaipedos skyriui. Galbut RYŠKIOMIS SPALVOMIS kaip nors išskirti Priemones kokybiskos. O daugiau viskas gerai. Brailio lentele buvo su broku ir is karto pakeite.
  9. Neseniai gavome priemones. Mamyte DESIMT METU SIRGO IR VISA LAIKA VARGO. Ko paklausi- gydytojai nieko nezino. Daug ligu, bet patys ieskojome. Neseniai suzinojome apie akluju organizacija. Ligone apytiksliai 1 menesi laiko padevejo. Grotvas buvo ilgiau. Mes grazinsime, dar veikiantis. Esame labai dekingi tokiai Akluju organizacijai. Per sia organizacija gavome priemones. Informacijos yra mazai: JUSU PROBLEMOS IR JUS SPRESKITE. IESKOME INTERNETE, SKAITOME IR DOMIMES. Jautiesi kaltas, kad atejai pas gydytoja. Ir dar I-mos grupes neigalusis vaikas. Ir visi vaistai NEKOMPENSUOJAMI ir viska pirkti. Ir kam tuos kompensuojamu vaistu knygutes, jeigu i jas nieko nerasoma.
  10. Broliui stogas vaziuoja be darbo. Uzdaryti fabrikai, kurie veike anksciau ir nera darbo. O globa- tik teismo keliu. Del dokumentacijos. Nesibaigiantys keliai. Neduoda globos. Baisu pasidare.Nesuprantu, kam tas teismo sprendimas. Motinelei taip pat blogai. Ateisit i trecia auksta- o zmogus negali eiti. Jiems tai nerupi. Ka gali, ko negail Visa turi istraukti. Daugiausiai problemu su Gargzdu socialines rupybos skyrius: nera pinigu ir negausime. Tiek laukeme ir vaikstynes, ir vezimelio. Visus metus laukeme. Paskui Buvo labai saltos patalpos Klaipedos darbuotojams. Jeigu aplinka baisi, tai zmogus yra kitokios nuotaikos. Viskas prasideda nuo aplinkos. Kalb svarstykles veikia. Naudojame 1 metai ir daugiau.
…Daugiau…

22. Koks Jūsų ar atstovaujamo asmens amžius :

23. Lytis:

24. Data:

  1. 2013 05 30
  2. 2013 05 09(IV, 11:02val.)
  3. 2013 05 09(IV, 08:52val.)
  4. 2013 05 08(III, 16:21val.)
  5. 2013 05 08(III, 15:56val)
  6. 2013 05 08(III, 15:08val.)
  7. 2013 05 08(III, 14:29val.)
  8. 2013 05 08(III, 14:01val.)
  9. 2013 05 08(III, 03:09val.)
  10. 2013 05 08(III, 12:11val.)
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą