Autorius: viktorija-1

VARTOTOJŲ INDIVIDUALIOS IR SOCIALINĖS ORIENTACIJOS ĮTAKA PRABANGOS PREKĖS ŽENKLO VERTĖS SUVOKIMUI IR KETINIMUI PIRKTI ORIGINALŲ AR PADIRBTĄ PREKĖS ŽENKLĄ
365
Sveiki, esu Vilniaus Universiteto rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro studijų studentė. Šiuo metu rašau mokslo tiriamąjį darbą ir atlieku respondentų apklausą, siekdama išanalizuoti vartotojų orientacijos į save ir į grupes įtaką prabangos prekės ženklo vertės suvokimui ir ketinimui pirkti. Jeigu esate 18 metų ar vyresnis (-ė) ir esate pirkęs (-usi) prabangos prekes, būčiau labai dėkinga, jeigu atsakytumėte į toliau pateikiamus klausimus. Visi atsakymai yra konfidencialūs ir nebus naudojami jokiais kitais tikslais, išskyrus šiam mokslo tiriamajam darbui. Prabangos prekės – tai tokios prekės, kurios yra pažymėtos plačiai pripažintais prestižiniais prekės ženklais ir gali būti apibrėžtos kaip nebūtinos, tačiau suteikiančios komforto, pasitikėjimo savimi jausmą ir malonumą jas įsigyjant ir vartojant. Jos yra aukštos kainos ir kokybės. Žmonių grupės - tai šeima, draugai, kolegos. Vertindami atsakymus, galvoje turėkite tas, į kurias labiausiai lygiuojatės, laikote siekiamybe. Klastotės - tai prestižinių prabangos prekių ženklų dublikatai, kurie yra nelegalūs, žemos kainos, dažnai prastesnės kokybės.