Autorius: Rugilekaminskaite

Mažų kainų maisto prekių parduotuvių mažmeninė prekyba
150
Gerbiamas respondente, Esame Vilniaus universiteto verslo mokyklos studijų programos, 4 kurso studentės. Rašome baigiamąjį bakalauro darbą mažmeninės prekybos tema ir atliekame tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti apsipirkinėjimą lemiančius veiksnius mažų kainų bei nuolaidinėse parduotuvėse. Ši apklausa yra anoniminė. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir pateikti atsiskaitomajame darbe. Anketoje dalyvauja tik asmenys, turintys 18 metų. Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus.
Imlumas kitų įtakai, tendencija pirkti impulsyviai.
42
Gerbiamas respondente, Esu Vilniaus universiteto, verslo mokyklos studijų programos, 3 kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti respondentų tendenciją pirkti impulsyviai, taip pat, nustatyti vartotojų imlumo kitų įtakai lygį. Ši apklausa yra anoniminė, joje gali dalyvauti tik asmenys, sulaukę 18 metų. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir pateikti atsiskaitomajame darbe.
Kitų įtakos imlumo lygio nustatymas
44
Gerbiamas respondente, Esu Vilniaus universiteto, verslo mokyklos studijų programos, 3 kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti respondentų tendenciją pirkti impulsyviai, taip pat, ar egzistuoja ryšys tarp vartotojų imlumo kitų įtakai. Ši apklausa yra anoniminė, joje gali dalyvauti tik asmenys, sulaukę 18 metų. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir pateikti atsiskaitomajame darbe.