Autorius: Reklamosknyga.lt

Raugintų obuolių vartojimo ypatumai
87
Apklausa skirta siekiant išsiaiškinti vartotojų požiūrį į siūlomą naują produktą. Produktas - rauginti obuoliai, kurie galėtų būti parduodami ne tik prekybos centruose.
Reklama interaktyviose (skaitmeninės, elektroninėse) knygose
17
Interaktyvios (elektroninės, skaitmeninės, e-knygos) ir žurnalai mūsų visuomenėje jau nėra naujiena. Vienas iš šių knygų privalumų - sutaupyti perkant leidinį, nes pasaulyje už interaktyvų leidinį mokama iki 2.5 karto mažiau, palyginus su įprasta knyga. Tačiau "brangios" spausdintos knygos neužleidžia savo pozicijų tokiose srityse, kaip profesiniai žinynai, vadovėliai studentams ir kt. Reklama knygoje - tai galimybė atpiginti jos galutinę kainą vartotojui ir tuo pačiu paskatinti visuomenę daugiau skaityti. Todėl šios apklausos tikslas - išsiaiškinti, ar reklama interaktyvose knygose būtų patraukli mūsų visuomenės skaitytojui.
Daugiafunkcinių centrų diegimo Jūsų gyvenamoje aplinkoje poreikis
51
Ši anketa skirta daugiafunkcinių centrų diegimo Jūsų gyvenamoje aplinkoje poreikiopreliminariam įvertinimui ir motyvacijos inicijuoti projektą platesniu mastu pagrindimui.Prašome pažymėti X tuos laukelius, kurie atitinka Jūsų nuomonę, taip pat įrašykite ją tamskirtose vietose arba įvertinkite balais nuo 10 (geriausiai) iki 1 (blogiausiai).Nuoširdžiai tikimės Jūsų dėmesio, supratimo ir abipusiai naudingo bendradarbiavimo.