Autorius: Nestafe

„Camelia“ vaistinės rinkodaros komunikacijos socialiniame tinkle „Facebook“ tyrimas
433
Gerb. Respondente,esu Vilniaus universiteto Kauno fakulteto antros pakopos Marketingo ir prekybos vadybos studijų programos studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti vaistinės prekės ženklo naudojamų rinkodaros komunikacijos socialiniame tinkle Facebook įrankių veiksmingumą. Ši anketa yra anoniminė. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame magistro darbe. Dėkoju už Jūsų atsakymus bei skirtą laiką!
Laiko ir darbų planavimas
20
Sveiki! Esu Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto Lietuvių filologijos ir reklamos II kurso studentė. Atlieku tyrimą, norėdama išsiaiškinti, kiek laiko skiriate laiko ir darbų planavimui.Anketa yra anonimiška, todėl Jūsų atsakymai bus panaudoti tik mokymosi tikslais ir rezultatai nebus viešai publikuojami. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!
Jogurto "Smilga" tyrimas
261
Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto Lietuvių filologijos ir reklamos I kurso studentės atlieka tyrimą apie jogurtą „Smilga“, siekdamos išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie tiriamojo produkto esmines savybes, kurios taptų pagrindu reklamos projekto kūrimui. Anketa yra anonimiška, todėl Jūsų atsakymai bus panaudoti tik mokymosi tikslais ir rezultatai nebus viešai publikuojami. Iš anksto dėkojame už nuoširdžius atsakymus ir skirtą laiką!