Žaliasis marketingas

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (Vilnius Tech) mokslininkės siekia įvertinti žaliojo marketingo taikymo situaciją Lietuvos organizacijose ir jos gerinimo galimybes. Maloniai kviečiame Jus dalyvauti tyrime, užpildant anketą. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs tyrimo tikslui pasiekti. Užtruksite 10–15 min. 

Apklausa yra anoniminė. Tyrimo rezultatams pateikti bus naudojami tik apibendrinti, nuasmeninti duomenys. Pildydami anketą iš tyrimo galėsite pasitraukti bet kuriuo metu.

Jei turite klausimų dėl šio tyrimo, prašome kreiptis į tyrimo organizatorę Neringą Vilkaitę-Vaitonę el. paštu [email protected]

Tiek Jūsų nuomonė, tiek atsakymai yra labai reikšmingi. Nuoširdžiai dėkojame už skirtą laiką ir bendradarbiavimą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūs esate: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Jūsų darbo patirtis: ✪

Jūsų darbo patirtis marketingo srityje: ✪

Jūsų darbo patirtis dabartinėje darbovietėje: ✪

Pagrindinė organizacijos veikla yra: ✪

Veiklos sektorius: ✪

Metinės pajamos 2020 m.: ✪

Organizacijos darbuotojų skaičius: ✪

Organizacijos amžius: ✪

Organizacijos kapitalo kilmė: ✪

Kaip, lyginant su konkurentais, Jūs įvertintumėte organizacijos, kurią atstovaujate, poziciją: ✪

Žymiai prasčiau
Prasčiau
Taip pat ar panašiai
Geriau
Žymiai geriau
Nežinau
Pardavimų apimtį
Pardavimų augimą
Pelno dydį
Pelningumą
Užimamą rinkos dalį
Prekių / paslaugų kokybę
Vartotojų pasitenkinimą
Įvaizdį

Kiek Jums pažįstamas žaliojo marketingo terminas? ✪

Ar pritariate žemiau pateiktiems teiginiams apie žaliąjį marketingą Jūsų atstovaujamoje organizacijoje? ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Stengiamasi, kad aplinkos saugojimo kaip pagrindinio tikslo būtų siekiama visuose organizacijos padaliniuose
Mūsų darbuotojams svarbios organizacijos deklaruojamos aplinkosauginės vertybės
Organizacijos kultūra yra nukreipta į draugiškumo aplinkai skatinimą
Organizacija turi aiškią politiką, skatinančią draugiškumą aplinkai visose veiklos srityse
Dėl įvairių aplinkosauginių aspektų siekiame dialogo su suinteresuotomis šalimis
Pavyzdinis aplinkai draugiškas darbuotojų elgesys organizacijoje yra pripažįstamas ir apdovanojamas
Susitikimų / pristatymų ar kitų renginių metu darbuotojai yra informuojami apie organizacijos žaliojo marketingo strategiją
Aplinkai draugiškos veiklos ar patirtis vertinamos kaip pranašumas atrenkant kandidatus tam tikrai pozicijai užimti
Naudojame žaliavas, kurios yra saugios tiek aplinkai, tiek visuomenės sveikatai
Mes naudojame perdirbtas ar pakartotinai naudojamas medžiagas
Mes siekiame rinkai pasiūlyti inovatyvius aplinkai draugiškus produktus
Mes naudojame eko ženklinimą ant produktų pakuočių
Eko ženklai įkelti į organizacijos interneto svetainę
Pirmenybę teikiame skaitmeniniams marketingo komunikacijos kanalams, kadangi jie yra draugiškesni aplinkai
Skatiname e-prekybą, kaip aplinkai draugišką produktų platinimo būdą