Userneringavilkaite
Results14
Vieša
Pranešti

Žaliasis marketingas

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (Vilnius Tech) mokslininkės siekia įvertinti žaliojo marketingo taikymo situaciją Lietuvos organizacijose ir jos gerinimo galimybes. Maloniai kviečiame Jus dalyvauti tyrime, užpildant anketą. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs tyrimo tikslui pasiekti. Užtruksite 10–15 min. 

Apklausa yra anoniminė. Tyrimo rezultatams pateikti bus naudojami tik apibendrinti, nuasmeninti duomenys. Pildydami anketą iš tyrimo galėsite pasitraukti bet kuriuo metu.

Jei turite klausimų dėl šio tyrimo, prašome kreiptis į tyrimo organizatorę Neringą Vilkaitę-Vaitonę el. paštu [email protected]

Tiek Jūsų nuomonė, tiek atsakymai yra labai reikšmingi. Nuoširdžiai dėkojame už skirtą laiką ir bendradarbiavimą.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Jūs esate:Privalomas
Jūsų amžius:Privalomas
Jūsų išsilavinimas:Privalomas
Jūsų darbo patirtis:Privalomas
Jūsų darbo patirtis marketingo srityje:Privalomas
Jūsų darbo patirtis dabartinėje darbovietėje:Privalomas
Pagrindinė organizacijos veikla yra:Privalomas
Veiklos sektorius:Privalomas
Metinės pajamos 2020 m.:Privalomas
Organizacijos darbuotojų skaičius:Privalomas
Organizacijos amžius:Privalomas
Organizacijos kapitalo kilmė:Privalomas
Kaip, lyginant su konkurentais, Jūs įvertintumėte organizacijos, kurią atstovaujate, poziciją:Privalomas
Žymiai prasčiauPrasčiauTaip pat ar panašiaiGeriauŽymiai geriauNežinau
Pardavimų apimtį
Pardavimų augimą
Pelno dydį
Pelningumą
Užimamą rinkos dalį
Prekių / paslaugų kokybę
Vartotojų pasitenkinimą
Įvaizdį
Kiek Jums pažįstamas žaliojo marketingo terminas?Privalomas
Ar pritariate žemiau pateiktiems teiginiams apie žaliąjį marketingą Jūsų atstovaujamoje organizacijoje?Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Stengiamasi, kad aplinkos saugojimo kaip pagrindinio tikslo būtų siekiama visuose organizacijos padaliniuose
Mūsų darbuotojams svarbios organizacijos deklaruojamos aplinkosauginės vertybės
Organizacijos kultūra yra nukreipta į draugiškumo aplinkai skatinimą
Organizacija turi aiškią politiką, skatinančią draugiškumą aplinkai visose veiklos srityse
Dėl įvairių aplinkosauginių aspektų siekiame dialogo su suinteresuotomis šalimis
Pavyzdinis aplinkai draugiškas darbuotojų elgesys organizacijoje yra pripažįstamas ir apdovanojamas
Susitikimų / pristatymų ar kitų renginių metu darbuotojai yra informuojami apie organizacijos žaliojo marketingo strategiją
Aplinkai draugiškos veiklos ar patirtis vertinamos kaip pranašumas atrenkant kandidatus tam tikrai pozicijai užimti
Naudojame žaliavas, kurios yra saugios tiek aplinkai, tiek visuomenės sveikatai
Mes naudojame perdirbtas ar pakartotinai naudojamas medžiagas
Mes siekiame rinkai pasiūlyti inovatyvius aplinkai draugiškus produktus
Mes naudojame eko ženklinimą ant produktų pakuočių
Eko ženklai įkelti į organizacijos interneto svetainę
Pirmenybę teikiame skaitmeniniams marketingo komunikacijos kanalams, kadangi jie yra draugiškesni aplinkai
Skatiname e-prekybą, kaip aplinkai draugišką produktų platinimo būdą