Z kartos vartotojų įtraukimo į paslaugas ypatumai turizmo atveju

KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto antrojo kurso marketingo studentai atlieka tyrimą apie Z kartos vartotojų įtraukimą į paslaugas turizmo atveju. Klausimyne nėra teisingų ar klaidingų atsakymų. Užtikriname, kad apklausos metu gauti duomenys išliks KONFIDENCIALŪS ir bus panaudoti tik apibendrinta forma darbui rengti.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų amžius: ✪

Kaip dažnai teko keliauti per paskutinius metus? ✪

Kokiais tikslais dažniausiai keliaujate? ✪

Ar planuojantis kelionę naudojatės tarpininkų paslaugomis, tokiomis kaip „Booking", „Airbnb", „Makalius"? ✪

Kaip jūs vertinate suasmenintus pasiūlymus (pasiūlymai skirti būtent jums, kreipimasis į vartotoją vardu)? ✪

Labai blogai
Labai gerai

Kas Jus skatina įsitraukti į paslaugų vartojimą (pirkimą ar užsisakymą)? ✪

Įvertinkite teiginius apie lojalumo programą: ✪

Visiškai nesutinku
Visiškai sutinku

Įvertinkite teiginius, kurie atitinka jūsų požiūrį į paslaugų teikėjų suteikiamas akcijas/nuolaidas ✪

Visiškai nesutinku
Visiškai sutinku

Įvertinkite teiginius, apie turizmo paslaugų prekių ženklo įvaizdį ✪

Visiškai nesutinku
Visiškai sutinku

Kaip dažnai renkatės turizmo paslaugas (keliones, apgyvendinimą) atsižvelgdami į nuomonės formuotojų atsiliepimus? ✪

Kur ieškote turizmo pasiūlymų? ✪