X įmonės logistinių paslaugų klientų pasitenkinimo lygio vertinimas

Gerb. Respondentai,  esu Mantas Nikliauza, SMK Aukštosios mokyklos transporto ir logistikos verslo studijų programos  studentas. Rašau baigiamąjį darbą ,,X“ įmonės logistinių paslaugų klientų pasitenkinimo lygio vertinimas.  Šis tyrimas padės išsiaiškinti Jūsų požiūrį į klientų  paslaugų gerinimą  lemiančius veiksnius ir jo didinimo būdus/priemones.

Anketa yra anoniminė, skirta gautų rezultatų analizei atlikti. Dėkoju už Jūsų pagalbą atliekant tyrimą.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų darbo patirtis, dirbant su daliniais kroviniais, tarptautiniais maršrutais ✪

Kokias pagrindines savybes X įmonės klientų aptarnavimo procese išskirtumėte?( Pažymėkite du atsakymo variantus) ✪

Kaip dažnai Jūs naudojatės X įmonės teikiamomis paslaugomis? ✪

Kas motyvuoja Jus naudotis įmonės paslaugomis? ✪

Įvertinkite X įmonės teikiamų paslaugų kokybę  ✪

BlogaiPrastaiVidutiniškaiGeraiPuikiai
Patikimas įmonės įvaizdis
Paslaugos įvykdomos sutartu laiku
Iškilusios problemos spręndžiamos operatyviai ir kvalifikuotai
Paslaugos suteikiamos už sutartą mokestį (nėra jokių paslėptų papildomų sąlygų)
Teikiama informacija apie paslaugas yra teisinga ir tiksli
Teikiama informacija aiški ir išsami

Įvertinkite X įmonės teikiamų paslaugų kokybę, vertinant darbuotojų aptarnavimą ✪

BlogaiPrastaiVidutiniškaiGeraiPuikiai
Darbuotojai pažįsta nuolatinius klientus ir žino jų poreikius
Darbuotojai geba lanksčiai ir operatyviai reaguoti į kliento pastabas
Individualus dėmesys skatina tapti nuolatiniu įmonės klientu
Darbuotojai dėmesingi ir paslaugūs
Vadovas aktyviai komunikuoja su klientais
Darbuotojai pasižymi atsakingumu ir kruopštumu
Darbuotojai pasirengę išklausyti ir padėti klientui

Įvertinkite X įmonės teikiamų paslaugų kokybę, vertinant techninį pasirengimą aptarnavimui  ✪

BlogaiPrastaiVidutiniškaiGeraiPuikiai
Vykdoma krovinių gabenimo kontrolė
Transportas aprūpintas ryšio priemonėmis
Dokumentai pateikiami laiku ir tvarkingi
Darbuotojų išvaizda ir apranga tvarkinga
Transportas techniškai tvarkingas
Darbuotojų kvalifikacija užtikrina paslaugų kokybę
Įmonėje laikomasi įstatymų ir standartų reikalavimų

Jūsų nuomone, išskirkite svarbiausius žemiau pateiktus paslaugų kokybės kriterijus, kurie yra svarbūs įmonės klientams (pasirinkite ne daugiau 3 kriterijus). ✪

Jūsų nuomone, kokie veiksniai įtakoja klientų pasitenkinimo lygį? (pasirinkite ne daugiau 3 kriterijus) ✪

Kaip manote kokie sprendimai leistų pagerinti įmonės paslaugų kokybę?(pasirinkite ne daugiau 3 atsakymus) ✪

Respondento lytis ✪

Amžius ✪

Išsilavinimas ✪

Socialinė padėtis ✪

Gyvenamoji vieta ✪

Šeimyninė padėtis ✪