Vyrų pirkimo elgsena internete

Gerbiamas respondente,

Esame Kauno technologijos universteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakulteto Marketingo valdymo programos magistrantai. Šiuo metu atliekame tyrimą apie vyrų pirkimo elgsenos internetu pagrindinius aspektus. Aplausa yra anoniminė, o jos rezultatai bus naudojami apibendrintai.

Iš anksto dėkojame už atsakymus!

1. Ar perkate internetu?

2. Kaip dažnai perkate internetu?

3. Ar reklama internete skatina apsipirkti dažniau?

4. Kur dažniausiai pastebite internetinių parduotuvių reklamą?

5. Kiek laiko skiriate informacijos paieškai apie norimą įsigyti produktą?

6. Kur internete dažniausiai ieškote informacijos apie norimą įsigyti produktą?

7. Ar pirkdami internete vertinate ir lyginate skirtingus produktus?

8. Kokie produkto bruožai labiausiai lemia apsisprendimą pirkti?

9. Kokie e - parduotuvės bruožai labiausiai nulemia apsisprendimą pirkti?

10. Kokioms prekėms teikiate prioritetą apsilankius elektroninėje parduotuvėje?

11. Su kokiomis baimėmis dažniausiai susiduriate pirkdami internetu?

Kita

  1. Realiai, jokiu baimiu
  2. nipanimaju

12. Kas lemia jūsų pakartotinį apsipirkimą internetinėje parduotuvėje?

13. Jūsų lytis:

14. Jūsų amžius:

15. Jūsų išsilavinimas:

16. Jūsų mėnesinės pajamos:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą