Vyrų ir moterų pasirinkimų vadovauti veiksniai ir sąsaja su lyderystės stiliais įvairių lygmenų švietimo įstaigose Lietuvoje.

Gerb. Respondente,

esame ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto, 

Švietimo lyderystės magistrantės Amanda Truncė ir Monika Vaitekūnaitė.

Mūsų magistrinio darbo tema: Vyrų ir moterų pasirinkimų vadovauti veiksniai ir sąsaja su lyderystės stiliais įvairių lygmenų švietimo įstaigose Lietuvoje. Atliekame vadovų ir jų pavaduotojų, bei  pedagoginių darbuotojų apklausą, kurios tikslas –  nustatyti, kokie veiksniai lemia skirtingų lyčių asmenų pasirinkimus vadovauti arba nesirinkti vadovaujančių pareigų mokyklose ir kuo skiriasi vadovavimo stiliai vadovaujant skirtingoms lytims.

 Jūsų nuoširdus dalyvavimas padės identifikuoti veiksnius, darančius įtaką skirtingų lyčių asmenų pasirinkimui užimti vadovaujančias pareigas ugdymo įstaigose. Taip pat atskleisti skirting lyčių vadovavimo stilius.

  

Ši apklausa yra anoniminė, duomenys bus naudojami tik apibendrinta forma, todėl užtikrinamas duomenų konfidencialumas. Jūsų IP adresas bus žinomas tyrimą atliekančioms studentėms, jų darbo vadovui ir kitiems universiteto atstovams: programos direktoriui, kvalifikacinės gynimo komisijos nariams, etikos komisijos nariams. IP adresai bus saugomi slaptažodžiu apsaugotame kompiuteryje. Kiti asmeniniai duomenys, tokie kaip Jūsų fizinė buvimo vieta, nėra renkami aktyviais veiksmais. Jei turite kokių nors klausimų, susijusių su duomenų apsauga prieš arba po dalyvavimo tyrime, prašome susisiekti su tyrimą atliekančiomis studentėmis [email protected] ir [email protected]

 

Jei norėtumėte gauti tyrimo rezultatų apibendrinimą įrašykite savo elektroninio pašto adresą. 

 

Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Aš perskaičiau aukščiau pateiktą informaciją ir leidžiu rinkti mano asmeninius duomenis aukščiau nurodytais tikslais. ✪

2. Ar jūs esate švietimo įstaigos vadovų lygmens darbuotojas?  ✪

Jeigu Jūsų atsakymas yra „Ne”, prašome toliau nepildyti šios anketos. Dėkojame.

3. Jūsų lytis. ✪

4. Jūsų amžius. ✪

5. Kokias pareigas užimate įstaigoje? ✪

6. Kokioje švietimo įstaigoje dirbate? ✪

Jeigu įstaigos, kurioje dirbate sąraše nėra, prašome anketos nebepildyti. Dėkojame.

7. Mano pasirinkimą užimti vadovaujančias pareigas nulėmė:  ✪

Pažymėkite, kuris atsakymo variantas, Jūsų nuomone, (1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku) labiausiai atitinka žemiau pateiktus teiginius: 

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Pasiūlytos galimybės užimti vadovaujančias pareigas
Asmeninis pašaukimas vadovauti
Galimybės derinti vadovaujantį darbą su asmeniniu gyvenimu
Profesijos prestižo
Didesnis atlyginimas
Karjeros augimo galimybės
Įstaigos, kuriai vadovauju vertybės ir filosofija
Galimybės daryti įtaką įstaigos personalui
Galimybės daryti įtaką vaikų ugdymui

8. Esu susiduręs(-usi) su neigiamomis aplinkinių nuostatomis į savo darbą dėl šių priežasčių:  ✪

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Dėl vadovauti pasirinkto ugdymo įstaigos lygmens (mokykla—darželis, pradinė mokykla, progimnazija, pagrindinė mokykla, profesinė mokykla, gimnazija)
Dėl savo amžiaus
Dėl savo lyties
Dėl šeimyninės padėties vedybinio statuso, vaikų (ne)turėjimo.

9. Įvertinkite, kokiu mastu sutinkate su kiekvienu teiginiu: ✪

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Ir vyrams, ir moterims sudaromos vienodos sąlygos tapti vadovais
Lytis neturi įtakos vadovavimo sėkmei
Lytis neturėtų turėti įtakos renkant ugdymo įstaigos vadovą
Visuomenė labiau vertina vadovus vyrus
Visuomenė labiau vertina vadoves moteris
Moterys vadovės yra labiau orientuotos į bendradarbiavimą ir komandinį darbą
Vyrai vadovai yra labiau orientuoti į tikslų siekimą ir efektyvumą
Vadovaujant moteriai, ugdymo įstaiga gali pasiekti tokius pat rezultatus kaip ir vadovas vyras
Didesnė lyčių įvairovė vadovų komandose labiau padidina ugdymo įstaigų efektyvumą

10. Įvertinkite, kaip kiekvienas teiginys atspindi jūsų nuomonę ar patirtį :  ✪

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Aš gerai jaučiuosi būdamas greta savo darbuotojų
Aš būnu visiškai sąžiningas su savo darbuotojais
Aš didžiuojuosi, dirbdamas su savo darbuotojais
Aiškiai pasakau, ką darbuotojai galėtų ir turėtų daryti
Kuriu patrauklias vizijas apie tai, ką galime nuveikti įstaigoje
Padedu darbuotojams rasti prasmę darbe
Skatinu darbuotojus į įsisenėjusias problemas pažvelgti naujai
Skatinu darbuotojus į sunkiai suprantamus dalykus pažvelgti kitaip
Skatinu darbuotojus pergalvoti idėjas, kurioms anksčiau jie neskyrė dėmesio
Padedu savo darbuotojams tobulėti
Išsakau darbuotojams savo nuomonę apie jų darbą
Skiriu dėmesį tiems darbuotojams, kurie yra atstumti kitų
Patariu ko imtis, jog darbuotojai būtų apdovanoti už darbą
Paskatinu tuos darbuotojus, kurie pasiekia užsibrėžtų tikslų
Žinau, kokie bus rezultatai, tinkamai atlikus darbą
Esu patenkintas, kuomet darbuotojai pasiekia numatytų standartų
Kol viskas sekasi, aš nesistengiu nieko keisti
Supažindinu darbuotojus su darbo atlikimo standartais
Esu nieko prieš, jei darbuotojai ir toliau dirba laiko patikrintais būdais ir metodais
Viskas, ką nori daryti darbuotojai, man tinka
Neuždavinėju klausimų kitiems apie savaime suprantamus dalykus