Vyrų ir moterų pasirinkimų vadovauti veiksniai ir sąsaja su lyderystės stiliais įvairių lygmenų švietimo įstaigose Lietuvoje.

Gerb. Respondente,

esame ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto, 

Švietimo lyderystės magistrantės  Amanda Truncė ir Monika Vaitekūnaitė.

Mūsų magistrinio darbo tema: Vyrų ir moterų pasirinkimų vadovauti veiksniai ir sąsaja su lyderystės stiliais įvairių lygmenų švietimo įstaigose Lietuvoje. Atliekame pedagoginių darbuotojų apklausą, kurios tikslas – nustatyti, kokie veiksniai lemia skirtingų lyčių asmenų pasirinkimus vadovauti arba nesirinkti vadovaujančių pareigų mokyklose ir kuo skiriasi vadovavimo stiliai vadovaujant skirtingoms lytims.

 Jūsų nuoširdus dalyvavimas padės identifikuoti veiksnius, darančius įtaką skirtingų lyčių asmenų pasirinkimui užimti vadovaujančias pareigas ugdymo įstaigose. Taip pat atskleisti skirting lyčių vadovavimo stilius.

  

Ši apklausa yra anoniminė, duomenys bus naudojami tik apibendrinta forma, todėl užtikrinamas duomenų konfidencialumas. Jūsų IP adresas bus žinomas tyrimą atliekančioms studentėms, jų darbo vadovui ir kitiems universiteto atstovams: programos direktoriui, kvalifikacinės gynimo komisijos nariams, etikos komisijos nariams. IP adresai bus saugomi slaptažodžiu apsaugotame kompiuteryje. Kiti asmeniniai duomenys, tokie kaip Jūsų fizinė buvimo vieta, nėra renkami aktyviais veiksmais. Jei turite kokių nors klausimų, susijusių su duomenų apsauga prieš arba po dalyvavimo tyrime, prašome susisiekti su tyrimą atliekančiomis studentėmis [email protected] ir [email protected]

 

Jei norėtumėte gauti tyrimo rezultatų apibendrinimą įrašykite savo elektroninio pašto adresą. 

 

Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Aš perskaičiau aukščiau pateiktą informaciją ir leidžiu rinkti mano asmeninius duomenis aukščiau nurodytais tikslais. ✪

2. Ar esate pedagogas? ✪

Jeigu Jūsų atsakymas yra „Ne”, prašome toliau nepildyti šios anketos. Dėkojame.

3. Jūsų lytis. ✪

4. Jūsų amžius. ✪

5. Kokioje švietimo įstaigoje dirbate? ✪

Jeigu įstaigos, kurioje dirbate sąraše nėra, prašome anketos nebepildyti. Dėkojame.

6. Ateityje aš:

7. Aš norėčiau užimti vadovaujančias pareigas ugdymo įstaigoje:

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Dėl pasiūlytų galimybių užimti vadovaujančias pareigas
Dėl asmeninio pašaukimo vadovauti
Dėl galimybės derinti vadovaujantį darbą su asmeniniu gyvenimu
Dėl profesijos prestižo
Dėl didesnio atlyginimo
Dėl karjeros augimo galimybių
Dėl įstaigos, kurioje dirbu vertybių ir ugdymo filosofijos
Dėl galimybės daryti įtaką įstaigos personalui
Dėl galimybės daryti įtaką vaikų ugdymui

8. Aš nenorėčiau užimti vadovaujančių pareigų ugdymo įstaigoje, nes:

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Negavau pasiūlymo užimti vadovaujančias pareigas
Nes manau, kad esu geresnis(-ė) kaip mokytojas(-a) nei kaip vadovas(-ė)
Nenoriu prisiimti papildomos atsakomybės ir streso, susijusio su vadovavimu
Man trūksta pasitikėjimo savo gebėjimais vadovauti kitiems
Nesu tikras(-a), ar galiu veiksmingai spręsti konfliktus ir valdyti komandą
Nenoriu papildomo darbo krūvio
Noriu išlaikyti pusiausvyrą tarp darbo ir asmeninio gyvenimo
Sunkiau užsidirbti papildomai
Tokioms pareigoms ir atsakomybėms yra mokamas per mažas atlygis

9. Esu susidūręs(-usi) su neigiamomis aplinkinių nuostatomis į savo darbą dėl šių priežasčių:  ✪

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Dėl darbo pasirinktame ugdymo įstaigos lygmenyje (mokykla—darželis, pradinė mokykla, progimnazija, pagrindinė mokykla, profesinė mokykla, gimnazija)
Dėl savo amžiaus
Dėl savo lyties
Dėl šeimyninės padėties vedybinio statuso, vaikų (ne)turėjimo.

10. Įvertinkite, kokiu mastu sutinkate su kiekvienu teiginiu: ✪

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Ir vyrams, ir moterims sudaromos vienodos sąlygos tapti vadovais
Lytis neturi įtakos vadovavimo sėkmei
Lytis neturėtų turėti įtakos renkant ugdymo įstaigos vadovą
Visuomenė labiau vertina vadovus vyrus
Visuomenė labiau vertina vadoves moteris
Moterys vadovės yra labiau orientuotos į bendradarbiavimą ir komandinį darbą
Vyrai vadovai yra labiau orientuoti į tikslų siekimą ir efektyvumą
Vadovaujant moteriai, ugdymo įstaiga gali pasiekti tokius pat rezultatus kaip ir vadovas vyras
Didesnė lyčių įvairovė vadovų komandose labiau padidina ugdymo įstaigų efektyvumą

11. Įvertinkite, kaip kiekvienas teiginys atspindi jūsų nuomonę:  ✪

Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
Aš gerai jaučiuosi būdamas greta savo kolegų
Aš būnu visiškai sąžiningas su savo kolegomis
Aš didžiuojuosi, dirbdamas su savo kolegomis
Aiškiai pasakau, ką mokiniai galėtų ir turėtų daryti
Kuriu patrauklias vizijas apie tai, ką galime nuveikti įstaigoje
Padedu kolegoms rasti prasmę darbe
Skatinu kolegas į įsisenėjusias problemas pažvelgti naujai
Skatinu kolegas į sunkiai suprantamus dalykus pažvelgti kitaip
Skatinu kolegas pergalvoti idėjas, kurioms anksčiau jie neskyrė dėmesio
Padedu savo kolegoms tobulėti
Išsakau kolegoms savo nuomonę apie jų darbą
Skiriu dėmesį tiems kolegoms, kurie yra atstumti kitų
Patariu ko imtis, jog kolegos būtų apdovanoti už darbą
Paskatinu tuos kolegas, kurie pasiekia užsibrėžtų tikslų
Žinau, kokie bus rezultatai, tinkamai atlikus darbą
Esu patenkintas, kuomet kolegos pasiekia numatytų standartų
Kol viskas sekasi, aš nesistengiu nieko keisti
Supažindinu kolegas su darbo atlikimo standartais
Esu nieko prieš, jei kolegos ir toliau dirba laiko patikrintais būdais ir metodais
Viskas, ką nori daryti kolegos, man tinka
Neuždavinėju klausimų kitiems apie savaime suprantamus dalykus