VšĮ „Robotikos akademija“ Alytaus regiono pardavimo skatinimo priemonių tyrimas

Gerb. respondente, esu Vilniaus kolegijos IV kurso tarpatutinio verslo programos studentė Iveta Dimšienė. Atlieku VšĮ „Robotikos akademija“ Alytaus regiono pardavimo skatinimo priemonių tyrimą skirtą baigiamajam darbui parengti.

Pardavimų skatinimastai visuma į pirkėjus nukreiptų veiksmų, kuriais, sudarius palankesnes prekių įsigijimo sąlygas, siekiama didinti jų pardavimą (dažniausiai sutinkamos skatinimo priemonės: televizija, radijas, laikrasčiai, žurnalai, išorės reklama, reklama ant transporto priemonių, reklama internete, reklama prekybos vietose, tiesioginis marketingas, dalyvavimas parodose).

Maloniai prašau užpildyti anketą. Atsakydami į anketos klausimus užtruksite iki kelių minučių.

Apklausa anoniminė, gauti duomenys bus naudojami apibendrinti ir panaudoti tik studijų tikslais.

 

VšĮ „Robotikos akademija“ Alytaus regiono pardavimo skatinimo priemonių tyrimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis

2. Gyvenamoji vieta

3. Ar turite vaiką/vaikų 3-12 metų amžiaus?

4. Ar naudojatės VšĮ "Robotikos akademija" siūlomomis paslaugomis (kontaktiniai užsiėmimai, nuotoliniai būreliai, stovyklos)?  ✪

5. Iš kur sužinojote apie VšĮ ,,Robotikos akademija" teikiamas paslaugas? (galimi keli atsakymo varianatai)

6. Ar žinote, kokias pardavimo skatinimo priemones naudoja VšĮ ,,Robotikos Akademija"?

7. Pažymėkite, kokiomis VšĮ ,,Robotikos akademijos" pardavimo skatinimo priemonėmis tenka/teko naudotis? (galimi keli variantai)

8. Iš kur sužinojote apie VšĮ ,,Robotikos akademija" pardavimo skatinimo priemones (siūlomas nuolaidas, rengiamas parodas, vaizdinę reklamą, lojalumo teikiamos naudas)? (galimi keli atsakymo varianatai)

9. Kokie yra pagrindiniai VšĮ ,,Robotikos akademija" pardavimo skatinimo priemonių trūkumai?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Nepakanka reklamos apie prekės ženklą
Nepakanka reklamos apie teikiamas paslaugas
Trūksta nuolaidų
Trūksta konkursų, loterijų skirtų laimėjimui
Trūksta organizuojamų parodų, pristatymų
Neaiški klientų lojalumo programa

10. Ar pardavimo skatinimo priemonių naudojimas paskatina dažniau pirkti prekes ar paslaugas?

11. Kokios reklamos priemonės Jums daro didžiausią įtaką bei paskatina pirkti? (galimi keli atsakymo varinatai)

12. Dėl kokios priežasties dažniausiai naudojatės įvairiomis pardavimo skatinimo priemonėmis? (galimi keli atsakymo variantai)

13. Kaip Jūsų sprendimą pirkti prekes įtakoja pardavimo skatinimo priemonės? (nuo visiškai nesutinku iki visiškai sutinku)

visiškai nesutinku
visiškai sutinku