VšĮ Neringos pirminės sveikatos priežiūros centro pacientų apklausa

Apklausos tikslas - sužinoti realią situaciją ir Jūsų nuomonę apie įstaigos teikiamas sveikatos priežiūros paslaugas. Išanalizuoti apklausos duomenys ir padarytos išvados bus naudojamos sveikatos priežiūros paslaugoms  gerinti. Anketa anoniminė.

Atsakydami  į anketos klausimus, prašome pažymėti atsakymą, kuris, Jūsų nuomone, labiausiai atspindi emą situaciją.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar Jus tenkina Viešosios įstaigos Neringos pirminės sveikatos priežiūros centro (toliau - VšĮ Neringos PSPC) darbo laikas?

2. Ar Jus tenkina registratūros darbas?

3. Jei registratūros darbas netenkina, nurodykite priežastis:

4. Kiek laiko tenka laukti registratūroje?

5. Kiek dienų tenka laukti vizitui pas savo šeimos gydytoją?

6. Ar Jus tenkina greitosios medicinos pagalbos centro teikiamos paslaugos?

7. Jeigu į šį klausimą atsakėte “Ne” – nurodykite kodėl netenkina?

8. Kaip vertinate VšĮ Neringos PSPC dirbančių gydytojų kvalifikaciją?

9. Ar naudojatės VšĮ Neringos PSPC teikiamomis mokamomis paslaugomis?

10. Ar yra tekę mokėti gydytojui grynais pinigais neoficialiai (“į kišenę”)?

11. Jei į 10 klausimą atsakėte “Taip”, prašome nurodyti neoficialaus mokėjimo priežastį:

12. Kokio dydžio sumą mokėjote?

13. Ar Jūs patenkintas VšĮ Neringos PSPC palaikoma švara ir tvarka?

14. Ar Jus tenkina oro temperatūra VšĮ Neringos PSPC patalpose?

15. Ar yra tekę kreiptis į VšĮ Neringos PSPC administraciją dėl problemų, kilusių bendraujant su aptarnaujančiu personalu (gydytojais, slaugytojomis, registratorėmis)?

16. Jei į 15 klausimą atasakėte “Taip”, prašome atsakyti – ar administracija padėjo išspręsti Jums rūpimą problemą?

17. Ar neketinate keisti sveikatos priežiūros įstaigos (prisirašyti prie kito sveikatos priežiūros centro)?

18. Ar rekomenduotumėte savo draugams ir pažįstamiems prisirašyti prie šios sveikatos priežiūros įstaigos?

19. Kokia Jūsų lytis?

20. Koks Jūsų amžius?

21. Jūsų siūlymai VšĮ Neringos PSPC darbui gerinti: