VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos pacientų apklausos anketa (2016)
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas parengė apklausų anketas. Apklausos vykdomos visose Vilniaus miesto savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigose. Jų tikslas – sužinoti realią situaciją ir Jūsų nuomonę apie įstaigose teikiamas sveikatos priežiūros paslaugas. Išanalizuoti apklausos duomenys ir padarytos išvados bus naudojamos sveikatos priežiūros paslaugoms gerinti. Anketa yra anoniminė.
Atsakydami į anketos klausimus, prašome pažymėti atsakymą, kuris, Jūsų nuomone, labiausiai atspindi esamą situaciją.
Dėkojame.
Ar Jus tenkina poliklinikos darbo laikas?
Ar Jus tenkina registratūros darbas?
Jei registratūros darbas netenkina, nurodykite priežastis:
Kiek laiko tenka laukti registratūroje?
Kiek dienų tenka laukti vizitui pas savo šeimos (vidaus ligų) gydytoją?
Kiek dienų teko laukti konsultacijai pas akių ligų gydytoją?
Kiek dienų teko laukti konsultacijai pas gydytoją neurologą?
Kiek dienų teko laukti konsultacijai pas gydytoją kardiologą?
Ar visada Jūsų asmens sveikatos istorija (kortelė) būna gydytojo kabinete, jei užsirašėte iš anksto arba lankotės pakartotinai dėl to paties susirgimo?
Atvykus talonėlyje nurodytu laiku (užsiregistravus internetu – registracijos laiku) pas gydytoją patenkate: klausimą
Ar slaugytoja pakviečia Jus užeiti į kabinetą gydytojo priėmimui Jūsų registracijos laiku?
Ar Jums pakankamai dėmesio skiria gydytojas apsilankymo metu?
Ar Jums pakankamai dėmesio skiria slaugytoja apsilankymo metu?
Ar pakankamai informacijos suteikia gydytojas apie Jūsų ligą ir tolesnį gydymą?
Kaip vertinate poliklinikoje (centre) dirbančių gydytojų kvalifikaciją?
Ar naudojatės poliklinikoje (centre) teikiamomis mokamomis paslaugomis?
Ar yra tekę mokėti gydytojui grynais pinigais neoficialiai („į kišenę“)?
Nurodykite neoficialaus mokėjimo priežastį:
Kitas variantas
- Gydytoja nori Skanių bandelių
- Nemokejau
- nemokejau
- Kad nereikėtų bėgti į kasą mokėti pinigų, mat tai būtų greičiau
- Papilomu salinimas
- To akuvaizdžiai savo elgesiu ir kalbos manieromis reikalauja A.Zubauskienė kai paprašai užpildyti formą į NDNT.
- gyd, srugaite per mazai skiria demesio savo pacientam, ir jei uz duru nera nei vieno paciento, tai ji su pykciu atsako,kad atejo ne paga uzrasyma as ir taip turiu darbo, as jai sakau- tai juk uz duru nera nei vieno zmogaus, tai koks skirtumas kad as dabar uzeisiu,as juk ne siaip sau atejau,,, zodziu esam labai nepatenkinti sios gyd premimu, jai turbut nerupi jos pacientai,labai liudna,todel rinksiuos kita daktara,
- gydytojas pats pasakė užmokėti jo kabinete
- Kodel nera skilties pasiulymams isreiksti? Ar normalu, kad poliklinikoje nera vaiku chirurgo (yra Tautaviciute, kuriai visai ne pro sali butu pasirodyti psichiatrui- visiskai nepasitikiu jos kompetencija ir vaiko ligos atveju tikrai nesikreipciau i tokia gydytoja).Dar idomu suzinoti, ar issprestas galimybiu atlikti echoskopija klausimas? Pries kelerius metus teko susidurti su situacija, kai reikejo skubiai issitirti echoskopiskai, bet buvome siunciami i Santariskes, nes echoskopija daroma tik treciadieniais- ABSURDAS
- niekada niekam neesu davusi.