Vizualinių elementų naujienlaiškiuose įtaka vartotojų ketinimui pirkti internete
Esu, Mykolo Romerio universiteto. Žmogaus ir visuomenės studijų fakulteto. Komunikacijos instituto. Komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros studijų programos studentė. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą tema „vizualinių elementų naujienlaiškiuose įtaka vartotojų ketinimui pirkti internete“.
Kviečiu, Jus, dalyvauti mano baigiamojo darbo tyrime, kurio tikslas – išanalizuoti, kokie vizualiniai elementai elektroniniuose naujienlaiškiuose turi įtakos vartotojų apsisprendimui pirkti internete.
Apklausa yra savanoriška ir anoniminė, o jos rezultatai bus panaudoti tik mano baigiamajame darbe. Tyrimas skirtas tik pilnamečiams respondentams – 18 metų ir vyresniems, kurie per pastaruosius kelis metus yra pirkę paslaugą ar prekę internetu.
Dėkoju už Jūsų indėlį į mano tyrimą.