Vizualinė komunikacija turizmo sektoriaus įmonių socialiniuose tinkluose

Gerbiamas respondente,

Esu II kurso magistrantūros studentė ir rašau baigiamąjį darbą.

Tyrimo tikslas – įvertinti turistų ir vartotojų reakciją į vizualinę komunikaciją, skleidžiamą turizmo sektoriaus įmonių socialiniuose tinkluose, ir nustatyti, kaip ši komunikacija veikia jų pasirinkimus ir elgseną. Dėkoju už jūsų laiką ir atsakymus.

Ši apklausa yra anonimiška ir konfidenciali.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis? ✪

2. Kiek Jums metų? ✪

3. Jūsų pagrindinė veikla? ✪

4. Kaip dažnai keliaujate? ✪

5. Kurias socialinių tinklų platformas dažniausiai naudojate kelionių įkvėpimui? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus) ✪

6. Kaip dažnai lankotės turizmo įmonių socialiniuose tinkluose? ✪

7. Įvertinkite, kiek svarbus Jums yra turizmo įmonių įvaizdis socialiniuose tinkluose, kai renkatės kelionę? ✪

8. Kokio tipo vizualinį turinį laikote patraukliausiu, žiūrėdami su kelionėmis susijusius įrašus socialiniuose tinkluose? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus) ✪

9. Kaip Jums svarbu yra aukštos kokybės vizualinis turinys, kai sprendžiate, ar sekti turizmo įmonės socialinių tinklų paskyrą? (Vertinimo skalė: 1-5) ✪

10. Ar kada nors užsisakėte kelionę ar pasirinkote turizmo įmonę, remdamiesi jų socialinių tinklų talpinamu turiniu? ✪

11. Jei taip, kokie jų socialinių tinklų turinio aspektai paveikė Jūsų sprendimą? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus)

12. Jei ne, kokie jų socialinių tinklų turinio aspektai neatitiko Jūsų lūkesčių? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus)

13. Kaip vertinate vizualinį turinį, kurį turizmo įmonės talpina socialiniuose tinkluose? ✪

14. Kokios vizualinės komunikacijos savybės socialiniuose tinkluose padeda Jums labiau pasitikėti turizmo įmone? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus) ✪

15. Kokius vizualinius elementus Jums labiausiai patinka stebėti turizmo įmonių socialinių tinklų įrašuose? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus) ✪

16. Kurią turizmo įmonę sekate ir domitės labiausiai? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus) ✪

17. Kuriame socialiniame tinkle daugiausiai stebite turizmo įmonės talpinamą vizualinį turinį? ✪

FacebookInstagramNeseku
,,Makalius"
,,Novaturas"
,,Kelionių akademija"

18. Kuri iš šių turizmo įmonių, Jūsų nuomone, teikia patraukliausią vizualinį turinį socialiniuose tinkluose? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus) ✪

19. Kaip vertinate išvardintų turizmo įmonių vizualinį turinį socialiniuose tinkluose? (Vertinimo skalė: 1-5) ✪

1 (Labai prastas)23 (Vidutiniškai)45 (Labai geras)
,,Makalius"
,,Novaturas"
,,Kelionių akademija"

20. Kurios iš šių turizmo įmonių socialinių tinklų vizualinis turinys dažniausiai sukelia norą pamėgti įrašą, pasidalinti ar komentuoti? ✪

21. Kuri iš šių turizmo įmonių labiausiai atsižvelgia į vartotojų atsiliepimus ir pageidavimus, kai kuria vizualinį turinį? ✪

22. Kuri iš šių turizmo įmonių, Jūsų nuomone, geriausiai perteikia kelionės nuotaiką ir patirtį savo vizualiniuose įrašuose? ✪

23. Ar išvardintų turizmo įmonių vizualinis turinys socialiniuose tinkluose padeda susidaryti aiškesnį vaizdą apie kelionę? ✪

Labai padedaPadedaMinimaliai padedaNepadeda
,,Makalius"
,,Novaturas"
,,Kelionių akademija"

24. Ar, Jūsų nuomone, šių turizmo įmonių „Makalius“, „Novaturas“, „Kelionių Akademija“ sėkmė socialiniuose tinkluose labiau priklauso nuo jų prekinio ženklo žinomumo, ar nuo talpinamo patrauklaus vizualinio turinio? ✪