Visuomenės požiūris į specialiųjų poreikių vaikų įtraukimą

Sveiki, šia anketa siekiama susipažinti su visuomenės požiūriu į specialiųjų poreikių turinčių vaikų įtraukimą į bendrojo ugdymo mokyklas / darželius.

Specialūs poreikiai vaikams fiksuojami tada, kai šių vaikų raida skiriasi nuo daugumos vaikų vienu ar keliais tokiais požymiais:

  • jie gali turėti intelekto sutrikimo negalią;
  • mokymosi sunkumų;
  • emocinių ir elgesio sutrikimų;
  • fizinių negalių;
  • klausos ar regos sutrikimų;
  • išsiskirti ypatingais gabumais ar talentu.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia jūsų lytis? ✪

Koks jūsų amžius? ✪

Koks jūsų išsilavinimas?

Ar turite vaikų? ✪

Kokio amžiaus jūsų vaikas / -ai?

Į šį klausimą atsakinėkite, tik jei į ankstesnįjį atsakėte "Taip".

Kokio tipo vietovėje gyvenate? ✪

Ar manote, kad specialiųjų poreikių turintys vaikai gali mokytis bendrose klasėse / grupėse su tokių poreikių neturinčiais vaikais? ✪

Ar manote, kad specialiųjų poreikių turintys vaikai turėtų mokytis specialiose, tik jiems skirtose klasėse / mokyklose / darželiuose? ✪

Ar manote, kad specialiųjų poreikių turintys vaikai, besimokantys vienoje kalsėje / grupėje su tokių poreikių neturinčiais vaikais, gali daryti neigiamą įtaką pastarųjų mokymosi rezultatams? ✪

Ar manote, kad specialiųjų poreikių turinčių vaikų įtraukimas į bendrąją ugdymo programą gali būti naudingas tokių poreikių neturintiems vaikams? ✪

Ar manote, kad bendrinio ugdymo mokytojams pakanka kompetencijų dirbti su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais? ✪

Ar klasėse / grupėse, kuriose yra sepcialiųjų poreikių turinčių vaikų, reikėtų mokytojo padėjėjo? ✪

Ar manote, kad visuomenei trūksta švietimo, kas yra specialiųjų poreikių vaikai? ✪

Ar mokykloje (ar kitoje švietimo įstaigoje), kurią lankėte / lankote / lanko jūsų vaikas yra / buvo vaikų su specialiaisiais poreikiais? ✪