Visuomenės apklausa apie reklamos formatus

Sveiki, esu Vilnius Tech kūrybinių industrijų studentė Martyna. Rašau baigiamąjį darbą reklamos formatų tikslingumo skirtingiems verslo sektoriams tema.


Mano atliekamo tyrimo tikslas yra išsiaiškinti žmonių, susiduriančių su reklama savo kasdienybėje, nuomonę apie reklamos formatus ir jų svarbą skirtingiems verslo sektoriams. 


Apklausa yra konfidenciali, rezultatai bus naudojami tik tyrimo analizei. Ačiū už skirtą laiką, Jūsų nuomonė yra labai svarbi!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius ✪

2. Lytis ✪

3. Išsilavinimas ✪

4. Socialinis statusas ✪

5. Kiek vidutiniškai valandų per dieną praleidžiate vartodami žiniasklaidos priemones (pvz., televiziją, radiją, socialinę žiniasklaidą, interneto svetaines), kuriose yra reklamos? ✪

6. Kokiose platformose dažniausiai pastebite reklamą? ✪

7. Ar per pastaruosius metus pastebėjote kokių nors reklamos poveikio jums pokyčių?  ✪

9. Kuriuos iš išvardintų reklamos formatų žinote/esate mate? ✪

10. Kalbant apie mažmeninės prekybos sektoriaus (prekybos centrai, drabužių parduotuvės) reklamas, kurių formatų reklamos jums yra labiausiai įsimenamos ir atrodo tinkamiausios šiam sektoriui.  ✪

11. Kalbant apie transporto sektoriaus (automobilių, oro linijų, viešojo transporto, pavežėjų ir kt. paslaugos) reklamas, kurių formatų reklamos jums yra labiausiai įsimenamos ir atrodo tinkamiausios šiam sektoriui.  ✪

12. Kalbant apie maitinimo sektoriaus (restoranai, kavinės, barai) reklamas, kurių formatų reklamos jums yra labiausiai įsimenamos ir atrodo tinkamiausios šiam sektoriui.  ✪

13. Kalbant apie pramogų sektoriaus (koncertai, festivaliai, teatras, kinas) reklamas, kurių formatų reklamos jums yra labiausiai įsimenamos ir atrodo tinkamiausios šiam sektoriui.  ✪

14. Kiek pritariate ar nepritariate pateiktiems teiginiams? ✪

Visiškai pritariuIš dalies pritariuNei pritariu, nei nepritariuIš dalies nepritariuVisiškai nepritariu
Tam, kad reklama patrauktų mano dėmesį, man svarbus jos formatas.
Jei reklama man yra aktuali, tuomet jos formatas didelės įtakos neturi.
Net jei reklama man nėra aktuali, mano dėmesį patraukia jos formatas.