Visos dienos mokyklos poreikis

Anketa skirta tėvams, turintiems mokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, apie visos dienos mokyklos poreikį. Labai prašome skirti laiko atsakyti į anketos klausimus - tai padės nubrėžti visos dienos mokyklos gaires.

P1. Gal turite pasiūlymų visos dienos mokyklos idėjai?
Manau kad tai ruošemas būdas , kuris galėtų atskirt vaikus nuo tėvų . Apriboti bendravimą su tėvais . Tai gal tėvai reikalingi bus jau tik gimdyti vaikus , kuruos auklės nežine kas ir kaip ? O kolkas visi kalba garsiai , kad reikia daugiau bendraut su vaikais . Tai gal jau kurkim savaitinius , o gal net ir mėnesinius centrus , kam dar laukt .
Neturiu idejos
Keista anketa, pradžioje atsakau, kad abejoju dėl visos dienos mokykloje, o tolėliau klausimai sudėlioti visos dienos mokyklos vizijos link. Taigi, mano nuomuone, jei norėtumėte įgyvendinti tobulą (kriterijai jau pas jus suformuluoti) visos dienos mokyklos projektą reikia nemažai pinigų, o ar samata parengta, ar bus įmanoma įgyvendinti tobulai jai nebus skirtas pakankamas finansavimas... Na, o jei ta linkme eitume, tad siūlyčiau tokį dalyką kaip pamokos 45 min. ir 10 min. pertrauka atsisakyti. Veikloms laikas galėtų būti skirtas pusantros valandos ir pietų pertrauka galėtų trukti vos ne valandą. Žodžiu idėja gal ir priimtina, bet kad ją sustyguoti ir tobulai įgyvendinti abejoju ar įmanoma, nes švietime naujoves 20 metų įgyvendina, o kaip nieko gero, taip nieko gero...
Ar ji reikalinga? O kur tėvai? Ar motina tik gimdo , o svetimi žmones auklėja ?
Labai gerai butu turėti baseina ir ten vyktu plaukimo pamoka taipat burele .
Neturiu
Ilga pietų pertrauka.
Visos dienos mokykla turėtu būti paremta logika, kad vaikai ateina praleisti dieną mokydamiesi, sportuodami, valgydami, bendraudami tiek su kitais vaikais, tiek su mokytojais. Namu darbai turėtu būti atliekami mokykloje, o ne namuose. Taip pat vaikams turėtu būti suteikiama galimybė normaliai maitintis, o ne, atstovėjus nesuvokiamo ilgumo eilę, “praryti“ pietus, nes nebeutenka laiko. dar geriau, jeigu vaikai būtu supažindinami su normalia maisto kultūra. galbūt netgi gaminti maistą patiems - juk tai irgi mokymosi dalis! Būtu smagu,kad veiklos, tiek proto, tiek fizinės, būtu organizuojamos atsižvelgiant į organizmo natūralias fazes. nebūtu skambučiu,o mokytojai patys galėtu/gebētu pasirinkti pamokos ilgį, priklausomai nuo dalyko išdėstymo užbaigtumo. juk tikrai nežavi situacija, kai viduryje sakinio, nuskambėjus skambučiui, visi staiga pakyla ir nebeklauso!.. O pirmiausia, tai reikėtu pakeisti mokytoju darbo pobūdį į etatinį.
Neturiu.
neturiu
Nepritariu tokiai idėjai
Ne
Nebeturiu
neturiu
Neturiu
Įtraukti mokyklose mini gyva gamtos kampelį su gyvūnėliais.
-
ne
MOKINIAI DAUGIAU LAIKO TURI PRALEISTI SU TĖVAIS, O NE GYVENTI MOKYKLOJE. VISUS BŪRELIUS IR POPAMOKINIAS VEIKLAS KIEKVIENAS PASIRENKA INDIVIDUALIAI. ČIA ĮRA INTERNATO IDĖJA, O NE DIENOS MOKYKLA. VISIŠKAI NEPRITARIU TOKIAM VAIKŲ NUSVETIMĖJIMO UGDYMUI.
Neturiu
ne
-
Idėja tokia, kad labiau pritaikyti praktines užduotis prie teorijos, pvz.: pradinukams - apsipirkti prekybos centre, apmokant realiais pinigais, bet tuo pačiu turi įvykdyti iškeltus užduoties tikslus. Tai būtų ne tik matematikos pamoka, bet apimtų ir ekonominį, loginį, socialinį ir kt. vaiko lavinimus.
Manau, jog visos papildomos paslaugos (jei jos būtų teikiamos iš valstybės biudžeto) ir nemokamas maitinimas būtų labai naudingi mokleivių tėvams iš socialiai pažeidžiamų grupių.
Greičiau tai įgyvendinti Tim didmiestyje Pagal rajonus, tiek mažuose miesteliuose.
Tėvų savanoriavimas mokykloje labai svarbu.
///////
organizuoti samoninga mokiniu ir mokytoju skaiciu klaseje,kad nebutu per dau mokiniu ir permazai mokytoju. saugumas svabu tiek fizinis tiek psichologinis.
Ne.
turi būti galimybė pažiūrėti televizorių, žaisti stalo žaidimus ir pan.
norėtųsi kad vaikai būtų kuo daugiau namie su tėvais. Namuose yra marios veiklos natūraliai. vaikai ugdosi praktiškai . o siūloma tokia gausybė visko kad pasimeti rinkdamasis ir kurdamas ypatingas sąlygas ....specialistai nukreipiami nuo vaiko link tuščio popierių rašymo pildymo ir laiko eikvojimo ... mados reikalas ar baimė būti nemoderniems......mokykla tik tegu dirba savodarbą ir to užteka šiaip kas ieško tas randa veiklos pagal savo pomėgius, visko mažinti paprastinti atsisakyti neužsikrauti nereikalingom veiklom ar dėl + mokykla neturėtų perimti veiklos kurią privalo atlikti tėvai..... pagarbiai
Labiausiai truksta prailgintu grupiu.nera kur palikti vaikuciu po pamoku.
neturiu
Kopijuoti aukstus socialines lygybes rodiklius turinciu visuomeniu lavinimo modeli be dideliu skrupulu.
Kad vaikams butu geras maistas ir galimybe valgyti 4 kartus.
laukiame tokios mokyklos, kad ir kokia ji būtų. Norėtųsi, kad vaikas gerai joje jaustųsi ir išreikštų save, atsiskleistų. Taip pat labai palaikome nemokamą arba dalinai mokamą maitinimą tokioje įstaigoje, kuris galėtų būti "švediško stalo" principu.
Neturiu
Mažesniems mokinukams galėtų būti sudaromos sąlygos pamiegoti pietų miegą.
ne
reikėtų to paklausti pačių vaikų
-
Neturiu
neturiu
Idėja puiki, bet tikrai nemanau, kad šiame Lietuvos laikmetyje ir ,, tikrame gyventojų išgyvenime" realiai pasiekiama. Liūdna...
Daugiau žinių parengiant vaikus savarankiškam gyvenimui ir dvasiniam ugdymui.
neturiu
Visos dienos mokyklos- labai puiki idėja. Mokiniams didžiulė nauda, o mokytojams atsirastų daugiau etatų, daugiau darbo.
---
svarbiausia yra vaiko ir mokytojo rysys , neatgrasant vaiko nuo ilgu valandu , praleistu mokykloje ....
Puiki idėja Visos dienos mokyklai organizuoti ir įsteigti. Manau prisidėčiau prie jos kūrimo.
Ne
Mažinti patyčias,kad sulauktum rimtų darbų,o ne vien girdėti pazadus,kalbas.maziau politikos per šventes.
Reikalinga prailginta popamokine veikla butinai pradiniu klasiu vaikams ,nes ne visi tevai turi galimybe paimt vaika ismokyklos.Butinas maitinimas nesvarbu mokamas ar dalinai mokamas.
-
Po pamokinę veiklą,būtu gerai, vaikams, praleisti lauke, gamtos aplinkoje.Panašu, kaip dirba; lauko darželiai. Gamtoje vaikas,pažins supančią aplinką ir sustiprins sveikatą.
Neturim
neturiu
ne
Katalikiška gimnazija turėtų turėti galimybę vaikus nusivesti į Mišias, Švč. Sakramento Adoraciją ir kitus krikščioniško dvasingumo ugdymo renginius, organizuoti šlovinimo grupeles ir pan., mielai leisčiau sūnų į tokias veiklas.
-
Daugiau laiko skirti vaiko gabums atskleisti.
neturiu
Pertrauku metu labiau stebet vaiku elgesi.
Ne
....
-
Neturiu
Paruosti namu darbus, paskui zaisti, bendrauti, sportuoti.
Ne
Siulau organizuoti daugiau popamokinės veiklos būrelių. Kad jie veiktų iki 18val mokykloje ir vaikas po pamokų savarankiškai galėtų nueiti į kelis būrelius. Galėtų būti mokykloje,kol tėvai grįžta iš darbų. Taip pat svarbu skaitykla,kurioje vaikas galėtų ramiai paruošti pamokas ir patalpa,kur galėtų atlikti grupinius namų darbus. Dar gerai būtų,kad ilgiau dirbtų vaalgykla.
Neturiu.
Valstybė turi pagaliau rūpintis savo ateitimi, o lėšų yra, tik reikia gero šeimininko, sąžinės ir nevogti nei iš pedagogų nei iš moksleivių.
gražus sumanymas ,
Neturiu
Būtinai tokia mokykla turi būti pasirenkama, jokiu būdu ne privaloma. Ypatingai kokioje nors srityje gabiems vaikams, manau, geriau tobulintis specializuotose įstaigose už mokyklos ribų, pvz., muzikos, dailės, sporto ir kt. mokyklose ar centruose.
Auginu vaiką su spec. poreikiais ir manau, kad tokia mokykla būtų labai šaunus dalykas. klasėje apie 10 vaikų iš jų nedaugiau 1-2 vaikai integruoti su spec. poreikiais.
Ne
Neturi būti užkrauta viskas tik ant vieno MOKYTOJO pečių. Jei vienos dienos mokykla- tai pakankamai įdomi veikla mokiniams VISOS dienos metu. Gabūs mokiniai patys atsirenka tai, ko jiems reikia. Reikia vaikams ir poilsio, o ne REZERVATO! Turi būti pakankamai specialistų, mokytojų ir jiems, MOKYTOJAMS, turi būti MOKAMA UŽ DARBĄ!!!!
ne
Kas bebūtų daroma, būtų idealu jei tai būtų realus, praktiški sprendimai, o ne eilinis ,,rašymas pirštu ant vandens"...
Vaikams padeti toje srityje kur labiausiai nesiseka
Ne
neturiu
vaikui skirtų pamokų turinys ir trukmė bei išdėstymo(pateikimo)metodika privalo atitikti vaikų išsivystymo fiziologinį,psichologinį ir net dvasinį lygį.Neturėtų mokytojai aiškinti,kad vaikai turi viską suprasti kaip suaugę.Absurdas,kai mokytojas su tomis pačiomis frazėmis kalba penktokui ir dvyliktokui.Auklėtojai neturėtų moralizuoti,bet padėtų susigaudyti bendravimo,konfliktų sprendimo būduose ir mokytų draugiškumo,pakantumo,pagelbėjimo ir sąmoningumo įvairiuose vaikiško gyvenimo klausimuose.Neturėtų vaikų gąsdinti neaiškiais gyvenimo perspektyvų nebuvimais.Skiepyti optimizmą,vidinį laimės ir sėkmės pojūtį,pozityvumą,bet ne konkurenciją,lyderiavimą,garbės troškulį ir godumą.Vaikas turi nesilyginti į kitus,bet siekti asmeninio tobulėjimo.Mokytojai neturėtų vaikų lyginti tarpusavyje,nes iš prigimties jie skirtingi ir turi skirtingus tikslus ir misijas.Reikia suvokti jų nebrandumą,kaip savaime natūralų ir nesišaipyti iš jų nebrandumo įvairiai gyvenimo ir mokymosi klausimais,nes jie turi perspektyvą augti fiziškai,dvasiškai ir psichiškai.Kiekvieno augimo laikas ir tempas labai individualus ir reikia taikyti tinkamus auginimo metodus.Neišmanėliai ir puikios prigimties vaikus sugadina,susargdina ir paverčia socialiai amoraliais žmonėmis.Linkiu mokytojams išminties ir širdingumo auginant mūsų netobulai tobulus vaikus
Ne
Neturiu nuomones
Išvardintos idėjos puikios, tik ar jos bus įgyvendintos miestelių mokyklose? Labai norėčiau tuo tikėti.
Norėčiau,kad būtų pravedamos paskaitos mokiniams su psichologu, gaila,bet dabar jos nevyksta ,o jų labai reikia dabartiniam jaunimui.
Sukurti saugią aplinką vaikui kur jis žinotų taisykles, įgytų žinias, tobulėtų fiziškai ir tobulintų socalinius įgūdžius.
Ne
Neturiu, mums neaktualu.
Ne
-
Manau, kad tokios nereikia. Tegul vaikai būna namuose, su šeimos nariais. Susidaro nuomonė, kad tuoj vaikai grįš namo tik permiegoti. Vaikams reikia būti, laiką leisti, mokytis su savo šeimos nariais.
-
neturiu pasiūlymų.
kadangi neaktualu tai ir neturiu
Ne.
ne
Ne
Neturime
nera
ghgh
-
.
Neturiu
turi būti sudarytos didesnės sąlygos vaikų sportui, judėjimui.
ne
Formalus ugdymas (pamokos) vyksta pirmoje dienos pusėje, neformalus ugdymas (papildomos pamokos, būreliai, konsultavimas) vyksta antroje dienos pusėje
Paruoštas per ilgas klausimynas.
Nereikalinga tokia mokykla. Vaikai nenori buti mokykloje daugiau negu reikia
-
Pasiulimu neturiu, cia viskas aiskiai apradyta.
ne
Ne neturiu
Neturiu idejos.
Tėvai galėtų po pusę dienos, ar po visą dieną, pagal iš anksto sudarytą grafiką, padėti mokytojams leisti laiką su vaikais (padėti ruošti pamokas). Kaip pvz. Kalėdiniai skaitiniai, išvykos į keliones, teatrus, muziejus ir panašiai. Galbūt tai labiau taikytina 1-4 klasių mokiniams. Su vyresniais galėtų būti organizuojami susitikimai darbovietėse, kaip praktiniai užsiėmimai. Klasės galėtų būti mažiaus mokinių, arba po 2 mokytojus. Užduočių atlikimas galėtų būti organizuojamas grupėmis
Ne
Turiu vienintelę idėją: nejaugi vėl organizuojama švietimo pertvarka??? Mano vaikui yra sudarytos kuo puikiausios sąlygos būti mokykloje iki kol mes, t.y. tėvai, baigsime darbus, paprastoje pagrindinėje mokykloje. Yra suteiktos visos galimybės, tik tėvams reikia pasidomėti: yra prailginta grupė, krūva būrelių, biblioteka, valgykla kur vaikas gali pailsėti. Ir, mano niekam nereikšminga nuomone, nereikia jokių visos dienos mokyklų tiems įprastų bei neypatingų poreikių vaikams, nes per prievartą nei geras, nei mielas nebūsi. Jei mokykla bus "visos dienos", tik apsunkins daugelio žmonių gyvenimus: ir mokytojų, ir vaikų, ir tėvų. O soc. remtiniems ir kitų spec. poreikių turintiems mokiniams, manau, irgi kuo puikiausiai yra sukurtas paslaugų teikimo bei pagalbos tinklas: dienos centrai, įvairūs užimtumo centrai, caritai ir t.t. Bet būtent šiuos vaikus yra sunku įtraukti į įvairias veiklas, o ne iš paprastų šeimų, paprastų tėvų vaikai turi sustyguotą dienotvarkę ir be jokios prievartinės "visos dienos" mokyklos. Nes tėvai yra priversti dirbti, kad išlaikytų šeimą ir vaikai tai supranta, nes tarp vaikų ir tėvų yra bendravimas ir pagarba vieni kitiems. NEKURKIT PER NAUJO, TAI KAS JAU YRA SUKURTA. Tik patobulinkite esamą sistemą!!!! Dėkui tiems, kurie iš tikrųjų perskaitė šią mano rašliavą. Labai tikiuosi, kad šis komentaras netaps eiliniu statistiniu atsakymu apdorojant milžiniškus kiekius informacijos!
----
NE
Visos dienos mokykla dar labiau atitolins vaikus nuo namų aplinkos.
Negi neturite kuo užsiimti, kurdami tokias idėjas. Švietimo sistemoje yra daug rimtesnių problemų nei tokios visos dienos mokyklos kūrimas. Yra prailgintos dienos grupės - kas nori tas lanko. Po pamokų būrelių kalnas - tik norėk ir eik.
Ugdyti mokinius prisiimti atsakomybę. Priimti kritiką ir iš klaidų mokytis. Ne visada pažymys yra geras vertinimo įrankis.
Svarbiausia, kad atliktu namu darbus.
Manau, kad Visos dienos mokykla yra visiškai nereikalinga. Dabartinis mokyklos modelis yra puikus, t. y. vaikai turi visas galimybes mokytis, lankyti būrelius, yra ugdomi visapusiškai. Be to turi laiko namuose pailsėti po mokyklos, pabūti gryname ore, susitikti su draugais.
ne
Prie idėjos ir plano priderinti mokyklos specialistų darbo krūvį, darbo valandas bei svarbiausia - nepamiršti atlyginimo. Nes jeigu norima mokyklai užkrauti visos dienos naštą, už tą patį atlygį, visi šie planai ir idėjos bus tik dokumentacijos puošmena. Arba nebeliks dirbančių mokyklose.
Ne
ne
Ne
Labai "Įdomi" anketa. Šias visas paslaugas vaikai JAU GAUNA mokydamiesi privačiose mokyklose, didmiesčiuose. Jie turi galimybę klasėje mokinti ne po 26 vaikus, o po 12, išeiti į spektaklius, muziejus, parkus, bendrauti su įdomiais žmonėmis, kurie gyvenime daug pasiekę įvairiose srityse: sporto, muzikos, menų, verslo ir t.t.t. Privačiose mokyklose požiūris į vaiką yra visai kitoks, nei valstybinėse. Čia mokytoja nuo pirmos dienos jau pavargus, verkia, nes tokios judrios klasės dar neturėjus, sunku, maži atlyginimai ir t.t.t. Privačioje mokykloje mokytojas ir vaikai yra tame pačiame lygmenyje, sėdi kartu ant kilimo, valgo guminukus, bendrauja, diskutuoja.Kiekvienas vaikas turi savo pomėgius, į tai ir turėtų būti nukreipta jų veikla. Naivu galvoti, kad atlikus tyrimą kažkas pasikeis, mažų miestelių, privačiose mokyklose. Dirbantys tėvai tikrai neturi galimybės pasiimti vaiko 13.45 ir nuvesti į jam patinkamą būrelį. Paleisti pirmoką vieną yra tiesiog nesaugu. Prailgintos dienos grupėje pirmiausia turi dirbti specialistai, gebantys vaikui suteikti pagalbą, įvairiose srityse, kad po mokyklos tėvai galėtų kokybiškai praleisti laiką su vaiku, nesukdami galvos apie namų darbus, apie korepetitorius, kurių kainos kartais nesuvokiamos. Reikia pirma atsigręžti į provinciją, mažus miestelius, o neužsidaryti didmiesčių lygyje ir vaidinti, kad viskas gerai. Šiuo metu Lietuvoje švietimas, medicinas yra paskutinėje vietoje, o pirmoje krašto apsauga. Brangieji nuo ko mes ginamės, kas mus puola, jai būsime kam "įdomus" per valandą būsime sunaikinti, net NATO lėktuvai nespės pakilti. Skirkite daugiau DĖMESIO augančiai kartai.
-
vaikams per ilgai vyksta pampkos,per sunki mokymosi programa.Vaikai psichologiskai pavarge grizta is pamoku pervarge,pikti.
Daugelyje mokyklų nėra tinkamų sporto aikštynų, o sporto salės pradinėse mokyklose mažos, tai pirmiausia reikia pasirūpinti tinkamomis ir pritaikytomis patalpomis norint ugdyti mokinių sportinius ir sveikatos įgūdžius. Mokyklose mažai dėmesio skiriama socialiai pažeistiems vaikams, nes trūksta socialinių pedagogų arba jų darbui neskiriama pakankamai krūvio. Specialistai labai būtini mokyklose.
Neformaiojo švietimo užsiėmimuose kartais dalyvauti ir šeimų nariams (vyresniems sesėms, broliams, tėvams ir pan.)
Daugiau vaikam skirti ivairiu veiklu, DAUGIAU buti lauke ir rengti ivairias paskaitas. Sudominkit vaikus, o ne ieskokit prie ko prisikabinti, siulot daugiau "pagalbos" "specialistu". Specialistu reikia, kad sudomintu vaikus, daugiau ugdomuju pamokeliu, supazindinamuju.
ne
Šiai idėjai apskritai nepritariu, tačiau klausimyne toks atsakymas nebuvo pasiūlytas. Tėvams reikia sudaryti sąlygas būti dažniau su savo vaikais, o tuomet jau siūlyti visas paminėtas paslaugas/pagalbas. Tokia mokykla socialinės rizikos šeimų tėvams suteiks galimybę nesiugdyti tėvystės įgūdžių (neformuos atsakomybės; gilins suvokimą, kad kiti, bet ne aš viską privalo daryti; nesąmoningai dar labiau nesaugesnius padarys jų vaikus). Na, nebent vaikai tokioje mokykloje didžiąją laiko dalį būtų kartu su savo tėvais, kuriems taip pat būtų teikiama pagalba
Sudaryti sąlygas individualiai mokytis, pastebėti kiekvieną asmenybę.
Ne
Visos dienos mokykla ir specialistų pagalba joje labiausiai reikalinga asocialioms šeimoms. Prailgintos grupės reikalingos priešmokyklinio ir pradinio ugdymo grupėms.
tai būtų tobula mokykla. O kad taip mūsų eilinės mokyklos galėtų reorganizuotis į visos dienos mokyklas, Linkėčiau Lietuvai jau pradėti judėti reformų link, o tokios dienos mokyklos būtų pirmas tvirtas žingsnis. Sėkmės
Puiki idėja!
neturiu nuomones
Man atrodo, kad nei sveitimo ministerija, nei daugelis su mokykla susijusiu zmoniu ne nenutuokia kas yra vaikai, ju nesupranta, ne nesistengia ju suprasti, o tik kuria karkasus i kuriuos privestine tvarka juos ispraudzia deka visai negalvojanciu tevu kurie ta leidzia. As tokios mokyklos nelankyciau. Man Lietuvos mokyklos atrodo labai toli nuo realybes. Primeta visokius socialinius modelius, kurie tarsi teisingi (ir jei tau neteisingi - tu turi problemu tada). Moko zmones tarnauti pinigu kultui, kompanijoms, bet nieko nemoko apie pati gyvenima. Susirenka kruva zmoniu/vaiku i viena vieta ir mokosi vieni is kitu visokiausiu nesamoniu/beprasmybiu/( etc etc).
Paklauskite po kokių 15 metų, nes šiuo metu švietimo sistema tikrai nepasirengusi visos dienos mokyklai.
jos iįviso nereikia .
ne
Ne.
Ne
-
Ne
kolkas neturime
Ne neturiu.
ne
ne
-
-
Labai patiko idėja-tėvai-mokytojo padėjėjai.
Tokia mokykla gali būti tik privati. Vslstybės biurokratija tokią mokyklą suėstų dar užuomazgoje.
neturiu
_
neturiu
Su vaikais nuo 5 klases aplankyti vaiku namus , ligonines kur gydomi narkomanai , kur zmones sergantys veziu nuo rukimo, gerimo ir tt...Aplankyti sunu prieglauda.Vienisus senukus .
Pirmiausia galvokite apie mažesnius miestelius ir kaip spręsite mokiniú pavėźėjimà
ne
Kad butu daugiau bureliu,ir vaikai galetu pasirinkti
-
Manau, kad visos dienos mokykla būtų svarbi, jei jos veikloje dalyvautų ir tėvai, o ne tenkintų tėvų norą nusimesti nuo savęs atsakomybę už vaiką.
Galėtų prie specialistų įtraukti ir kineziterapeuto paslaugas
Manau turėtų didelis dėmesys skiriamas, tam, kad vaikai mokytųsi ir dirbtų nedidelėse grupėse, taip būtų skiriamas didesnis dėmesys silpniau besimokantiems, lėtesniems, nedrąsiems vaikams.
Ne neturiu.
Idėja puiki. Sėkmės ją įgyvendinant
Aktualu mokyklos darbo laikas. Dirbantiems tevams tai labai svarbu. Vaikai gauna visas zinias mokykloje. O tevai sau ramiai gali dirbti. Negalvoti ka vaikas parejes veikia. Ar duris uzrakino? Ar dujas uzsuko? Kaip pavyko peciu uzkurti? Vistiek reiktu moketi auklei. Tai pinigelius galima moketi mokyklai. Kur dirba rimti pedagogai. O ne kaimynu mergaitei kad priziuretu. O cia gautu viska ir uzimtuma ir pedagogine pagalba. Laikas svarbu kad dirbtu nuo 7 iki 18 val.
MOkykla turi būti nukreipta į vaiko ugdymą tiek žinių teikimu, tiek asmenybės ugdymu humanistine linkme. Mokykla turi būti nemokama: nei vadovėliai, nei pratybos, nei užklasinė veikla, nei prailginta diena mokykloje neturėtų būti mokama. Valstybė turėtų finansuoti mokslo bei ugdymo procesą kiekvienam vaikui, lankančiam valstybinę mokyklą.
Tokios mokyklos didmiesciuose turi buti pakankamai arti prie namu, kad nereiketu vaiku tampyti po visa miesta ryte ir vakare. Arba tokiu atveju turetu buti organizuojamos transporto paslaugos specialiuju poreikiu vaikams, kurie patys vyresni niekaip nesugebetu vykti vieusoju transportu.
Visos dienos mokykloje neturetu likti jokiu namu darbu. Ji del to ir butu visos dienos mokykla, kad vaikai joje visa diena mokytusi, o namo grize jau tik ilsetusi.
Ne
Ne
Pakankamai ideju , kad tik butu imanoma jas ivykdyti butu nuostabu tiek mums tiek tveliams ir vaikams as manau.
Kuo greičiau organizuoti visos dienos mokyklos idėją, nes daugelis vaikų dabar po pamokų neturi ką veikti, vaikšto gatvėmis, tėvai neturi lėšų mokėti už būrelius.
As nepritarciau privalomai visos dienos mokyklai. Kategoriskas NE.
Laukiame:) jos....
I visos dienos mokykla nemokamai butu priimami tik pilna darbo diena dirbanciu tevu vaikai.
Reikalinga, labai palaikau. Geras pavyzdys yra Valdorfo sistemos mokyklos ir kitos privačios.
Butu tiesiog nuostabu, jei tokios mokyklos egzistuotu, vaikai butu visapusiskai lavinami ir priziurimi kol teveliai dirba. O vakarais nereiketu su vaikais ruosti namu darbu, geriau smagiai seima kartu leistu laika ar ilsetusi visi.
Tevai labiau prisijungtu prie mokyklos gyvenimo.
Siūlau atsisakyti diskriminacijos švietime terminų pvz. Gabūs vaikai, galėtų būti įvardinami, kaip gerai besimokantys akademinių dalykų, nes visi vaikai yra gabūs bent vienoje srityje. Todėl neturėtų vaikai gauti žinią, kad jie negabūs, nes įvardinate anketoje ,, mokymosi sunkumų turintys". Dar gali būti tiesiog neatpažintas vaiko prigimtinis mokymosi stilius ir jis tuomet turi mokymosi sunkumų ir tai ne vaiko problema. Gali vaikas būti aktyviame ar pasyviame gyvenimo periode, gali būti susidomėjęs arba nesusidomėjęs tam tikra veikla. Gali vaikas mokytis aktyviai savo viduje, o išorėje to dar nepastebėtumėm, bet tai nereiškia , kad jis yra negabus. Visos dienos mokykla galėtų būti,, be sienų" atvira išoriniam pasauliui ir mokymasis joje galėtų vykti integruotos dienos principu ir kintančiose aplinkose. Siūlau visos dienos mokyklose pedagogus supažindinti su gravitacine, labirintine pedagogika.
-
Ne
Iš principo labai pritariu visos dienos mokyklai, bet nežinau, kiek naudinga bus šita anketa. Į kai kuriuos klausimus turėtų atsakyti ne tėvai, o profesionalai. PVZ, Š3. Kiek būtų svarbu visos dienos mokykloje ugdymo procesą išdėlioti šiais būdais. Aš galiu spėti, bet tikrai nežinau :)
Jungti švietimo,socialinės ir sveikatos priežiūros lėšas,nesvarbu,kurioje troboje vaikas,svarbu,kad paslaugos jį ir jo šeimą pasiektų ir šeimai bei vaikui nesvarbu,koks finansavimo šaltinis.
Mokykla turi buti atvira visa diena,kurioje vaikai gaus ne tik ugdymo ,globos ,bet ir psichologines pagalbos,neformalaus ugdymo paslaugas
Neturiu idėjų.
GREICIAU :) ir kuo daugiau tokiu!
Jei klausiate ar patenkinti mokykla atsakymas taip. Klausiate ar uztenka uzimtumo taip. Ar norit, kad valstybe aukletu vaikus visà diena TIKRAI NE. Atsisakom vaiku namu, o darom savaitines mokyklas vaikams turintiems pilnavercius tevus. Kas cia? Ir kam to? Kur tėvu rupestis ir meile vaikams, kur pasivaiksciojimai po parkà? Kurioje vietoje SEIMA . KAS JI?
Idėja tokia, kad ne vaikai ir tėvai lakstytų po miestą ieškodami specialistų vaikų lavinimui ir ugdymui,o specialistai ateitų pas vaikus. Taii ir choristai ir choreografai, menininkai ir pan.Kaimo vaikams didelė atskirtis, jie negali lankyti miesto būrelių, tragiškas susisiekimas ir pan. Tėvams būtų ir patogiau ir ramiau gauti visas norimas paslaugas vienoje vietoje.
Siûlau integruoti ugdymą
Svarbiausia kompleksinis požiūris į harmoningos asmenybės ugdymą - sveikas kūnas, sveika siela, sveikas protas. Taigi būtinas buvimas lauke, gamtoje, būtinas fizinis judėjimas ir aktyvumas, būtinas pokalbis, socialinių gebėjimų ugdymas, būtinas laikas savarankiškam darbui, būtinas laikas poilsiui ir žaidimams, būtinas laikas mokymuisi. Nebūtina daryti specialių patyčias, smurtą prevencinių programų -bendros įdėjos apie šiuos dalykus juk turi lydėti visą bendrą veiklą ir būti integruotos. Ir aš už tai, akd vaikai būtų skatinami mokytis tuos dalyus, kurie jiems sekasi, o ne tuos, kurie jiems nesiseka.
Neturiu.
Ne kiek pasiūlymas, kiek nuomonė, kad tai tikrai reikalinga praktika, padėsianti anksčiau atrasti vaikų gebėjimus ir kreipti juos ta linkme. Tėvai gali dirbti pilną darbo dieną, žinodami, kad su vaiku viskas gerai.
Ne.
Nepulti aklai taikyti naujovių. Idėja puiki, tačiau svarbu įvertinti, kiek žmogiškųjų resursų reikės, pedagogai savanoriauti, gaudami minimumą, vargu ar pajėgs. Įtraukti į veiklą nevyriausybinių organizacijų atstovus, numatyti finansavimą. Sudėtinga iš šono atrodo, lyg utopija, tačiau norėtųsi tikėtis, kad ateity vaikai norės ne kuo greičiau bėgti iš mokyklos, o kuo ilgiau joje praleisti laiko.
Darbo laikas pagal tėvų darbo laiką derinamas. Šauni mintis.
Kad kuo greiciau atsirastu butent tokia VISOS dienos mokykla, kuria finansuotų valstybe(is musu mokesciu) o ne tevai is savo kiseniu! Ir kad butent ten vaikai jaustų malonuma mokytis ir gauti zinias,o ne turetu psichologiniu sunkumu,ir mokymosi nastos!!!
noretusi kad kuo daugiau vaikams butu saugu mokykloje ir pertraukos metu
Atkreiptinas dėmesys būtų,kad mokykla labai sutelktų personalą ir ugdymo procesas neliktų sugraduotas į formalias ir neformalias veiklas,o viskas susilietų ir būtų einama paskui vaiką,o ne vaikas tempiamas paskui programą. Galima mokytis ir be namų darbų.Norėtųsi,kad mokytojai daugiau bendradarbiautų su NVO sektoriumi, vestų kartu pamokas.Atsisakyti diskriminacijos švietime (gabūs,negabūs vaikai).Mokytojus mokyti gravitacinės,labirintinės pedagogikos. Sukurti salygas neformalaus ugdymo asmenims,turintiems ilgametę neformalią pedagoginę patirtį(jie entuziastai), gauti pedagogo mokslo cenzą (greituoju būdu) ir turėti galimybę praturtinti mokyklos procesus.Būtų efektyvesnė pagalba vaikams atskleidžiant savo potencialą, o mokytojams būtų daugiau įkvepiančių pavyzdžių.
Anketa beprotiškai ilga...
Norėčiau, kad vaikas turėtu galimybę pats išrinkti tą sritį, tas pamokas kurias jam labiau patinka, pvz. vaikui gerai sekasi matematika, tai tegu buna daugiau pamokų ir žinių šioje sritije. Daugiau bendravimo su psichologu, individualus užsiėmimai, ko labai truksta dabartinėse mokyklose.
Jei būtü vaikams visokiü nišü pabūti su draugais . Žaidimü kambariü. Visai noriai jie išbūtų tas valandas. O tėvai nebejaustų itampos ka veikia vaikai po pamokų. Maziau trankytus pakiemiais ar prie kompiuterio. Jei butu daug pedagogi ar studentu kurie nuolat dometusi ka pasiūlyti vaikui ir tuo paciu intarpuose priviliotu paruošti namù darbus. Asmeniniai priziuretojai. Panasiai kaip Balsiu stovykloje dirba studentai per vasara.
Visos dienos mokykloje mokinys turėtų ir pasimokyti, ir pailsėti, ir užsiimti papildoma užklasine veikla. Čia turėtų būti atliekamos namų darbų užduotys, kad grįžus vakare to nebereikėtų daryti t.y., kad vakaras būtų praleidžiamas su šeima.
Neturiu
Ne
ne
-
Dairytis daug nebereikėtų, puikus pavyzdys -privatūs darželiai, mokyklos.
Reiketu klausti paciu vaiku, kaip jie isivaizduoja savo uzimtuma tokioje mokykloje. Nes suaugusieji, kartais sureiksmina srytis, kurios vaiko augimui ir ugdymui nera aktualios.
Neturiu
NE
Neturiu.
Ne
būtinai padiskutuokite klausimu apie vaikų įgūdžių ugdymą, jau nuo ikimokyklinio amžiaus kaip susidaryti asmeninį biudžetą, skaičiuoti pinigus, ką, kaip ir kiek nupirkti šeimai, jei šeima kaip pvz. susidaro iš 6 asmenų. ir taip toliau.
Klausimas autoriui: kaip Jus manote, atsirastu zmoniu, kurie dirbtu si darba? juk koks surmulys...na tevai turetu labai gerai moketi, nes uz valstyves skiriamus grasius niekas nesutiks sau nervu gadinti. O gal Jus norite pameginti???
Ne. Man tokio pobūdžio mokykla nėra aktuali.
Robotikos akademija, programavimas, tyrinėjimas Stem
neturiu
Ne
Būtų smagu, jeigu pavyktų šią idėją įgyvendinti!
Ivairiu sriciu specialistu apsilankymas, pristatant savo profesijas, ju ypatybes ir panasiai. Tevu isitraukimas i mokslo projektus, socialinius savinorystes projektus kartu su vaikais. Ivairus debatai socalinemis ar kitomis temomis kartu su pedagogais, teveliais ir vaikais.
Svarbu organizuoti vieną ar kitą veiklą kokybiškai, ne dėl pliusiuko, laiko stūmimo. Niekam ne paslaptis, kad ugdymo kokybė daugelyje mokyklos būrelių toli gražu nesiekia net trečdalio muzikos, sporto ir panašių ugdymo įstaigų pasiekimų. Turi būti aiškūs mokytojų, vadovų darbo vertinimo rodikliai. Galima turėti puikias erdves, puikiai surašytas programas, bet vaikams bus nuobodu.
Jei išeitų įgyvendinti tai kas pateikta anketoje, nebeliktų ką pridėt ;)
Kadangi patys žinome, kad mokiniams krūviai labai dideli ir dėl emocinių krūvių nervų sistemai reikia atokvėpio (pailsėti mokiniams ir mokytojams vieniems nuo kitų), neformalų užimtumą, išskyrus specialistų konsultacijas, būtų galima perkelti vaikų dienos centrams ir jaunimo organizacijoms. Pvz, vaikų dienos centrai veikiantys, kaip viešosios įstaigos, yra labiau suinteresuoti saugiu vaikų ir jaunimo laisvalaikio užimtumu. Tad belieka tik sudaryti abipusiai naudingas sutartis, tame tarpe ir finansiniais klausimais, ir džiaugtis vaikų saugumu, prevenciniu, meniniu ugdymu ir pan.
Pagal pateiktus klausimus, mokykla būtų ideali.
Sekmes! Kad bent viena tokia atsirastu.
Svarbiausia, kad būtų subalansuotas apkrovimas vaikų. Pamokų ir kitokių veiklų suskirstymas pagal amžius, poriekius.
ne
ne
Ne
Neturėtų visą dieną dirbti tie patys pedagogai.
Norėtųsi turėti sąlygas pasirinkti visos dienos mokyklą, kur po formalaus ugdymo būtų galima pasirinkti įvairių judrių veiklų, vaikų užimtumo lauke. Tačiau taip pat labai svarbu bent vienam iš tėvų turėti galimybę turėti lankstų darbo grafiką, kad tėvai galėtų kuo daugiau dalyvauti mokyklos veikloje ir skirti asmeninio dėmesio savo vaikams.
Jei bent dalis čia aprašytų paslaugų taptų realybe, būtų tiesiog tobula.
Efektyviau būtų ne atskirai vystyti formalų ir neformalų ugdymus, o juos tarpusavyje perpinti. Formalus ugdymas suteiktų informaciją, o neformaliame ugdyme tai būtų verčiama įgūdžiais. Visos dienos mokykloje turėtų atsirasti daugiau erdvės mokinio Pašaukimui ir Talentams skleistis. Todėl ugdymas turi būti orientuotas labiau į projektinę veiklą, kuri tuo metu mokiniui itin aktuali, o ne privaloma pagal "programą". Formaliame ugdyme vertinimas turėtų būti orientuotas į asmeninę pažangą.
Paruošti programas taip, kad būtų vaikams suderinta ir mokslai, ir užklasinė veikla.
Būtų smagu vyresnius vaikus įtraukti į sveiko maisto mokiniams ruošimą/patiekalų kūrimą/parinkimą.
Ne
Manau, kad tiems, kas neturi galimybių užtikrinti vaiko iki 14 m. priežiūrą po pamokų, tai būtų svarbu, nes suvaldyti, kad vaikas neleistų viso laiko prie TV ar kompiuterio pakankamai sudėtinga, o vėlai vakare po darbų dar ruošti kartu pamokas ir tikrinti namų darbus, kai jis jau pavargęs labai nemalonus procesas. Lankėme prailgintą grupę 1-4 klasėje, tikrai manau, kad iki 14 m. vaikai nėra dar pilnai savarankiški ir galimybė prailgintos mokyklos būtų didžiulė pagalba tėvams.
neturim
Būtų smagu kad tai būtų įgyvendinta. Sėkmės šiame projekte.
Ne
Toks mokyklos modelis galėtų pakeisti dabartinę valstybinę mokyklą.
Linkiu sėkmės !!!
ne
Suteikti galimybes mokytojams dirbti ir užsidirbti, o mokiniams teikti kokybiškas aukščiau išvardintas paslaugas.
Visos dienos mokykla man svarbu, dėl to kad tevams dirbant pilnu etatu būtų ramu dėl vaiko, nes jis būtų užimtas, paruoštų namų darbus (namuose grįžęs jau galėtų ilsėtis, nes dažniausiai namų darbai paliekami vakarui), turėtų galimybę mokykloje (tai labai patogu , nes nereiktų niekur važiuoti, kas labai aktualu mažiau savarankiškiems vaikams) lankyti būrelius, bendrauti su bendraamžiais (kaip visi žinom šiai vaikų kartai labai būdinga po pamokų užsidaryti namuose prie kompiuterių). Žinoma būtų puiku, kad būtų patogios erdvės, nes sunku būtų vaikams išsedėti mokykliniuose suolose visą dieną. Žinoma galimybė pavalgyti labai svarbi, bet tūrėtų būti galimybė rinktis bent iš kelių variantų.
Jeigu būtų kuriamas būtent toks, visos dienos mokyklos modelis, tai jis turėtų būti nemokamas arba dalinai, mokami tik būreliai. Manau,kad Lietuvoje pirmiausia reikia mokykloms išmokti neterorizuoti tėvų masinėmis papildomomis rinkliavomis. Dabartinė situacija tokia, tėveliai moka už mokymosi priemones, tėveliai moka už mokyklos uniformą, tėveliai moka už mokyklos sienų remontą, tėveliai moka už tualetinį popierių ir kitas sanitarines priemones, tėveliai perka kopijavimo aparatus, neša kopijavimo popierius ir turėčiau dėti daugtaškį vis moka ir moka.........Kas toliau, tai kelkime klausima ar Lietuvos konstitucijoje įrašas, jog vaikams mokslas nemokamas vis dar teisingas ir teisėtas?
Nereikalinga tokia!!!
Visos dienos mokyklos svarbios vaikams, kurių tėvai neturi galimybės leisti savo vaikus į papildomus užsiėmimus ne mokykloje. Gabūs vaikai (didžioji dalis) lanko papildomas veiklas pagal savo pomėgius ir jiems visos dienos mokykla neaktuali. Visos dienos mokykla svarbi tuo, kad leis vaikams bendrauti ir bendradarbiauti, atlikti tiriamuosius projektus, namų darbus, pasiruošti sau arbatą ir sumuštinį (būtina namų virtuvė), pagal poreikį išsiskalbti, nusiprausti diegti gerosios higienos normas (būtinas vonios kambarys su visa įranga), pailsėti ir pabūti ramybėje (poilsio kambarys). Visos dienos mokykla turi išugdyti vaikams poreikį siekti geresnės gyvenimo kokybės, karjeros, gerų tarpusavio santykių.
ne
ne
mokiniai turi būti kartais ir mokytojais
Nieturiu.
Ne
Būtinai turi veikti valgykla. Būtinai turi būti kuleriai su vandeniu (mūsų mokykloje šito nėra, vaikams tenka imti vandenį iš namų, arba gerti iš po krano). Turi būti visiška vaikų kontrolė, kad kiekvienas būtų užsiėmęs. Kad vaikas negalėtų išeiti savavališkai iš mokyklos be mokytojo arba tėvų žynios.
Esu nusivylusi siekiu mokyklą paversti visišku vaiko nuo šeimos atskyrimo įrankiu... Ne mokyklas visos dienos daryti reikia, o tėvams darbo sąlygas lankstesnes kurti...
Kad tik tokios rastųsi
Neturime
Svarbiausia, kad tai nebūtų privaloma. Mūsų šeimai tai netiko, kitiems tinka.
Kol kas ne. Tik prašymą netrumpinti vaikams atostogų, kad nereikėtų patiems jų pasidaryti...
Ne
Kiekviena mokykla (bent pradinės) galėtų tapti visos ar pailgintos dienos mokykla pagal tėvų poreikius: vieni atveda vaiką 7 val. ryto, kiti 9 val., žiūrint kas kada išeina į darbą. Iš ryto - žaidimai, veikla pagal pomėgius, sportas, rytiniai būreliai. Nuo 9 ar 10 val. - pamokos, vėliau būreliai ir ekskursijos. Vieni tėvai pasiima vaikus po pamokų, kiti - po būrelių ar visai vakare. Svarbiausia, kad būtų lankstumas ir galimybė pasirinkti, kad būtų atsižvelgiama į vaiko bazinius poreikius (pvz., ryte išsimiegoti - ne tik iki 6 ryto, per pietus ramiai pavalgyti - ne per 10 min., per pertraukas pajudėti - ne 5 min. koridoriais pasivaikščioti...) ir į šeimų poreikius.
Kad butu minimum 12val trukmes darbo laikas, nes svarbu pamainini darba dirbantiems tevams.
-
Jei būtų kuriama tokia mokykla, turėtų būti iš esmės peržiūrėtas visas ugdymo procesas, pritaikytos patalpos, parengti specialistai. Tai turėtų būti mokykla, kuri turėtų dirbti pagal integruoto/kontekstinio ugdymo programą. Turėtų būti sudarytos sąlygos vaikams realiai pailsėti, net pamiegoti pradinukams, jei reikia, kad būtų pasirūpinta tinkama mityba. Turėtų būti sudarytos sąlygos išeiti į lauką. Turėtų būti vykdomi projektai, veiklos, o ne vaikai pasodinami prie kompiuterių ar filmukų (pasibaigus formaliam ugdymui). Popamokinė veikla turėtų papildyti formalųjį ugdymą, bent tokiu būdu pritaikant integruoto ugdymo metodus (nes turbūt nerealu tikėtis kad greitai ugdymo sistema pasikeistų į tokią, kokią rekomenduoja specialistai, ir kad būtų įdiegtas kontekstinis ugdymas, emocinio intelekto ugdymas ir kt.)
Krūvis ir užsiėmimai tokioje mokykloje turi būti paskirstomi atsižvelgiant į vaikų amžių taip, kad ilga ugdymo dienos trukmė nealintų psichinės ir fizinės sveikatos.
Manau, ypatingai svarbu, kad visos dienos mokykla netaptų absoliučiai visiems privaloma, nes nukentėtų visi tie, kurie norėtų intensyviau mokytis "nemokyklinių" dalykų - tokių kaip muzika, dailė, sportas. T.y., užsiėmimai, kurie siekiant tikslų, lankomi kelis kartus per savaitę ar net kasdien. Nes jei juos tektų lankyti vien vakarais, po visos normalios darbo dienos, tai daugeliui vaikų taptų tiesiog nepakeliamai varginančiu reikalu. Todėl lankstumas šioje vietoje, mano nuomone, yra būtina sąlyga.
Tokia mokykla šiandienos Lietuvos ekonominiame fone yra neįmanoma, nebent privačiame sektoriuje.
-
noreusi, kad nebutu perspausta su sia ideja- salygos gali buti sudarytos, bet kad tai netaptu privaloma. Puiku, jei bus galimybe vaikui/seimai pasirimkti veiklos pacioje mokykloje, bet tai turetu buti palikta seimos sprendimui, o ne privalomai mokiniai laikomi visa diena mokykloje, kaip tevai darbe. Visgi vaiko ugdymas pirmiausia yra seimos reikalas ir tikrai yra seimu, kurios gali su vaiku leisti laika ir patys, tad neturetu buti tam uzkirstas kelias. Taigi saunu, kai vaiku uzimtumu rupinasi mokykla, bet tai neturi buti privaloma, tik pasiulymai seimai
Vaikams iki 16 metų rytais iki maždaug 10 val turėtų būti laisvesnio pobūdžio užsiėmimai, nes daugelis būna labai mieguisti ir nesugeba aktyviai ir produktyviai dalyvauti pamokose. Deja bet šiuo laikmečiu vaikams labai trūksta dienotvarkėse poilsio ir miego. Po būrelių, muzikos, sporto, menų aramokyklų IT mokyklų namo grįžta 19- 20 val. vakare ir poilsiui laiko nelieka,deja gulasi tik 23 val. O didmiesčiuose rytais tenka keltis ir 6:00 ar 5:30 (7-12 klasėse rytais nuo 7:00 mokytojai veda konsultacijas, tada tenka žiemos metu ir 5:00 ryte keltis). Daug laiko sugaišta miesto transporto kamščiuose ir vaikai lieka nepailsėję. Per anksti prasideda pamokos. Pavyzdys pernai buvusio 8-oko savaitėje 4 dienas 7 pamokos, 3 dienas rytinės konsultacijos ruoštis standartizuotiems testams, tad vaikas mokykloje sėdi nuo 7:00 iki 14:45. Kadangi lanko IT mokyklą 3 dienas eina į užsiėmimus kurie prasideda 18:15 ir baigiasi 20:00. Gyvename Vilniuje tad tenka dar apie 30-45 min važiuoti iki namų. Ir štai 14 metų vaikas ryte turi keltis 5:30, mokykloje dirba nuo 7:00 iki 15:00 val. Tada turi 3 val. per kurias grįžta namo užtrunka apie 30 min.pavalgyti persikraustyti daiktus ir vėl važiuoti į būrelį, kur kelionė vėl užtrunka 30-45 min. Ir tada užsiėmimai nuo 18:15 iki 20:00. Tai jau darbo diena 14 m vaikui yra 13 val. Bet dar reikia grįžti namo, dar namų darbus atlikti, kur mokytojai pamokai užduoda darbo bent po 30 min. (7 pamokos x30 min. =3,5 val.). Žinoma visų namų darbų neatlieka, nes paroje tiek valandų nėra kiek mokykloje iš vaikų norima. Mano vaikas eina tik 2 dienas savaitėje į IT mokyklos užsiėmimus. Bet muzikos, sporto, menų mokyklose krūviai dar didesni. Ten besimokantys vaikai kiekvieną dieną naktinėja, nes per savaitę yra 4-6 dienas užsiėmimai ir ilgiau nei 2 valandos. Per dideli krūviai, per plačios programos, per daug akademinių teorinių žinių neatitinkančių realijų reikalavimų.
Tai turėtų būti pasirenkamas variantas
Neturiu
Idėja puiki, bet kas už tai mokės? Lietuva yra libaralaus-marginalinio gerovės modelio valstybė ir neįsivaizduoju kaip politiškai tai būtų galima realizuoti. Bijau, kad dalinis modelio realizavimasis baigtųsi tuo: -Būtų įteisinta galimybė tokią organizuoti, atsirastų privačios ir dalis turtingų tėvų ten siųstų vaikus, a la liciejus su steroidais. -Ir būtų sukurta keletas valstybinių "dėl akių", į kurias patektų socialinės rizikos šeimų vaikai. -Vidurinės klasės šeimos liktų ant ledo, o visa idėja, taip ją išpildžius, tik padidintų socialinę atskirtį. Labai svarbu, kad mokyklose pečiais trintųsi visokių pajamų ir išsilavinimo tėvų vaikai. Be šito dienos, ar ne dienos mokykla - poveikis gerovei bus minimalus.
-
Tėvai turėtų jausti atsakomybę už savo vaiką, kad neatsitiktų taip, kad vaikas visą dieną leidžia mokykloje, o tėvai visiškai atsiriboja nuo ugdymo.
Visos dienos mokykloje neįmanoma sukurti aukšto lygio neformalaus ugdymo, nes ugdymo kokybę lemia tai, kiek tos pačios disciplinos mokytojų dirba mokykloje. Vienas mokytojas neturi konkurencijos, neturi su kuo dalintis patirtimi, į ką lygiuotis...... Mes aimanuojame, kad švietimo lygis žemas, todėl pirma reikia kelti švietimo lygį, o tik po to didinti jo apimtis, o ne atvirkščiai.
Nepildžiau lentelių apie visos dienos mokyklą, nes nesu tokių mokyklų šalininkė. Man tokia mokykla dvelkia totalitarizmu. Esu suomiškos mokyklos tipo šalininkė ir labai pritarčiau vaikų edukacijai namuose. Mano vaikas lanko mokyklą nuo 8 00 iki 16 00 val. Jis yra pavargęs, neturi jėgų veiklai kuri yra jam asmeniškai svarbi. Dėl pervargimo jam sunku dalyvauti neformalaus ugdymo užsiėmimuose. Tomis dienomis kai dalyvauja popamokinėje (3 dienas per savaitę) veikloje ir vaiko visą dieną nebūna namie - trūksta laiko šeimyninių ryšių puoselėjimui.
Kategoriškai nepritariame visos dienos mokyklos idėjai: esame įsitikinę, kad labiausiai už vaiko ugdymą atsakingi yra tėvai, o ne mokykla. Tokio modelio įvedimas visiškai eliminuotų tėvus iš dalyvavimo vaiko edukacijoje. Mokykla taptų savotišku getu, atimtų iš vaiko galimybę ugdymo metu laisvai rinktis/keisti (neformalaus ugdymo) ugdytojus.
Neturiu
Sudaryti tokias sąlygas,kad vaikai savo noru lankytų visos dienos mokyklą.
Svarbu bendras visų:tėvų,mokytojų ir vaikų noras pasiekti užsibrėžto tikslo.Turi išlikti pagarba tarpusavio santykiuose ir idėjų įgyvendinime.
Kai kurie klausimai (pvz. Š1, Š2) turėtų būti diferencijuojami pagal amžiaus grupes, nes pvz. pradinukams turėtų nebūti jokių "namų darbų", net ir atliekamų mokykloje ir sudaromos sąlygos žaisti, pailsėti, o vyresniems reikėtų daugiau veiklų, susijusių su akademinių žinių gilinimu.
Manau, kad svarbu, jog vaikai jaustusi saugūs, ugdomi katalikiškai ir suteikiant visas reikiamas žinias, kad pakankamai praleistų laiko lauke. Kad būtų pakankamas kiekis būrelių, kuriuos turėtų galimybę lankyti mokykloje, pvz. papildomai anglų kalbą.
Ne
-
Mokytojai ir specialistai, dirbantys visos dienos mokykloje, neturėtų pervargti ar skubėti, kad galėtų kokybiškai bendrauti ir užimti vaikus visą dieną. Todėl turėtų būti mažiau kontaktinių valandų (pamokų), daugiau laiko skiriama pasiruošimui ir neformaliems susitikimams su ugdytiniais (kai galima skirti laiko tiek, kiek reikia, o ne nuo skambučio iki skambučio). Visos dienos mokyklos idėja gali būti sėkmingai įgyvendinama tada, kai tokį darbą noriai ir motyvuotai rinksis pedagogai - už adekvatų atlygį.
Svarbiausia, kad tokios mokyklos turėtų būti laisvai pasirenkamos, o ne visos privalomai
siandien dienaiviena pagrindiniu vaiko ugdymo problemu yra tai jog jo individualizmas iskeliamas auksciau kitu vaiku, seimos, visuomenes. vaikui viskas yra paduodama ant lekstutes apdedamas pagalvelemis aprengiamas graziais rubeliais duodamas tik sveikiausias maistelis, taciau paciam neleidziama suzinoti kas yra bala, neplauta morka is darzo ir kad pasaulis nera rozinis. tai mano butu patarimas jums.
praktiškai veikia šv.Juozapo mokykloje
Visos dienos mokykla būtų labai patraukli. Mokiniai galėtų užsiimti po pamokinėje veikloje ugdant savo įgudžius ar net surandant savo talentus ir gebėjimus. mano nuomone valstybė turėtų investuoti ieškant ar net skatinant vaikų talentus nukreipiant juos kažkokia linkme. dabartinis jaunimas jau 12 klasėje nežino savo pašaukimo ar talentų Kuo norėtų ar kuom galėtų būti. Nepaisant to dienos mokykla padėtų tėvams laisviau planuoti dienos laiką. ir t.t. Mano nuomone dienos mokykla labai reikalinga !!
Ne
Pamokų pradžia turėtų būti 8:30 - 9:00. Tikrai ne anksčiau. Jei yra tėvų, kurie turi būti anksčiau darbe, mokykla turi turėti galimybę priimti vaikus anksčiau - kaip papomokinė veikla, tik iš ryto. Pabaiga: 15:30, 16:00. Su galimybe saugiai palikti vaiką mokykloje bent iki 17:30. Itin svarbu, kad mokiniams būtų sudarytos galimybės paruošti visus namų darbus (ir labiau sukontroliuoti vaikus), kad grįžus namo visas laikas būtų skiriamas kokybiškam bendravimui šeimoje. Labai svarbu, kad vaikai neužsisėdėtų nuo ryto iki vakaro patalpose, kad sportuotų. O kalbant bendrai - būčiau už siūlymą prailginti mokslo metus, tuomet nereiktų "lėkti" per programą, neliktų neužbaigtų temų, būtų galima daugiau laiko skirti ugdymui per išvykas.
Manau, kad visos dienos mokyklos idėja gali pasiteisinti tik tuo atveju, jei mokymo sistema būtų pakeista pakankamai stipriai, ne tik pedagogiškai, bet ir filosofiškai. Nepakaktų tiesiog pridėti būrelių ar paslaugų, kad vaikai liktų mokykloje ilgiau. Mūsų vaikai lanko visos dienos mokyklą jau dabar. Ir manau svarbiausia ten yra bandymas vaiką įtraukti į tokį mokymosi procesą, kuriame vaikai visai mielai būna, kuri jiems teikia pasitenkinimo. Sunkiai įsivauzduoju juos būnant ten, kur ir keturias ar penkias valandas sunku ištverti. Išties tai turiu pakankamai daug minčių.
Ji vienareikšmiškai turi būti kaip galimas pasirinkimas kiekviename mieste / miestelyje.
Nepritariu šiai idėjai
-
Ne
Man mokyklos formatas ir apskritai tokia mokykla, kokia suprantame atrodo kaip stipriai pasenes dalykas, visiskai neatitinkantis nei siendienos poreikiu, nei nesuprantantis apie "rytoju". Sekmes!