Virtualiųjų mokymosi priemonių poveikis ugdymo procese

Esu, Milda Stulginskaitė, Vilniaus universiteto (VU) verslo informacijos vadybos specialybės bakalauro studentė. Rengiu baigiamąjį bakalauro darbą tema: „Virtualaus mokymosi įgyvendimo galimybės bendrojo ugdymo mokykloje“. Šios anketos tikslas – nustatyti virtuаlаus mokymosi poveikį mokymosi procese. Todėl yra svarbu išanalizuoti virtualaus mokymosi pritaikomumą ir poveikį bendrojo ugdymo mokyklos atveju.

 Anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus naudojami baigiamajam bakalauro darbui rašyti. Būsiu dėkinga, jei nuoširdžiai atsakysite į anketos klausimus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Tavo lytis

2. Kurioje klasėje mokaisi?

3. Ar kiekvienoje mokykos klasėje galima prieiga prie kompiuterio?

4. Ar galima interneto prieiga mokykloje?

5.Kaip dažnai naudojatės technologijas (kompiuteris, telefonas, planšetės ir kt.) mokymosi tikslams?

Kasdien
Kelis kartus per savaitę
Kelis kartus per mėnesį
Nesinaudoju
Mokykloje
Namie

6. Nurodykite kurioms mokymosi priemonėms teikiate pirmenybę. Pirmenybę įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5 (1 – visai neteikiu pirmenybės, 5 – priemonės, kurioms labai teikiu pirmenybę)

1
2
3
4
5
Spausdintas vadovėlis
Spausdintas žodynas
Spausdinti pratybų uždavinynai
Papildoma spausdinta mokymosi medžiaga
Elektroniniai vadovėliai
Virtuali mokymosi aplinka
3D virtuali realybė
Internetiniai portalai (Ugdymo sodas, Tamo)
Mobilios programėlės (žodynai, skaičiavimai ir kt.)

7.Ar yra galimybė naudotis šiomis virtualiomis priemonėmis Jūsų mokykloje?

Visada
Kartais
Niekada
3D virtualia realybė
Virtualia mokymosi aplinka (pvz.: Moodle)
Elektroniniai vadovėliai, knygos
Interneto portalai (pvz.: Ugdymo sodas, TAMO)
Mobilios programėlės

8. Pažymėkite, kuriose pamokose naudojate virtualias priemones.

9. Nurodykite, kokiomis virtualaus mokymosi priemonėmis ir kaip dažnai naudojate pamokų metu?

Labai dažnai
Dažnai
Kartais
Nesinaudoju
Bendravimo, susirašinėjimo (Outlook, Skype, Facebook)
Gyvų vaizdų (Youtube)
Paieškos (Mozilla Firefox, Internet Explorer)
Virtualios mokymosi aplinkos (Moodle, Atutor)
Interneto portalai (Ugdymo sodas, TAMO)
3D virtualios realybės priemonės
Mobilios programėlės (žodynai, skaičiavimai, labaratoriniai ekspermentai ir kt.)

10. Pateikiate kokias dar papildomas programas, mobiliasias programėles naudojate mokymuisi?

11. Kaip manote, kokią naudą teikia virtualių mokymosi taikymas pamokų metu? Virtuаlusis mоkymаsis – tai mоkymаsis, nаudоjаntis infоrmасinėmis kоmunikасijоs tесhnоlоgijоmis, kaip kompiuteris, telefonas, planšetės ir kita.

Taip
Ne
Nežinau
Išmokstama atlikti greitą literatūros paiešką
Padeda lengviau suvokti mokymo turinį
Supažindina su naujausia technika, programomis
Stiprina bendradarbiavimą, komunikaciją
Skatina tobulėti
Skatina kūrybiškumą
Didina mokymosi motyvaciją
Padeda gerinti akademinius pasiekimus

12. Kokiose srityse norėtumėt tobulinti kompiuterinį raštingumą?

Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Paruošti tekstinę medžiagą
Paruošti vaizdinę medžiagą
Taikyti techninę ir programinę įrangą
Naudotis internetu
Naudotis elektroniniu paštu
Dirbti su elektroniniais dokumentais
Naudotis virtualiomis mokymosi aplinkomis
Naudoti IT programas
Naudotis duomenų bazėmis

13. Su kokiomis problemomis susiduriate naudojant virtulias mokymosi priemones?

14. Kaip dažnai ir kokiu tikslu naudojate technologijas (kompiuteris, telefonas ar planšetė)?

Labai dažnai
Dažnai
Kartais
Nenaudoju
Ieškau informacijos
Atlieku užduotis
Pristatau projektus
Mokausi nuotoliniu būdu
Susirašinėju su draugais
Žaidžiu žaidimus
Atsiskaitau per pamokas