Virtualios realybės pritaikymo galimybės Lietuvos įmonių marketingo veikloje

Labas, aš Tautvydas. Šiuo metu rašau savo baigiamąjį bakalauro darbą apie VR pritaikymo galimybes marketinge. Liko jau visai nedaug iki finišo, tad pamaniau, kad galbūt padėsi man ir atsakysi į keletą klausimų? Dėkoju iš anksto :)

Virtualios realybės pritaikymo galimybės Lietuvos įmonių marketingo veikloje
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kiek metų dirbate marketingo srityje?

2. Kokios srities įmonėje dirbate? IT, prekyba, paslaugos ir t.t.?

3. Kokio amžiaus yra jūsų auditorija?

4. Jūsų tikslinė auditorija?

5. Ar tekę naudotis VR galimybėmis marketingo veikloje?

6. Jei tekę, su kokiomis?

7. Jei ne, tai kodėl?

8. Jei naudojoje ar pasiteisino? Kaip pasiteisino?

9. Ar per ateinančius 3 metus planuojate naudoti VR savo įmonės marketinge?

10. Ar esate susipažinę su VR panaudojimo galimybėmis marketinge?

11. Kokius virtualios realybės tipus žinote?

12. Kaip manot kuris VR tipas yra efektyviausias?

13. Kodėl manot, kad 12 klausime jūsų pasirinktas VR tipas yra efektyviausias?

14. Kaip manote kokios priežastys lemia VR naudojimą marketinge?

15. Ar manote, kad VR integracija į marketingo strategijas yra paplitusi Lietuvoje?

16. Ar manote, kad Lietuvos vartotojai yra pasiruošę pasinaudoti marketinge pateiktomis VR galimybėmis?