Virtualaus turizmo ypatumai

Gerb. respondente,

Lietuvos verslo kolegijos studentė Emilija Zinevič atlieka tyrimą, kurio tikslas - suprasti vartotojų elgseną virtualaus turizmo srityje, įskaitant tai, kaip ir kodėl žmonės renkasi virtualų turizmą, kokie veiksniai daro įtaką jų pasirinkimams. Apklausa yra anoniminė (vardo, pavardės nurodyti nereikia), jūsų duomenų konfidencialumas yra užtikrinamas. Tyrimo metu gauti atsakymai bus naudojami mokslams. Maloniai prašau Jūsų atsakyti į šiuos klausimus.

Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką bei geranoriškumą.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar esate anksčiau naudojęs virtualaus turizmo paslaugas ar produktus? ✪

2. Kokia buvo paskutinė jūsų patirtis su virtualiu turizmu? ✪

3. Kokiuose interneto šaltiniuose ar platformose dažniausiai ieškote virtualaus turizmo pasiūlos? ✪

4. Kokie veiksniai įtakoja jūsų pasirinkimą naudotis virtualiu turizmu? ✪

Ar virtualus turizmas jūsų nuomone yra geras alternatyvus būdas tradiciniam turizmui? ✪

6. Kokia jūsų nuomonė apie virtualaus turizmo kokybę ir autentiškumą lyginant su realiu turizmu? ✪

7. Kokie virtualaus turizmo produktai ar paslaugos jums labiausiai patinka arba dominuoja? ✪

8. Ar naudojatės virtualiu turizmu kaip priemone planuoti savo keliones arba kaip būdą pažinti naujas vietas prieš realią kelionę? ✪

9. Kaip dažnai naudojatės virtualiu turizmu? ✪

10. Kokių funkcijų ar paslaugų jūsų nuomone trūksta dabartinėje virtualaus turizmo pasiūloje? ✪

11. Ar esate pasirengęs/arba naudojate mokamas virtualaus turizmo paslaugas? ✪

12. Kokiu lygiu naudojate technologijas (nuo 1 iki 5, kur 1 - pradedantysis, 5 - labai patyręs)? ✪