Vilniaus viešojo transporto kokybės vertinimas

Šios apklausos tikslas yra sužinoti  su kokiais nepatogumais tenka susidurti Vilniaus viešajame transporte.

21. Kokių nusiskundimų turite Vilniaus viešojo transporto sektoriui?
Iš Stoties sunku nuvažiuoti į Švitrigailos gatvę. 23 autobusas kursuoja labai retai ir nestoja sankryžoje su Čiurlionio gatve.
Pamečiau kuprinę ir man jos neatidavė
Surūdiję troleibusai. Atrodo lyg būtų užsilikę iš sovietmečio.
Piko metu galėtų dažniau kursuoti autobusai.
Palyginus su KVT, VVT turi per didelį transporto priemonių kokybės pasiskirstymą. Vieną dieną galima važiuoti nauju elektriniu autobusu, ir sėdėti garsiame 90-tinių Škoda troleibuse. Todėl pagrindinis nusiskundimas - netolygus važiavimo kokybės užtikrinimas.
Reikėtų atnaujinti elektroninių bilietų skaitytuvus pačiuose autobusuose/troleibusuose
neturiu.
Dar važinėja labai seni, nusidėvėjusi troleibusai. Prasta garso izoliacija. Šalta salone. Nesaugu važinėti tokiu transportu.
Per brangūs bilietėliai. Ne kontroliuojamas keleivių skaičius, į troleibusus bei autobusus sulipa per daug žmonių.
Neturiu
Autobusai, kurie keliauja už centro, kursuoja atitinkamai rečiau negu centre esantys autobusai ir troleibusai. Todėl, mano atveju, turiu tris pasirinkimus grįžti namo, bet yra problema, kad visi trys atobusai iš stoties išvažiuoja apytiksliai tuo pačiu laiku(minučių skirtumas). Tokiu atveju man tenka stoty laukti ~30min. Tai yra visiškas absurdas ir nesusikalbėjimas planuojant ir rengiant maršrutų laikus.
Nebeliko naktiniu autobusu
Kai kuriomis valandomis autobusai perpildyti, tada galėtų jie dažniau važiuoti
Trūksta metro Vilniuje ir greitųjų geležinkelių po Lietuvą
Kai skelbiama nemokama diena važiuoti viešuoju transportu kodėl nepridedama papildoma diena važiavimui prie mėnesinio bilieto?
Autobusai bei troleibusai purvini, seni, nemalonus kvapas, vairuotojai vairuoja neatsargiai ir neatsakingai, įvažiuoja į duobes, staigiai stabdo ir greitėja, dėl ko dažnai sunku išstovėti. Atvažiuoja nelaiku ir, jei atvyksta per anksti, nepalaukia stotelėse.
Seni troleibusai, dažnai arba vėluoja arba per anksti atvažiuoja
Kaikurie troleibusai nėra atnaujinti.
Kai būna diena nesimato, kas parašyta autobusų/troleibusų geltoname bilietėlių atsiskaitymo aparate. Tuo labiau per smulkios raidės ar skaičiai. Kitose miestuose ir dieną ryškiai gali įskaityti viską.
Troleibusai dažnai būna seni ir keliantys daug triukšmo. Autobusai iš stotelės išvažiuoja greičiau nei numatyta pagal laiką.
Jokių
Neturiu
Blogas kvapas, nešvarumai, senos suplėšytos sėdynės, vėlavimai, nesaugus vairavimas/sustojimai, nuo taško A iki taško B sukinėja ratus, o galėtų važiuoti tiesiai, važinėja benamiai, šalta žiemos metu.
vėluoja
Vairuotojai važiuoja nesaugiai. Nespėji atsisėsti ar atsistoti, nes tu iškart krenti.
Autobusai dažnai vėluoja, važiuoja ne per autobudu juostas, todel visada veluoju
Maršrutams, kuriais važiuoja itin daug žmonių (pavyzdžiui 2 iš saulėtekio į senamiestį iš ryto ir po pietų) atsiųsti didesnius troleibusus/autobusus, nes dažnai troleibusas tiek perpildytas, kad žmonės stovi petys į petį.
Stotelių trūkumas kai kuriuose rajonuose
.
Negaliu sakyt
Autobusai visad ir yra pergrusti zmonemis iki tiek, kad kartais nebera kuom kvepuoti.
Kai kurie troleibusai atrodo labai prastai, seni , atrodo bevažiuojant durys bei langai iškris. Labai greitai bėgėjasi ir staigiai stabdo, nuo tokių staigių manevrų pykina, nekalbu koks jausmas būna kai sėdi į kitą pusę nusisukęs nei, kad važiuoji.
Kontolė mėgsta duoti baudas kai nera solidaus pagrindo kodėl. Ir bilietėliai galėtu buti nors kažkiek pigesni
Viskas labai sena ir nemodernu
Neturiu, džiaugiuosi galėdama naudotis viešuoju transportu, tai patogu, aiškūs tvarkaraščiai leidžia planuotis keliones ir tai tausoja aplinką
Seni troleibusai
Neatsargus vairavymas, vėlavimas
Daznai sugenda troleibusai vidury marsruto, zmonems tenka laukti kito
Neturiu.
Dažnai žmones vežioja per greitai ir per staigiai stabdo
neturiu
Jokiu
Vis dar esantys “senosios” kartos troleibusai yra labai lėti, yra vietų, kuriose tiesiog sustoja arba labai sulėtėja viduryje kelio sukeldami avarines situacijas. Taip pat žiemą juose labai šalta, drėgna ir nemalonu. Manau, kad jų turėtų būti atsisakyta. Taip pat didelis minusas yra viešojo transporto vairuotojai, kurių 90% yra nemandagūs, pikti ir įžūlūs, tiek keleivių, tačiau labiausiai aplinkinių (automobilių) vairuotojų atžvilgiu.
.
Staigiu stabdymu
Jokių
Vairuotojai rusai/lenkai, neįmanoma normaliai susišnekėti, autobusu kokybe nuvalkiota, juose baisu vaziuoti laša vanduo, bilda visas grindinys. Važiuojant senais autobusais vyrauja nemalonus dėgesio kvapas. Vilniuje galėtų tikti ir Kaune esanti žiogas programėle, studijuojant įgyti dvi el.programeles labai sudetinga.
Pilni žmonių autobusai
.
Senų autobusų-troleibusų nemalonus salono kvapas,vietos mažai, sedi kojos remesi i kita sėdynė. Tenka sėdėti išsisketus. Teko gauti bauda, nes traffi programele užstrigo (dėl jų kaltės) ir todėl negalėjau parodyt QR kodo.
Yra tokių autobusų, kad kartais važiuojant atrodo, kad sulūš, supuviję, durys atsidarinėja. Tikiuosi, kad ateityje tokių sumažės, nes ne visada jaučiuosi saugiai.
Kai kurie viešojo transporto vairuotojai vairuoja labai neatsakingai ir nesaugiai
Piko metu autobusų važiuoja per mažai, todėl nėra net vietos kur stovėti. Galėtų pagaliau sugrįžti naktiniai autobusai, nes naktimis kaikuriems nėra kaip grįžti namo.
Kai kurių troleibusų kokybė
Dažnai į vietas, į kurias savo transportu būtų galima nuvykti per gana trumpą laiką, viešuoju transportu pasiekti užtrunka trigubai ilgiau.
Per brangu
Kaina per didelė. Studentams turėtu būti nemokamas
-
Autobusai dažnai perpildyti, vėluoja, kai kurie važiuoja labai retai (ilgai laukti).
Vėluoja, murzinas viešasis transportas, troleibusai važiuoja vėžlio greičiu, nes yra pasenę
Neturiu
Seno modelio autobusai su nusidėvėjusiomis auto dalimis, purvinos arba suplyšę autobuso keleivių sėdynės, autobusų nepritaikymas žmonėms su negalia ir mamoms su vežimėliais