Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto teikiamų švietimo paslaugų kokybės vertinimo tyrimas

Gerbiamas Respondente,

Tam, kad galėčiau parašyti magistro baigiamąjį darbą turiu atlikti apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti Vilniaus universiteto Ekonomikos studentų lūkesčius ir gautą švietimo paslaugos kokybę. Todėl prašau užpildyti šią anoniminę anketą.

Kiekvienas klausimas bus užduotas du kartus - pirmą kartą pateikite atsakymą atsižvelgiant į tai kokie buvo Jūsų lūkesčiai prieš įstojant į VU ekonomikos fakultetą, antrą kartą atsakydami pateikite savo gautos paslaugos vertinimą.

Vertinimus rašykite balų skalėje nuo 1 iki 5 (1 – visiškai nesutinku; 2 – nesutinku; 3 – nei sutinku, nei nesutinku; 4 – sutinku; 5 visiškai sutinku).

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Studijų baigimo metai?

4 Studijų laikotarpio finansavimas?

5. Jūsų gyvenamoji vieta?

6.

1
2
3
4
5
VU EF turi modernias ir patogias auditorijas (lūkesčiai)
VU EF turi modernias ir patogias auditorijas (gauta paslauga)

7.

1
2
3
4
5
VU EF turi modernią ir gerai veikiančią įrangą(lūkesčiai)
VU EF turi modernią ir gerai veikiančią įrangą(gauta paslauga)

8.

1
2
3
4
5
VU EF lengva orientuotis ir nesunku rasti reikiamą auditoriją ar kabinetą(lūkesčiai)
VU EF lengva orientuotis ir nesunku rasti reikiamą auditoriją ar kabinetą(gauta paslauga)

9.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai ir adiminstracijos darbuotojai visada darbo metu būna savo darbo vietose(lūkesčiai)
VU EF dėstytojai ir adiminstracijos darbuotojai visada darbo metu būna savo darbo vietose(gauta paslauga)

10.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojų ir kiti fakulteto darbuotojų išvaizda yra tvarkinga(lūkesčiai)
VU EF dėstytojų ir kiti fakulteto darbuotojų išvaizda yra tvarkinga(gauta paslauga)

11.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai puikiai išmano savo dėstomą sritį (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai puikiai išmano savo dėstomą sritį (gauta paslauga)

12.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai geba išsamiai ir argumentuotai atsakyti į studentams kylančius klausimus (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai geba išsamiai ir argumentuotai atsakyti į studentams kylančius klausimus (gauta paslauga)

13.

1
2
3
4
5
VU EF darbuotojai neviešina asmeninių studentų duomenų (tel. nr.; adresų; įvertinimų ir t.t.) (lūkesčiai)
VU EF darbuotojai neviešina asmeninių studentų duomenų (tel. nr.; adresų; įvertinimų ir t.t.) (gauta paslauga)

14.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai nešališkai ir objektyviai vertina studentų pasiekimus ir darbų rezultatus (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai nešališkai ir objektyviai vertina studentų pasiekimus ir darbų rezultatus (gauta paslauga)

15.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai ir administracijos darbuotojai laiku pateikia svarbią ir reikiamą informaciją studentams (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai ir administracijos darbuotojai laiku pateikia svarbią ir reikiamą informaciją studentams (gauta paslauga)

16.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai stengiasi suprasti studentų poreikius (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai stengiasi suprasti studentų poreikius (gauta paslauga)

17.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai visada atsako į rūpimus klausimus (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai visada atsako į rūpimus klausimus (gauta paslauga)

18.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai ir administracijos darbuotojai visada atsako į el. laiškus (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai ir administracijos darbuotojai visada atsako į el. laiškus (gauta paslauga)

19.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai noriai padeda studentams konsultacijų metu (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai noriai padeda studentams konsultacijų metu(gauta paslauga)

20.

1
2
3
4
5
VU EF darbuotojai mandagiai ir pagarbiai bendauja su studentais (lūkesčiai)
VU EF darbuotojai mandagiai ir pagarbiai bendauja su studentais (gauta paslauga)

21.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai produktyviai išnaudoja paskaitų laiką (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai produktyviai išnaudoja paskaitų laiką (gauta paslauga)

22.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai visada atvyksta į paskaitą (išskyrus tuos atvejus, kai apie neatvykimą buvo pranešta iš anksto) (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai visada atvyksta į paskaitą (išskyrus tuos atvejus, kai apie neatvykimą buvo pranešta iš anksto) (gauta paslauga)

23.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai paskaitų metu koncentruojasi ties dėstoma tema (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai paskaitų metu koncentruojasi ties dėstoma tema(gauta paslauga)

24.

1
2
3
4
5
VU EF paskaitų ir seminarų metu atliekami individualūs ir grupiniai darbai (lūkesčiai)
VU EF paskaitų ir seminarų metu atliekami individualūs ir grupiniai darbai (gauta paslauga)

25.

1
2
3
4
5
VU EF dėstytojai pateikia studetams papildomų informacijos šaltinių dėstomo dalyko tema (lūkesčiai)
VU EF dėstytojai pateikia studetams papildomų informacijos šaltinių dėstomo dalyko tema (gauta paslauga)

26.

1
2
3
4
5
VU EF studijų metu studentai gauna daug naudingos informacijos (lūkesčiai)
VU EF studijų metu studentai gauna daug naudingos informacijos (gauta paslauga)

27.

1
2
3
4
5
VU EF studentai gauna vertingų įgūdžių (lūkesčiai)
VU EF studentai gauna vertingų įgūdžių (gauta paslauga)

28.

1
2
3
4
5
VU EF studijos pakeičia, pagerina arba papildo suvokimą apie tam tikrus dalykus (lūkesčiai)
VU EF studijos pakeičia, pagerina arba papildo suvokimą apie tam tikrus dalykus (gauta paslauga)

29.

1
2
3
4
5
VU EF studijų metu realizuojami fakulteto pažadai (lūkesčiai)
VU EF studijų metu realizuojami fakulteto pažadai (gauta paslauga)

30.

1
2
3
4
5
Baigus studijas VU EF dažnai galima pritaikyti studijų metu gautas žinias (lūkesčiai)
Baigus studijas VU EF dažnai galima pritaikyti studijų metu gautas žinias (gauta paslauga)