Vilniaus miesto gyventojų naudojimosi viešuoju transportu analizė
Jūsų pasiūlymai bei pageidavimai tobulinant Vilniaus viešojo transporto paslaugas.
Biletai brangi.
Manau, jog suaugusiuju menesiniai bilietai yra per brangus
sumazinti bilietu kainas,
Nėra jokios keleivių elgsenos stebėsenos viešajame transporte dėl to keleiviai jaučiasi nesaugūs, nes gali būti sužeisti kitų keleivių, o ir neretai keleivių kultūra yra neaukšta, kas taip pat sukelia diskonfortą.
Sugrąžinti talonėlius po vieną litą, atnaujinti troleibusus/autobusus. (t.y. sunaikinti senoviškuosius)
Gerinti tvarkos ir svaros kokybe viesajame transporte
Kaina baisiai didelė, reikia sumažinti ir neleisti girtiems agresiviems keleiviams vaziuoti autobusu su visais.
Padaryti naktinius autobusus,
Vasarą būtinas kondicionierius, žiemą šildymas.
kadangi studijuoju neakivaizdžiai, neturiu lengvatų bilietui, man per brangus mėnesinis bilietas.
dažniau važinėčiau, jeigu būtų tiesioginių maršrutų, pvz.: antakalnis-fabijoniškės
Per brangus mėnesinis bilietas
Galėtų būti daugiau maršrutų
neileisti i tranporta "bomzu", kurie gadina visa kelione. Autobusu taisyklese nurodyta, kad "skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais, tepti ir gadinti autobuso/troleibuso išorę ir vidų" vaziuoti negalima.
per brangus bilietai. uz 100LT per menesi noretusi didesnio komforto ( ziema daugiau silumos, vasara- gero vedinimo).
Stotelėse įrengtuose ekranuose tvarkaraščiai dažnai būna rodomi neteisingai arba netiksliai
Idiegti lankstesnius tvarkaraščius ir daugiau maršrutų, bei atnaujinti patį transportą.
Pašalinti senus troleibusus, kurie kiauri.
Manau jau pats laikas keisti stotelių išsidėstymą sostinėje, kai kuriose vietose stotelės yra vos ne šalia kitos. Kam to reikia?
reiktu pradeti nuo to, kad autobusai nera taisomi... barshka, trata ir pastoviai genda....
keisti sistemą, keisti merą ir jo sistemos nomenklatūrą
Padaryti daugiau marsrutu, kurie apimtu didesnius atstumus. Pvz.: grigiskes- baltupiai.
Esu patenkinta
Viskas tinka.
Turėtų būti patogesnis transportas,daugiau tiesioginių maršrutų.jeigu būtų šios sąlygos įvykdytos,kaina atrodytų verta,o kolkas,manau,permokam už esamas paslaugas.
Galėtų būti mažesnės bilietų kainos
Bilieto kainos didelės, galėtų būti mažesnės. Autobusai galėtų kursuoti ilgiau, bet jau savaitgaliais. Taip pat reikėtų užtikrinti keleivių saugumą, tačiau tikriausiai tai ne tik viešojo transporto, o viso miesto problema.
Sutvarkyti salono kondicionavimo sistemą. Žiemos metu troleibusuose šalta, o vasaros metu daugumoje susisiekimo priemonių per karšta. Taip pat drausminti vairuotojus, kurie veža keleivius neatsižvelgiant į jų saugumą: greitas stabdymas, važiavimas nespėjus užsidaryti durims, durų atidarymas dar nesustojus. Kitas minusas - asocialių žmonų važiavimas transportu, kurie už jį ir nemoka. Didelė žmonių spūstis greitųjų maršrutų autobusuose. Ir dar vienas pastebėjimas, kad perkant mėnesinį bilietą visiems 12 mėnesių galėtų būti taikoma nuolaida.
Normalūs autobusai, kurie būtų pritaikyti mūsų oro sąlygoms: turėtų didesnius langus, lengvai nuvalomas sėdynes (kad nebūtų gobelenas, ar kažkas panašaus). Autobusų vairuotojai turėtų privažiuoti arčiau stotelių, leisti keleiviams normaliai išlipti ir įlipti, kiek įmanoma staigiai nestabdyti. Taip galėtų atsirasti naktiniai autobusai, bent savaitgaliais. Arba dar geriau, jei autobusai ir troleibusai važinėtų pvz. iki antros valandos nakties. Dar viena blogybė, kai kurie autobusai taip ūžia, kad atrodo lėktuvas šalia kyla.
Padaryti daugiau stotelių pagal pageidavimą, sutvarkyti stop mygtukus kad jie veiktų tose stotelėse, pagreitėtų kelionė nes tenka autobusams susto nes kažkas prie durų stovi bet nelipa ir taip 5 stoteles. va jau 5 min ir susitaupo. yra pilna tokių užmiščio stotelių kurias galima paversti stotelėmis pagal pageidavimą.
Mažinti 5G autobusų maršrutų skaičių (važiuoja kas 5 min) ir įvesti nors vieną greitąjį autobusą iš Pašilaičių iki Centro (46-o autobuso maršrutu).
46-o maršruto autobusai sausakimši, važiuoja retai, reikia arba mikroautobusus grąžinti arba padaryti greitąjį tuo maršrutu (5G maršruto autobusai tikrai per dažnai tušti važinėja ir dar dvigubo ilgio!). Transporte vasarą bloga ventiliacija, vairuotojai nesidomi, kas dedasi salonuose, komposteriai pagal naują laiką nesureguliuoti, kartais viename autobuse skirtingi komposterių laiko parodymai. Gal greituose autobusuose nereikėtų pardavinėti talonų, tai labai trukdo vairuotojams laikytis tvarkaraščio. Naujiuose (kompiuterių tipo) tvarkaraščių įrenginiuose (stotelėse)dažnai po savaitgalio tvarkaraščiai neatitinka tikrovės. Pasitaiko, kad ir www.vilniustransport.lt nurodyti tvarkaraščiai neatitinka stotelėse esamų tvarkaraščių ir pan.
vienu metu isvaziuoja visas transportas ir paskuj reikia laukti 10-15 min.
Mazai greitujų autobusų tarp 12/15val ir 19/21 val, Pvz, vakare į Naujają Vilnią 6g 74 tik 3, ar 4 kartai per valandą. Autobusai perpildyti,ir vėluoja.
Mazinti kainas, panaikinti e-bilieta
Kazka daryti su kamsciai, neimanoma gyventi taip:D
Labai yra žiauru, kai vasarą leidžia autobusus, kuriuose neatsidaro langai, o tik keletas liukų per visą autobusą. Taip pat labai nusivyliau greitųjų autobusų vakarinio važiavimo laiku (nuo 19h). Kai esi pavargęs po sunkios darbo dienos, ir tau dar reikia laukti 20min, o mikriukų nėra, tai jausmas ne koks. Ir taip pat esu pasipiktinusi, kad šiuo laiku autobusai važiuoja nedažnai ir trumpi. Keletą kartų teko netilpti į autobusą arba važiuoti susispaudus kaip "silkėms".
68 marsruta padazninti, nes retai vaziuoja o vaziuojanciu daug. 20 marsrutas vazineja labai daznai o zmoniu nedaug juo vaziuoja
Realios vienkartiniu bilietu kainos nes jai reikia pirmyn atgal pavaziuot su autobusu kaina virsija islaidas su automobiliu vaziuojant tuo paciu marsrutu
Visų pirma kaina (bent jau eiliniui piliečiui be lengvatu) tikrai yra baisiai didelė. Manau bilietų prekyba vėl turėtų gryžti į spaudos kioskus. Patogesnis bilieto atžymėjimas esant pilnai transporto priemonėi.
padaryt velesnius autobusus i naujaja vilnia
Piko metu galėtų važinėti ilgi autobusai,nes žmonės netelpa
vairuotojus reiktų išmokyti lietuvių kalbos,mandagaus bendravimi ir atsargaus vairavimo
neleisti asolialių asmenų į autobusą
Piko metu leisti i miesta ilgesnius autobusus.
Esu patenkinta is dalies. Pasiulymas: piko metu padaryti daugiau autobusų,kad visi zmnes tilptu,o ne puse pasiliktu stoteleje arba utu kaip sproti skardnej susigrude autobusepasili
Esu patenkinta, nieko keisti nereikia.
higiena.
Vasarą autobusuose labai karšta
Dažninti kai kuriuos maršrutus bei tuose maršruose kuriuose tam tikru laiki būna daug žmonių viengubus autobusus pakeisti į dvigubus.
miesto centre vazineja pustusciai troleibusai ir autobusai, YPAC greitieji. Manau kad reiktu nuimti is centro sususiekimo 30% srauto ir perkelti i rajonus, padazninti marsrutus. Taip pat vilnius yra labiausiai atsilikes naktiniu autobusu klausimu, o tai yra tikrai tragiska. Jei kaunas ir klaipeda turi naktinius autobusus, tai kodel vilnius negali?
taisyti arba pakeisti ventiliacijos ir oro padavimo įrangą.
Mažesnė kaina.
Sugrazinti ilipima per priekines duris, kad su elektroniniais bilietais galima butu atsiskaityti ir kitame mieste pvz: vln kortele tiktu klp....
Venintelis didelis minusas taip vadinamų "bomžų" vežimas viešuoju transportu. Kadangi jie sukelia nemažai nepatogumų (kvapais, agresyviais poelgiais) normaliems keleiviams.
Reikėtų peržiūrėti autobusų priskyrimą į maršrutus, ypač autobusų talpas populiariuose maršrutuose.
Vairuotojai kartais yra labai nemandagūs ir neturi grąžos net iš smulkių piningų. Kažkaip retai kada yra jungiami kondicionieriai, tvyro nemalonus kvapas o aš kaip moteris negaliu net lango atsidaryt, nes atsidaro labai sunkiai. Manau vienkartinio talonėlio kaina yra didoka.
Naktinis transportas bent savaitgaliais
Galėtų būti paleisti keli naktiniai maršrutai
atpiginti bilietelius
Sugriežtinti tvarką bei atsižvelgti į keleivius. Reiktų grįžti prie to, kad įlipti per priekines duris. Neįleisti nešvarių žmonių.