Vilniaus didžiųjų prekybos centrų pasirinkimo motyvacijos tyrimas

Mykolo Romerio universiteto studentė parengė anketą bandomajam rinkos tyrimui apie Vilniaus didžiųjų prekybos ir laisvalaikio centrų traukos elementus ir siekia išsiaiškinti Jūsų nuomonę. Maloniai prašome užpildyti anketą.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kiek vidutiniškai kartų per mėnesį lankotės prekybos centre "Akropolis"? ✪

2. Kiek vidutiniškai kartų per mėnesį lankotės prekybos centre "Europa"? ✪

3. Kiek vidutiniškai kartų per mėnesį lankotės prekybos centre "Panorama"? ✪

4. Kiek vidutiniškai kartų per mėnesį lankotės prekybos centre "Ozas"? ✪

5. Kaip paprastai vykstate apsipirkti į prekybos centrą? Pasirinkite tik vieną variantą. ✪

6. Kiek vidutiniškai laiko (vieno apsilankymo metu) skiriate laiko leidimui bei apsipirkinėjimui prekybos centre? ✪

7. Kas Jums svarbu pasirenkant prekybos centrą? Pažymėkite svarbumo laipsnį. ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Greitas pasiekiamumas
Patogus privažiavimas ir didelė automobilių stovėjimo aikštelė
Platus ir/ar reikiamas prekių bei paslaugų asortimentas
Organizuojamos akcijos
Siekiamos įsigyti prekės ar paslaugos kaina tame prekybos centre
Pramogų asortimentas, renginiai ir galimybė praleisti laisvalaikį
Prekybos centro dydis, dizainas ir išplanavimo patogumas
Maloni atmosfera ir aptarnavimas
Reklama
Draugų, šeimos rekomendacijos ir poreikiai

8. Su kuo dažniausiai vykstate į prekybos centrą? Suranguokite nuo 1 iki 4 (1 – dažniausiai, 4 – rečiausiai). ✪

1234
Su draugu/e
Su draugų kompanija
Su šeimos nariais
Vienas

9. Kokiu tikslu dažniausiai lankotės prekybos centruose? ✪

Labai retaiRetaiNei retai, nei dažnaiDažnaiLabai dažnai
Apsipirkti maisto prekių parduotuvėje
Nusipirkti rūbų bei kitų ilgalaikio naudojimo prekių
Apsilankyti kavinėje ar restorane
Papramogauti (kine, čiuožykloje, žaidimų zonoje ir t.t)
Pasinaudoti tam tikra paslauga (grožio salonas, bankas, paštas..)

10. Ar paprastai vykstate į prekybos centrą kai jame organizuojami specialūs renginiai bei akcijos? ✪

11. Iš kokių informacinių priemonių paprastai sužinote prekybos centrų naujienas (organizuojamas akcijas, nuolaidas, renginius, žaidimus ir t.t.)? ✪

Labai retaiRetaiNei retai, nei dažnaiDažnaiLabai dažnai
Reklama spaudoje
Reklama televizijoje ir/ ar radijuje
Internetinis prekybos centro puslapis ir kita internetinė reklama
Šeima, draugai ir kiti pažįstami

12. Kas Jūsų manymu turėtų būti moderniame prekybos centre? ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Bankas
Kavinė
Restoranas
Maisto prekių parduotuvė
Gyvūnų prekių parduotuvė
Statybinių medžiagų ir baldų parduotuvė
Kelionių agentūra
Ūkininkų produktų parduotuvė
Vaistinė
Telekomunikacijų įmonės filialas
Masažo salonas
Knygynas
Teatras
Biblioteka
Sporto klubas
Kazino
Parodų salė
Koncertų salė
Boulingas
Kino teatras
Grožio salonas
Automobilių plovykla
Įvairių kursų mokykla

13. Jūsų amžius. ✪

14. Jūsų lytis. ✪

15. Įrašykite Jūsų namų ūkio narių skaičių. ✪

16. Kokios Jūsų namų ūkio mėnesinės pajamos? ✪

17. Kokią pajamų dalį paprastai per mėnesį išleidžiate apsipirkinėjimui? ✪