Viešojo transporto kokybės Vilniuje vertinimas

Sveiki, kviečiu dalyvauti apklausoje, kurios tikslas - įvertinti viešojo transporto kokybę Vilniuje, atsižvelgiant į vartotojų nuomonę. Apklausos rezultatai bus panaudoti rašant baigiamąjį bakalauro darbą Vilniaus Gedimino technikos universitete, tema "Viešojo transporto kokybės Lietuvoje ir Čekijoje vertinimas". Prašau nuoširdžiai atsakyti į šios anketos klausimus. Apklausa yra anoniminė, duomenys nebus viešai skelbiami.
Viešojo transporto kokybės Vilniuje vertinimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Koks yra Jūsų socialinis statusas?

2. Kaip dažnai naudojatės viešuoju transportu?

3. Kokią viešojo transporto priemonę dažniau renkatės?

4. Kokio tipo bilietas Jums priimtinesnis?

5. Kur dažniausiai perkate/pildote bilietą?

6. Kokio tipo bilietą perkate?

7. Ar Jus tenkina bilietų kainos?

8. Kokiame miesto rajone gyvenate? (Atsakymą įrašykite)

9. Kokiu maršrutu dažniausiai važiuojate? (Įrašykite maršruto numerį, pvz.: 19 troleibusas, 45 autobusas. Gali būti keli maršrutai)

10. Ar dažnai reikia persėsti į kitą maršrutą?

11. Kiek laiko užtrunka kelionė iki galutinio tikslo?

12. Koks yra atstumus iki stotelės, į kurią dažniausiai einate?

13. Kaip vertinate maršrutų išdėstymą mieste? (1 - labai blogai, 5 - labai gerai)

14. Kaip vertinate viešojo transporto tvarkaraščius? (1 - labai blogai, 5 - labai gerai)

15. Ar jaučiatės saugiai važiuodami viešuoju transportu? (1 - labai nesaugiai, 5 - labai saugiai)

16. Ar viešasis transportas dažnai vėluoja?

17. Jei atsakėte, kad viešasis transportas dažnai arba kartais vėluoja, įrašykite kiek maždaug laiko jis vėluoja.

18. Įvertinkite autobusų/troleibusų būklę pagal jų amžių. (1 - labai bloga, 5 - labai gera)

19. Įvertinkite autobusų/troleibusų talpą. (1 - labai blogai, 5 - labai gerai)

20. Įvertinkite autobusų/troleibusų greitį. (1 - labai lėtas, 5 - labai greitas)

21. Įvertinkite autobusų/troleibusų tvarką (aplinką). (1 - labai purvina, 5 - labai švaru)

22. Įvertinkite autobusų/troleibusų komfortą (kėdės, oro kondicionierius...). (1 - labai blogai, 5 - labai gerai)

23. Įvertinkite viešojo transporto darbuotojų aptarnavimo kokybę. (1- labai blogai, 5 - labai gerai)

24. Kaip vertinate įlipimo pro priekines duris - išlipimo pro galines duris sistemą? (1 - labai blogai, 5 - labai gerai)

25. Kaip vertinate SĮ „Susisiekimo paslaugos“ internetinę svetainę www.vilniustransport.lt? (1 - labai nepatinka, 5 - labai patinka)

26. Kaip dažnai lankotės internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt?

27. Kokios informacijos ieškote internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt? (Galimi keli atsakymo variantai)

28. Pagrindinės priežastys, kodėl nesinaudojate viešuoju transportu. (Atsakykite, jei nesinaudojate viešuoju transportu. Galimi keli atsakymo variantai)

29. Jūsų skundai/pasiūlymai.