Neturiu poreikio dažnai naudotis viešuoju transportu, kadangi daugumą reikalų susitvarkau mikrorajone, kuriame gyvenu ir dirbu.
Man tai patogi, nes pirštai lkoaisi už tos pilkos plastmasės priekyje, o po delnu vistiek gi nieko nėra. Tik šoninis mygtukas fail, bet prie netbook aš tik du mygtukus plius ratuką mygtuką ir tenaudoju.Ir ir ant bairio pažaidžiau MS bluetrack žaidimą. Veikia ant sofos, ant gauruotos sofos :D ant kilimo, ant parketo, virtuvėje ant marmuro, ant įvairių medinių paviršių, kojos su džinsais. Namuose neradau tokio paviršiau, kur neveiktų. O ant kilimo ar parketo naudoti labai kvaila, bet net ir ten veikė, tik čia paprastas pelė, o ne stebuklingoji blue track. :D
Komentatorė reszew ir yra keinarmių žirnių dovanotoja-pyrago autorė. Tikrovėje nėra jos rankytės tokios baisiai raudonos kaip tas atsitiktiniu būdu jai kliuvęs avataras. Tikrai nepastebėjau ant kokio karštumo kremo ji klojo plėvelę, bet va Agne jau išbandė neturi būti kunkuliuojančiai karštas. Kita vertus palaukus kol visai atvės, gali būt per vėlai Man, beje, pieno plėvelė irgi yra fui fui.Dėl žirnių, jei ne Iza, būčiau ir aš giliam undergrounde su šakute rankoje.Laura, kartu gyvent kad ir su virtualiu katinu nu gal ir neblogai. O mačiau vieną sykį porą, kuri virtualiai tuokėsi, meilė buvo tikra, bet realybėj viens kito dar buvo nematę. Per vebkamerą viens kitam pasižadėjo, o aš buvau svečių tarpe ir paskui gavau nupaišytą taurę šampano. Dabar kai šitą rašau, pačiai neįtikėtina atrodo bet buvo, buvo Iza, polish/english version si si certamente!
Patinka internetine sveitaine, labai informatyvi. Reikia metro
Vairuotojas dažnai rūko ir greitai važiuoja. Tvarkaraščius iškabina ankščiau nei jie pasikeičia, tai paskui nebežinau kada turėčiau tikėtis troleibuso...
Nesinaudoju internetu, tvarkaraščiai pasikeičia daug seniau nei jie yra iškabinami stotelėse
Siulau neatidaryti viduriniu ir paskutiniu duru, kol zmones nesulipa per priekines, dabar puola visi kaip zverys per bet kur. Olandijoje ta pati sistema, visi mandagiai laukia ir lipa tik per priekines, vairuotojai jas atidaro pirmiausiai, o tik po to vidurines ir galines. Bet skirtumas gali buti tas, kad Lietuvoje autobusai labiau perspausti, todel gaunasi spustys, jei autobusu butu daugiau tai butu galima igyvendinti ir lietuvoje.
Elektroninio bilieto pildymo sistema turetu buti lankstesne - bilietas turetu buti pildomas nuo tos dienos, kai norima, o ne nuo pirmos ar 15 dienos.
Šiaip paskutinių klausimų atsakymai labai priklauso ar patenki į naują ar į seną autobusą ar troleibusą. Tačiau net ir naujuose autobusuose ir troleibusuose jau higiena nelabai spindi.
Su mikroautobusais kur kas greičiau.
Vairuotojams visiškai yra nusispjaut į keleivį ir jo aptarnavimą. Šaukia rėkia ir visaip kitaip koneveikia.
Mažinti kainas. Tegus paima iš ES fondų :D
Transportro priemones gametu buti labiau vedinamos, nes kartais kvapas tikrai neimanomas ir karstu metu buna be galo karsta, nera kuo kvepuoti.
Reti tarpai tarp važiuojančių autobusų ne piko metu, tada autobusuose/troleibusuose susidaros žmonių spūstys, taip pat pavėlavus į autobusa ilgai tenka laukti kito. Siūlyčiau tankinti laiko tarpus tarp autobusų (dieną minimaliai kas 10 min, vakare kas 20 min.), gražinti naktinius autobusus važinėjančius kas valandą.
Panaikint priekiniu duru sistema, nors zuokas jauzada pakeist siom dienom, tada viskas ciki bus, pakenciama ;)
Greiciau vazineti, ilgiau vazineti, griezciau palaikyti vidaus tvarka.
Ilipinti TIK per priekines duris.
daugiau marsrutiniu autobusiuku
pletoti susisiekimo tinkla
Neileisti blia bomzu!!
Greiciau vazineti, ilgiau vazineti, griezciau palaikyti vidaus tvarka.
Ilipinti TIK per priekines duris.
daugiau marsrutiniu autobusiuku
pletoti susisiekimo tinkla
Neileisti blia bomzu!!
Racionaliai paskirstit marsrutus. Suderinti juos. Ir nedaryti tarkime valstybiniu istaigu, kaip VPK Migracijos valdyba nezinia kur, kad is stoteles eit reikia 15 min (jaunam), o masinos aiksteles 4- 6 vietos. Nu tai moki 110 lt i menesi kad i valstybine istaiga dar eiti.
Vairuotojai galetu sveikintis ilipant i autobusa. Tiesa, tas pats sakytina ir apie keleivius. Juk ilipimas pro priekines duris ne tik suformuoja tam tikra tvarka, bet leidzia vystytis ir socialiniam bendravimui viesumoje. Juk kitose salyse tai yra normalus dalykas, o cia pasisveikina 1 is 20 vairuotoju, ir tai tik tuomet, jei keleivis sveikinasi pirmas.
Važinėju taxi
33 autobusas labai dažnai vėluoja bent 3-7 min,kartais išvis neatvažiuoja ir 75 iš fabijoniškių su ta pačia problema.
mazinti bilietu kaina,nes tuoj taps autobusu ir troleibusu vazinet prabanga
Kad anksciau pradetu vazineti rytais. Kad visada vaziuotu pagal tvarkarasti, ypac kai troleibusas turi vaziuoti pirmas nuo parko iki parko, ir daznai tokiu troleibusu nesulaukiama. Dazniau vaziuotu savaitgaliais.
5. Kur dažniausiai perkate/pildote bilietą?
Kioske
Autobuse/troleibuse
Pasipildau bilietą internetu, per internetinio banko sistemą
AR TIKRAI IMANOMA, ZHUDITA ?
Dažnai pasitaiko,kad vairuotojai neturi parduoti bilietėlių (popierinių) už pusę kainos ir tenka pirkti bilietėlį pilna kaina,nors turi nuolaidą patvirtinantį dokumentą. Uždrausti vairuotojams rūkyti troleibusų ir autobusų salonuose. Dauguma vairuotojų tikriausiai nepastebi išlipančių iš autobusų ar troleibusų keleivių ir uždaro duris,kartais net prispausdami keleivius.Trūksta vairuotojams pastabumo ir atidumo. Dauguma vairuotojų yra nemandagūs ir šaukia ant keleivių-mandagumo stoka.
Reikalingas vienkartinis valandinis (arba 1,5 val.) bilietas, siekiant sumažinti savikainą, kai persėdant žymima po naują vienkartinį bilietą. Tuo pačiu reikia optimizuoti maršrutus, kad skirtingų maršrutų trasos nesidubliuotu.