Viešojo ir privataus transporto sąveika Vilniaus mieste

Esu VGTU 2 kurso magistrantūros studentas. Studijuoju Transporto logistiką ir rašydamas savo baigiamąjį darbą atlieku Vilniečių anketinę apklausą. Apklausos duomenys bus konfidencialūs, o darbe naudojami tik apibendrinti apklausos rezultatai.

 

Pasaulyje paplitęs racionalus keleivių vežimo paslaugų suderinamumas tarp viešojo ir privataus transporto – tai vadinama viešojo ir privataus transporto sąveika arba „Park and Ride“ (P+R) bei „Bike and Ride“ (B+R) stovėjimo aikštelės, kurios skirtos palikti asmeninę transporto priemonę – automobilį ar dviratį, ir toliau tęsti kelionę viešuoju transportu. P+R“ ir „B+R“ reikėtų suprasti kaip viešojo, tačiau ne privataus transporto skatinimo būdą, kadangi jos įrengiamos tokiose vietose (miestų, priemiesčių ar miesto centro prieigos), kur veikia kaip kritinės keleivių masės surinkimo taškai, pateisinantys viešojo transporto paslaugų racionalumą.

 

 

Žemiau pateikiamoje apklausoje prašau Jūsų išsakyti savo nuomonę apie keliavimo mieste įpročius, tokių aikštelių diegimo poreikį.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokiame Vilniaus mikrorajone gyvenate?

Į kurį/kuriuos Vilniaus miesto mikrorajonus važiuojate dažniausiai? (galimi keli atsakymų variantai)

Dažniausias Jūsų kelionės maršruto į vieną pusę atstumas yra:

Įvertinkite kaip dažnai kokį keliavimo būdą mieste renkatės:

0-20%
21-40%
41-60%
61-80%
81-100%
Automobiliu
Dviračiu
Viešuoju transportu
Pėsčiomis

Kas labiausiai lemia Jūsų transporto rūšies pasirinkimą?

Ar palaikote idėją standartinių eismo juostų sąskaita sukurti specialias viešojo transporto eismo juostas?

Jeigu egzistuotų galimybė palikti nuosavą transporto priemonę (automobilį/dviratį) saugioje aikštelėje ir kelionę tęsti viešuoju transportu (Bike & Ride ar Park & Ride principas), kaip dažnai ja pasinaudotumėte?

Kaip manote, kuriame mikrorajone Jums būtų naudingiausia Bike & Ride ar Park & Ride aikštelė? (galimi keli atsakymų variantai)

Atsižvelgiant į dabar galiojančias viešojo transporto važiavimo kainas (2 LTL perkant spaudos kioske, 2,5 LTL perkant iš vairuotojo arba 30 min bilietas, 3,5 LTL – valandos bilietas) kokia manote būtų racionali P+R ir B+R paslaugos kaina (automobilio saugojimas ir kelionės bilietas pirmyn ir atgal)?

Kas Jus labiausiai paskatintų naudotis/daugiau mokėti už „P+R” ir “B+R”sistemas (galimi keli atsakymo variantai)?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų vidutinės mėnesio pajamos ("į rankas"):