Viešbučių klientų elgsenos tyrimas

Gerbiamas respondente, šiuo metu vyksta didžiųjų Lietuvos miestų viešbučių klientų elgsenos tyrimas. Maloniai prašome dalyvauti šiame tyrime ir užpildyti pateiktą anketą. Iš anksto dėkojame už nuoširdžius atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai lankotės Lietuvos viešbučiuose?

Jūs keliaujate:

Kas išrenka Jums viešbutį?

Įvertinkite pateiktų savybių reikšmingumą Jūsų požiūrio apie viešbutį formavimui (prašome savybes įvertinti skalėje nuo 1 iki 5 (1-mažiausiai reikšminga, 5- reikšmingiausia)):

12345
turima informacija apie viešbutį;
prisirišimas prie viešbučio;
jausmai ir emocijos, susijusios su viešbučiu.

Kokią įtaką pasirenkant viešbutį Jums turi žemiau išvardinti požymiai (prašome požymius įvertinti skalėje nuo 1 iki 5 (1-mažiausia įtaka, 5-didžiausia įtaka)):

12345
paslaugų įvairovė;
kaina;
aptarnavimas;
informacijos apie viešbutį išsamumas;
viešbučio vieta;
viešbučio dydis;
viešbučio įvaizdis;
viešbučio aplinka;
kambarių dizainas, stilius.

Kuris iš žemiau pateiktų teiginių, apibūdinančių viešbučio pasirinkimą, Jums labiausiai tinka?

Kokią įtaką Jūsų sprendimui dėl viešbučio pasirinkimo daro šios jūsų charakteristikos? (Prašome charakteristikas įvertinti skalėje nuo 1 iki 5 (1-mažiausia įtaka, 5-didžiausia įtaka)).

12345
darbas;
socialinė veikla;
hobis;
pramogos;
sportas;
mada.

Kuriai grupei pagal padėtį visuomenėje ir turimas pajamas priskirtumėte savo šeimą?

Kokią įtaką sprendimui dėl viešbučio pasirinkimo daro (prašome savybes įvertinti skalėje nuo 1 iki 5 (1-mažiausia įtaka, 5-didžiausia įtaka)):

12345
šeima;
draugai;
kolegos;
asmeninė patirtis;
socialinė padėtis;
kitų patirtis;
kultūros normos;
emocijos;
vertybės.

Kuris iš žemiau pateiktų variantų dėl informacijos apie viešbutį rinkimo ir alternatyvų vertinimo Jums priimtiniausias?

Kaip apibūdintumėte žemiau nurodytų, su viešbučių bei jame teikiamų paslaugų pasirinkimu susijusių, veiksmų svarbą Jūsų sprendimų priėmimo procese? (Prašome veiksmus įvertinti skalėje nuo 1 iki 5 (1-mažiausiai svarbus, 5-svarbiausias)):

12345
poreikio pripažinimas;
informacijos paieška ir analizė;
alternatyvių variantų vertinimas;
sprendimų priėmimas (varianto pasirinkimas);
pasirinkto varianto įvertinimas (po pasinaudojimo viešbučio paslaugomis).

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų užsiėmimas:

Jūsų pajamos: