Viešbučio „Romantic“ paslaugų pardavimų didinimas

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto Viešbučių ir restoranų verslo studijų programos trečio kurso studentė.  Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą apie paslaugų pardavimų didinimą viešbutyje „Romantic“. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kaip padidinti paslaugų pardavimus viešbutyje „Romantic“. Anketa yra anoniminė. Gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajame darbe. Ačiū už Jūsų laiką.

Viešbučio  „Romantic“ paslaugų pardavimų didinimas
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis

Amžius, metais:

Jūs esate:

Šeimyninė padėtis:

Nurodykite prašau, kuris atsakymo variantas geriausiai atspindi jūsų asmenines pajamas, gaunamas per mėnesį, atskaičius mokesčius:

Iš kur sužinojote apie viešbutį „Romantic“? pažymėkite vieną pasirinktą atsakymą

Ar tai pirmas Jūsų apsilankymas šiame viešbutyje?

Jeigu atsakymas ,,Ne’’, kaip dažnai lankotės šiame viešbutyje?

Ar tai pirmas Jūsų apsilankymas viešbučio „Romantic“ restorane?

Jeigu atsakymas ,,Ne’’ , kaip dažnai lankotės šiame restorane?

Jeigu apsistojate „Romantic“ viešbutyje, kokiu tikslu?

Jei lankotės viešbučio „Romantic“ restorane, kokiu tikslu?

Pasirinkite svarbiausia priežastį, kodėl šią viešnagę pasirinkote apsistoti „Romantic“ viešbutyje.

Papasakokite savo patirtį viešbutyje „Romantic“.

Įvertinkite pateiktus viešbučio „Romantic“ kriterijus skalėje nuo 1-5.

1- labai blogai, 2 - blogai, 3 - patenkinamai, 4 - gerai, 5 - labai gerai.
12345
Maisto kokybė
Gėrimų kokybė
Paslaugų kokybė
Maisto įvairovė
Kainos ir kokybės santykis
Aptarnavimo kokybė

Kaip įvertintumėte viešbučio „Romantic“ skyrių darbą? Skalėje, nuo 1 iki 5,1 – labai blogas, 5 - labai geras, ties kiekvienų padalinių pasirinkite vieną skaičių.

1- labai blogai, 2 - blogai, 3 - patenkinamai, 4 - gerai, 5 - labai gerai.
12345
Klientų aptarnavimas
Kambarių aptarnavimas
Baro paslaugos
Restorano paslaugos
Kambarių priežiūros paslaugos

Žemiau duoti teiginiai apie viešbučio „Romantic“ paslaugas, pažymėkite ar sutinkate ar visiškai nesutinkate.

Visiškai nesutinku
Visiškai sutinku

Kaip viešbučio „Romantic“ svečias įvertinkite apačioje išvardintų aspektų svarbą jums:

Labai svarbuSvarbuNeutraluNesvarbuVisiškai nesvarbu
Švarus, tvarkingas viešbutis
Draugiškas, patikimas,malonus personalas
Informacija lengvai pasiekiama, aiški, patikima.
Papildomos viešbučio paslaugos (spa, sporto salė,pramogos)
Maistas šviežias, skanus, platus asortimentas
Papildomos veiklos( galimybės ekskursijoms, spektakliams.)

Įvertinkite žemiau išvardintų pardavimų skatinimo veiksnių svarbą Jums renkantis viešbutį. Prašau įvertinti svarbą dešimties balą skalėje, kai 1 – visai nesvarbu, o 10 – labai svarbu (pasirinkite skaičių, kuris atspindi veiksnio svarbą Jums, kiekvienoje eilutėje)

12345678910
Nuolaidos
Įvairūs konkursai
Akcijos
Lojalumo dovanos

Kaip manote, viešbučių pardavimų tikslams pasiekti, kurios priemonės yra naudingiausios? Pasirinkite vieną variantą.

Kaip manote, kokiomis priemonėmis ar būdais galėtų būti tobulinamas viešbučių pardavimų skatinimas turizmo įmonėse?