Viešbučio rinkodaros komplekso tobulinimas

Mes esame Vilniaus Kolegijos Turizmo ir viešbučių administravimo 2 kurso studentės. Atliekame viešbučio "Neringa" rinkodaros komplekso tyrimą. Mūsų tyrimo tiklsas - išanalizuoti viešbučio "Neringa" rinkodaros komplekso elementus ir jų įtaką viešbučio lankomumui. Ši anketa yra anoniminė, jos rezultatai bus naudojami tik su studijų užduotimi susijusiais tikslais ir viešai NEBUS skelbiami.

Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus.

Viešbučio rinkodaros komplekso tobulinimas
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kaip dažnai apsistojate viešbučiuose?

Kelių žvaigždučių viešbutį dažniausiai renktatės apsistojant?

Ar renkantis viešbutį jums yra svarbi viešbučio vieta?

Ar rinkdamiesi viešbutį atsižvelgiate į kainą?

Kas Jums yra svarbiausia renkantis viešbutį? (Galimi keli variantai)

Kurie fizinio akivaizdumo elementai Jums yra svarbiausi? (galimi keli variantai)

Kas Jums rekomenduoja konkrečius viešbučius? (Galimi keli variantai)

Kur dažniausiai randate informacijos apie Jūsų pasirinktą viešbutį? (Galimi keli variantai)

Jūsų lytis?

Koks Jūsų amžius?

Iš kokio miesto esate?