Viešbučio informacinės knygos tobulinimas
Mes esame Vilniaus Verslo kolegijos ir Vilniaus kolegijos III kurso studentės. Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos užsakymu atliekame tyrimą, susijusį su informacinės knygos tobulinimu Lietuvos viešbučiuose. Labai prašome atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Ačiū už atsakymus ir sugaištą laiką.
1. Kokiu tikslu dažniausiai apsistojate?
2. Kelių žvaigždučių viešbučiuose Jūs dažniausiai apsistojate?
3. Kaip manote, ar reikalingos informacinės knygos viešbučio kambariuose?
4. Ar Jūs naudojatės/vartote informacinę knygą viešbučio kambaryje? (Jei taip, pereikite prie 6 klausimo)
5. Jei ne, tai kodėl?
Kita (įrašykite)
- jos nelabaj daug naudos teikiancios
- Informacija turėtų būti pateikta skaitmeniame formate, nes sparčiai artėjame "skaitmeninės nacijos" laikmečio link.
- Neaktuali informacija (pvz., dėl maisto ar pagalbos telefonu); nepatraukli forma (kaip meniu).
- skaitau
6. Ar viešbučio informacinėje knygoje aiškiai išdėstyta informacija?
7. Kokia informacija, Jūsų nuomone, yra svarbi ir turėtų būti informacinėje knygoje?
Kita (įrašykite savo nuomonę)
- info apie supermarketus, žemėlapyje pažymėti viešbuti, tel. adresa ir visas kitas lankytinas vietas
- informacija apie apšildymą/kondicionierių numeris.
- Pusryčių į kambarį informacija; artimiausi restoranai, barai ir naktiniai klubai; artimiausi grožio ir SPA salonai.
- Interneto kodai
- restorano meniu;viesbucio tarnybu ( front ofice, reservation ofice; restorano/-u, spa centro; portje tarnyba)
- viešbutyje esančios kavinės meniu,kainos.
8. Ar Jums svarbu, kokios paslaugos yra teikiamos viešbutyje, kuriame apsistojate?
9. Ar jums svarbi informacija apie teikiamas paslaugas viešbutyje?
9. Jūsų lytis
10. Koks Jūsų amžius?
11. Iš kokios Jūs esate šalies?
- lkj
- Lietuva
- Anglija
- Lietuva
- Lietuva
- Rusija
- Hong Kong
- Ireland
- Germany
- Germany