Viešbučio "Info hotel" komunikacijos tyrimas

Gerbiamas respondente, esu KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto, bakalaurė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą apie viešbutyje „Info hotel“ naudojamas komunikacijos priemones su klientais ir siekiu ištirti, kokie kriterijai skatina rinktis šį viešbutį, apsistojant Palangoje. Jūsų atsakymai padės identifikuoti esamus viešbučio „Info hotel“ komunikacijos trūkumus bei sukurti efektyvią komunikacijos su paslaugų vartotojais strategiją. Ši anketa yra anoniminė, visi apklausos rezultatai bus pateikiami tik apibendrinta forma, todėl informacijos konfidencialumas garantuojamas. Maloniai prašome atsakyti į klausimus.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų kelionės tikslas:

Kita (įrašykite)

2. Apie viešbutį „Info hotel“ išgirdote / matėte (pažymėkite 5 balų skalėje, kur pvz.: 1 – visai negirdėjau/nemačiau, 5 – daug girdėjau/mačiau):

12345
Per radiją
Laikraščiuose/žurnaluose
Specializuotoje spaudoje
Internete
Lauko reklamoje
Oro uoste
Turizmo agentūroje
Reklaminėje iškaboje/stende
Iš kitų žmonių atsiliepimų
Iš reklaminių suvenyrų
Lankstinukuose, bukletuose
Laiškuose, gautuose paštu

3. Kur pirmiausia ieškote informacijos, kai norite apsistoti Palangoje? (pažymėkite prioriteto mažėjimo tvarka, kur 1- pirmiausiai naudojamas šaltinis, o 6-rečiausiai)

123456
Laikraščiuose, spaudoje;
Internete;
Įmonių kataloguose;
Turizmo informacijų kataloguose;
Turizmo agentūrose;
Klausiate giminių, pažįstamų, draugų;

Kita (įrašykite)

4. Ar lengva buvo rasti informaciją apie viešbutį „Info hotel“ ir užsisakyti kambarį?

Argumentuokite tokį savo pasirinkimą, nurodykite laiką, skirtą informacijos paieškai:

5. Kokie kriterijai Jums yra svarbūs renkantis viešbutį Palangoje? (pažymėkite prioriteto mažėjimo tvarka, kur 1- svarbiausias veiksnys, o 9-mažiausią reikšmę turintis kriterijus):

123456789
Viešbučio vieta;
Aptarnavimo lygis;
Paslaugų įvairovė;
Draugų, artimųjų, kolegų patarimai;
Kaina;
Įprotis apsistoti visada tame pačiame viešbutyje;
Reklama;
Viešbučio įvaizdis;
Kambarių rezervavimo sistemos patogumas;

Kita (įrašykite)

6. Kokie kriterijai nulėmė viešbučio „Info hotel“ pasirinkimą? (pažymėkite 1 - 4 variantus)

7. Kokiuose internetiniuose puslapiuose lankotės dažniausiai?

Kita (įrašykite)

8. Kokią spaudą skaitote dažniausiai?

Lietuvos dienraščiai

Regioninė spauda

Žurnalai

Specializuota spauda, pvz.: Verslo žinios, kt.

Kita (įrašykite)

9. Kaip Jūs apibūdintumėte viešbutį „Info hotel“? Pažymėkite savo vertinimą skalėje (pvz. 1 –nešiuolaikiškas, 2 – labiau nešiuolaikiškas nei šiuolaikiškas, 3 – nei šiuolaikiškas, nei nešiuolaikiškas, 4 – labiau šiuolaikiškas nei nešiuolaikiškas, 5 – šiuolaikiškas).

12345
Šiuolaikiškas
Teikiantis kokybiškas paslaugas
Turintis gerą reputaciją
Internacionalinis
Siūlantis įvairų paslaugų asortimentą
Liberalus
Geras kainos ir paslaugos santykis
Reaguojantis į ekonominius pokyčius
Aptarnaujantis personalas kvalifikuotas
Išskirtinis viešbutis

10. Ar skelbiama informacija apie viešbutį ir žadamos paslaugos atitinka realybę?

11. Kokiu būdu norėtume būti informuojamas (-a) apie viešbutyje „Info hotel“ vykdomus specialius pasiūlymus? (galimi keli atsakymų variantai)

Kita (įrašykite)

12. Jūsų lytis:

13. Jūsų amžius:

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų pastangas atsakant į klausimus!