Vidaus veiksnių poveikis vartotojui renkantis produktą ar paslaugą
Gerbiamas respondente,
Esu Vilniaus kolegijos 3 kurso studentas, ir šiuo metu vykdau tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti vidaus (internal) veiksnių poveikį vartotojui renkantis produktą ar paslaugą.
Jūsų nuomonė yra labai svarbi! Ši apklausa padės geriau suprasti, kokie vidiniai aspektai veikia vartotojų sprendimus ir kaip tai gali prisidėti prie geresnių paslaugų ir produktų kūrimo ateityje.
Prašome skirti kelias minutes savo brangaus laiko ir atsakyti į šiuos klausimus. Jūsų atsakymai bus anonimiški ir bus naudojami tik akademiniais tikslais. Kiekvienas atsakymas prisidės prie svarbių žinių apie vartotojų elgseną.
Apklausos trukmė: apie 5-10 minučių.
Dėkoju už Jūsų laiką ir pagalbą!