VI TARPTAUTINIO MYKOLO OGINSKIO FESTIVALIO REKLAMOS SKLAIDA PLUNGĖS MIESTE

Gerb. respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos socialinių mokslų fakulteto kultūrinės veiklos vadybos studijų programos antro kurso studentė Rita Raukaitė atlieka tyrimą, kurio tikslas – išnagrinėti VI tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklamos skleidimo priemones ir jų įtaką gyventojams.

Tyrėjui svarbiausia tik jūsų asmeninė nuomonė, kuriai išreikšti jūs sugaišite apie 8 minutes. Jūsų išsakyta nuomonė padės geriau suvokti kaip būtų galima tobulinti tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklamos organizavimą.

VI TARPTAUTINIO MYKOLO OGINSKIO FESTIVALIO REKLAMOS SKLAIDA PLUNGĖS MIESTE

1. Kaip vertinate reklamą?

2. Kaip dažnai į ją atkreipiate dėmesį?

3. Koks reklamos perteikimo būdas Jus sudomina labiausiai?

4. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite reklaminės sklaidos priemonių efektyvumą suteikiamą jums?

5. Koks Jūsų požiūris į reklamą apie kultūrinius renginius?

6. Kaip dažnai lankotės kultūriniuose renginiuose?

7. Ar reklama turi įtakos renkantis kokiam renginyje norite apsilankyti?

8. Įvertinkite kaip dažnai atkreipiate dėmesį į informaciją apie kultūrinius renginius pateiktus:

9. Kokie reklamos bruožai įtakoja Jūsų pasirinkimą?

10. Jūsų nuomone, koks yra pagrindinis kultūrinio renginio reklamavimo tikslas?

11. Ar teko lankytis šių metų (VI) tarptautiniame Mykolo Oginskio festivalyje Plungėje?

12. Kokių reklamos priemonių pagalba Jūs buvote informuotas (-a) apie (VI) tarptautinį Mykolo Oginskio festivalį?

13. Kokia reklamos savybė, reklamuojant (VI) Mykolo Oginskio festivalį spaudoje, internete, lauko reklamoje (plakatuose, stotelėse), pritraukė Jūsų dėmesį?

14. Kaip vertinate (VI) tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklamines kampanijas?

15. Kas lemia tokį Jūsų pasirinkimą?

  1. mano poziuris i tokius renginius
  2. nemačiau reklamos
  3. ne daug kur tebuvo pakabinti plakatai
  4. plakatas neiškiria nieko, viskas vientisa
  5. noras pažinti kultūrinį gyvenimą.
  6. neturiu nuomones
  7. Dalyvių skaičius
  8. Gerai pateikta informacija.
  9. Nežinau
  10. -
…Daugiau…

16. Ar šio festivalio reklaminiai pranešimai suteikė pakankamai informacijos?

17. Kaip Jus paveikė (VI) tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklaminės kampanijos?

18. Kokius jausmus ir emocijas apie šį festivalį Jums sukėlė reklama?

19. Kokią įtaką Jums darė dažnai matoma (VI) tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklama?

20. Jūsų gyvenamoji vieta?

21. Lytis?

22. Jūsų socialinė padėtis?

23. Išsilavinimas?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą