VĮ Šiaulių ligoninės paslaugų kokybės analizė
Prašome pareikšti savo
nuomonę apie Šiaulių
ligoninės teikiamas paslaugas
1. Jūsų lytis?
2. Jūsų amžius:
3. Koks Jūsų išsilavinimas?
4. Profesinė veiklos sritis:
5. Kaip dažnai lankotės ligonineje?
6. Manote, kad darbuotojai yra sąžiningi?
7. Ar Jūs patenkinti ligoninės personalo darbu?
8. Dabartinė gydymo kokybė lyginant su buvusia prieš 7 metus:
9. Ar buvote išsikvietę gydytoją į namus?
10. Ar buvote patenkinti iškviestų gydytojų darbu?
11. Ar teko susidurti su gydytojų nekompetetingumu?
12. Ar žinote, kaip iškviesti greitąją pagalbą mobiliuoju telefonu?
13. Ar Jūsų nuomone VĮ Šiaulių ligoninėje dirba kvalifikuoti medikai?
14. Kokiomis VĮ Šiaulių ligoninės papildomomis paslaugomis teko naudotis?
15.Kokiais klausimais teko kreiptis į Šiaulių ligoninė?(Jei nesikreipėte, padėkite "-" ženklą)
- kreipiausi dėl artimųjų,konsultacijai pas kardiologą
- gydziausi skyriuje
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
16. Ar ilgai tenka laukti priėmimo?
17. Ar mandagiai buvote aptarnaujami?
18. Ar likote patenkintas, gydymu?
19. Kaip vertinate Jus aptarnaujančio personalo profesionalumą?
20. Ar yra tekę duoti kyšį ?
21. Ko tikėjotės duodami kyšį?
22. Kur dažniausiai girdite informaciją apie VĮ Šiaulių ligoninės tiekiamų paslaugų kokybę?
23. Labiausiai pasitikite informacija gauta iš:
24. Kokios informacijos pasigendate?(Jei nenorite atsakyti į šį klausimą, padėkite "-" ženklą)
- -
- apie naujoves
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- kainu
- -
25. Kaip vertinate VĮ Šiaulių ligoninės veiklą?
26. Jūsų nuomone, ar gerėja VĮ Šiaulių ligoninės paslaugų kokybė?
27.Kokias emocijas Jums sukelia VĮ Šiaulių ligoninė (kokiais žodžiais galėtumėte apibūdinti įstaigą)
- ilgas laukimas konsultacijai,sunku pakliūti,nėra galimybės registruotis greičiau pas specialistus,iškvietimai pas specialistus ne pagal talonus,bet pagal gyvą eilę,ir dažniausiai pasikvietinėjami pacientai ne aišku kokia tvarka
- geras
- sauni
- -
- -
- gera ir kvalifikuotu personalu pasizyminti ligonine
- Svarbiausia tai kokie žmonės dirba, jų elgesys su pacientais ir lankytojais, mokėjimas lanksčiai spręsti iškilusias problemas, paaiškinti, malonus ir kantrus elgesys. O remontai bei sienų ir grindų spalvos tik antroje vietoje. Man ir mano artimiesiems pagalbą suteikė profesionalūs, malonūs gydytojai ir labai puikios slaugytojos. Nuoširdžiai dėkojame.
- nemaloniausias
- -
- -