Vertės vartotojui kūrimas komunikacijos priemonėmis

Gerb. respondente,

Esu Vilniaus universiteto, Kauno fakulteto, magistro antro kurso studentė, tirianti prekybos tinklų Lietuvoje galimybes kurti vertę vartotojui naudojant komunikacijos priemones.
Visa informacija laikoma konfidencialia ir bus naudojama tik mokslinių tyrimų tikslais. Jūsų dalyvavimas šioje apklausoje yra anonimiškas ir savanoriškas. Apklausa turėtų užtrukti keletą minučių. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Q1. Ar lankotės prekybos tinkluose? (Prekybos tinklų pavyzdžiai: Maxima, Iki, Rimi, Lidl, Norfa, Šilas ir pan.)  ✪

Pažymėkite vieną atsakymo variantą.

Q2. Kaip dažnai lankotės prekybos tinkluose? ✪

Pažymėkite vieną atsakymo variantą kiekviename punkte.
Kiekvieną dieną
Kartą į savaitę
Kelis kartus per savaitę
Kartą į mėnesį
Kelis kartus per mėnesį
Kelis kartus per pusmetį
Kelis kartus per metus
Rečiau nei kelis kartus per metus
Maxima
Iki
Rimi
Lidl
Norfa
Aibė
Šilas

Q3. Kokias komunikacijos priemones, naudojamas prekybos tinklų Lietuvoje, pastebite ar matote dažniausiai?  ✪

Galite pažymėti kelis variantus.

Q4. Kokia prekybos tinklų pateikiama informacija Jums naudingiausia / aktualiausia? ✪

Galite pažymėti kelis variantus.

Q5. Kaip, Jūsų nuomone, prekybos tinklai pritraukia pirkėjus? ✪

Įvertinkite kiekvieną išskirtą teiginį nuo 1 iki 5, kai 1 – visiškai nesutinku, 2 – iš dalies nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – iš dalies sutinku, 5 – visiškai sutinku.
1
2
3
4
5
Prekybos tinklai reklamuoja geras kainas
Prekybos tinklai reklamuoja kokybiškas prekes
Prekybos tinklai reklamuoja platų prekių asortimentą
Prekybos tinklų reklamose akcentuojama patogi apsipirkti parduotuvės aplinka
Prekybos tinklų reklamose pagiriama personalo kompetencija
Prekybos tinklai dažnai reklamuoja pasiūlymus lojaliems klientams
Prekybos tinklai reklamuoja loterijas ir/ar žaidimus
Prekybos tinklų reklamose parodoma klientų apsipirkimo patirtis
Prekybos tinklai dažnai reklamose pasitelkia žinomus žmones ir/ar influencerius
Prekybos tinklai reklamose akcentuoja taupantys jūsų laiką
Prekybos tinklai nuolat vykdo akcijas ir įvairius nukainavimus
Prekybos tinklai skatina pirkti prekes didesniais kiekiais
Prekybos tinkluose dalinami nemokami įvairių prekių mėginiai
Prekybos tinkluose dalinami kuponai (arba papildomi kvitai) kitam apsipirkimui
Prekybos tinklai dažnai teikia pasiūlymus lojaliems klientams
Prekybos tinklai dažnai rengia loterijas ir žaidimus
Prekybos tinklais dažnai rengia degustacijas, muges ar įvairius pristatymus
Prekybos tinkluose, kasininkas dažnai pasiūlo papildomai ką nors įsigyti
Prekybos tinkluose, kasininkas visada pasiūlo pasinaudoti lojalumo kortele
Prekybos tinkluose, darbuotojai dažnai patys pasiūlo savo pagalbą
Prekybos tinkluose, darbuotojai sugeba parekomenduoti ką pasirinkti, kai pats/pati nenusprendžiu
Prekybos tinkluose, parduotuvės darbuotojai pasiūlo ką nors įsigyti vaikštant prekybos tinkle (Pvz.: kviečiama paragauti ko nors)
Prekybos tinklų darbuotojai žino viską apie prekes
Prekybos tinklai dažnai skelbia įvairius pranešimus žiniasklaidoje
Prekybos tinklai skelbia straipsnius apie prekybos tinklų pardavimus ir plėtrą
Prekybos tinklai skelbia straipsnius apie prekybos tinklų objektų atnaujinimus ir kitas inovacijas
Žiniasklaidoje dažnai pateikiama informacija apie prekybos tinklų kainų palyginimus
Žiniasklaidoje dažnai pateikiama informacija apie prekybos tinklų prekių kokybės palyginimus
Žiniasklaidoje dažnai pateikiama informacija apie prekybos tinklų turimą prekių asortimentą
Žiniasklaidoje dažnai pateikiama informacija apie prekybos tinklų lojalumo programas
Žiniasklaidoje dažnai pateikiama informacija apie prekybos tinklų vykdomas loterijas ir žaidimus
Prekybos tinklai greitai ir operatyviai komunikuoja apie įvairias situacijas (Pvz.: gedimai, tiekimo sutrikimai, prekių išėmimai dėl įvairių priežasčių ir pan.)
Prekybos tinklai komunikuoja socialines veiklas (Pvz.: Renka lėšas ankstukams, remia sportines veiklas ir pan.)
Prekybos tinklai suteikia galimybę prenumeruoti naujienlaiškius
Prekybos tinklai suteikia galimybę gauti įvairius pasiūlymus paštu
Prekybos tinklai suteikia galimybę užsisakyti SMS pasiūlymams gauti
Prekybos tinklai kviečia dalyvauti įvairiose apklausose apie prekybos tinklų veiklą, personalą ir t.t.
Prekybos tinklai telefonu ar paštu teiraujasi nuomonės apie prekybos tinklų prekes, personalą ir t. t.

Q6. Apie ką, Jūsų nuomone, prekybos tinklai informuoja?  ✪

Įvertinkite kiekvieną išskirtą teiginį nuo 1 iki 5, kai 1 – visiškai nesutinku, 2 – iš dalies nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – iš dalies sutinku, 5 – visiškai sutinku.
1
2
3
4
5
Prekybos tinklai informuoja apie geras prekių kainas
Prekybos tinklai informuoja apie kokybiškas prekes
Prekybos tinklai informuoja apie savo prekių asortimentą
Prekybos tinklai informuoja apie akcines nuolaidas, nukainojimus ir išpardavimus
Prekybos tinklai informuoja, kad siūlomos prekės atitinka naujausias tendencijas/sezoną
Prekybos tinklai informuoja apie vienkartinius ar specialius pasiūlymus
Prekybos tinklai informuoja apie pasiūlymus lojaliems vartotojams
Prekybos tinklai informuoja, kaip jų prekes pristato ir/ar giria kiti vartotojai
Prekybos tinklai informuoja, kaip jie prisideda prie bendruomeniškumo puoselėjimo (Pvz.: Remia dienos centrus, prisideda lėšomis prie įvairių projektų ir pan.)
Prekybos tinklai informuoja, kad turi pasiūlymų atskiroms vartotojų grupėms (Pvz.: tėvams, senjorams ir pan.)
Prekybos tinklai informuoja turintys teigiamą socialinį įvaizdį
Prekybos tinklai informuoja, kad prekybos tinkle įsigytos prekės daro įspūdį kitiems žmonėms
Prekybos tinklai informuoja, kad visada gausite reikiamą informaciją ir pagalbą iš personalo
Prekybos tinklai informuoja, kad jų darbuotojai yra draugiški
Prekybos tinklai informuoja, kad parduotuvės aplinka apsipirkti itin patogi
Prekybos tinklai informuoja apie kitų žmonių teigiamus atsiliepimus
Prekybos tinklai informuoja, kad rūpinasi savo reputacija
Prekybos tinklai informuoja, kad suteikia galimybę prekes pirkti internetu
Prekybos tinklai informuoja, kad jie visada yra arčiau namų arba patogioje vietoje
Prekybos tinklas informuoja, kad neužtruksite prie kasų (atsiskaitydamas už prekes)
Prekybos tinklas informuoja, kad turi savitarnos kasas
Prekybos tinklai informuoja, kad jame rasite visas jums reikalingas prekes
Prekybos tinklai informuoja, kad jų parduotuvių atmosfera visada yra maloni
Prekybos tinklai informuoja, kad taupo jūsų laiką (patogus ir suprantamas prekių išdėstymas, patogūs praėjimai ir pan.)
Prekybos tinklai informuoja apie įvairių žmonių apsipirkimo patirtis

Q7. Kas Jus skatina tapti lojaliu prekybos tinklui?  ✪

Įvertinkite kiekvieną išskirtą teiginį nuo 1 iki 5, kai 1 – visiškai nesutinku, 2 – iš dalies nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – iš dalies sutinku, 5 – visiškai sutinku.
1
2
3
4
5
Lojalumą prekybos tinklui skatina gausi reklama (TV, radijas, spauda, internetas ir pan.)
Lojalumą prekybos tinklui skatina aktyvus prekybos tinklų dalyvavimas socialiniuose tinkluose
Lojalumą prekybos tinklui skatina asmeniniai pasiūlymai (SMS, naujienlaiškiai ir pan.)
Lojalumą prekybos tinklui skatina gausus prekybos tinklų akcijų ir nuolaidų nuolatinis siūlymas
Lojalumą prekybos tinklui skatina loterijų ir žaidimų vykdymas
Lojalumą prekybos tinklui skatina jo teikiama lojalumo programa
Lojalumą prekybos tinklui skatina prekybos tinklo personalo kompetencija
Lojalumą prekybos tinklui skatina straipsniai žiniasklaidoje apie prekybos tinklo vykdomas veiklas
Lojalumą prekybos tinklui skatina vartotojų atsiliepimai socialinėje erdvėje
Lojalumą prekybos tinklui skatina įdomios reklamos
Lojalumą prekybos tinklui skatina jo turimas prekių asortimentas
Lojalumą prekybos tinklui skatina kokybiškos prekės
Lojalumą prekybos tinklui skatina patogi parduotuvės aplinka

Q8. Jūsų lytis: ✪

Q9. Jūsų amžius: ✪

Q10. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos: