UserSGintare
Vieša
Pranešti

Veiksniai sąlygojantys vartotojų dėkingumą ir pasitenkinimą paslaugomis

Esu Gintarė Serafinaitė, Vilniaus universiteto Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistratūros studentė. Baigiamajam darbui atlieku apklausą siekdama išsiaiškinti, veiksnius, kurie sąlygoja vartotojų dėkingumą ir pasitenkinimą restorano paslaugomis. Prašau Jūsų skirti 5-7 minutes laiko ir atsakyti į pateiktus klausimus. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymų konfidencialumas garantuojamas. Gauti apibendrinti duomenys bus panaudoti tik akademiniams tikslams.

 

Žemiau bus pateiktos 6 hipotetinės situacijos, kurias prašome perskaityti ir įvertinti teiginius 7 balų skalėje, kur 1 - visiškai nesutinku, o 7 - visiškai sutinku.

Įsivaizduokite, kad savaitgalio vakarienei Jūs pasirenkate naujai atidarytą restoraną miesto centre. Atsisėdus prie staliuko užsisakote jau žinomą, mėgstamą patiekalą. Užsakytas patiekalas yra gaminamas vietoje, subtiliai patiekiamas. Vakarienės metu mėgaujatės švelniais, naujai atrastais pažįstamais skoniais.
Įsivaizduokite, kad savaitgalio vakarienei Jūs pasirenkate naujai atidarytą restoraną miesto centre. Atsisėdus prie staliuko užsisakote jau žinomą, mėgstamą patiekalą. Užsakytas patiekalas yra gaminamas vietoje, subtiliai patiekiamas. Jus maloniai nustebino, kad patiekalo ingredientai yra užauginti šalia esančiame restorano darže ir nuskinti prieš pat Jums jį pagaminant. Vakarienės metu mėgaujatės šviežiais, ryškiais, natūraliais ir stebinančiais skoniais.
Įsivaizduokite, kad restorane užsisakote kavos puodelį. Jūs žinote, kad joje padavėja prie kavos visada papildomai patiekia ir mažą saldainį dovanų.
Įsivaizduokite, kad restorane užsisakote kavos puodelį. Netikėtai padavėja prie kavos papildomai patiekia ir mažą saldainį dovanų.
Įsivaizduokite, kad vakarieniaujate restorane, kuriame Jus maloniai aptarnauja. Visos vakarienės metu padavėjas Jums yra dėmesingas, aptarnauja greitai, padeda išsirinkti gėrimą, papasakoja apie ingredientus. Padavėjas su Jumis elgiasi šiltai ir draugiškai.
Įsivaizduokite, kad vakarieniaujate restorane, kuriame Jus maloniai aptarnauja. Visos vakarienės metu padavėjas Jums yra dėmesingas, aptarnauja greitai, padeda išsirinkti gėrimą, papasakoja apie ingredientus. Padavėjas su Jumis elgiasi šiltai ir draugiškai. Po vakarienes padavėjas prisistato, kad yra restorano savininkas ir jam labai malonu matyti patenkintus ir laimingus savo klientus bei pakviečia Jus apsilankyti ir vėl.
Jūsų lytis
Jūsų išsilavinimas
Jūsų pajamos

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų2703075
Atsakymų0331

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »