Veiksniai sąlygojantys vartotojų dėkingumą ir pasitenkinimą paslaugomis
Esu Gintarė Serafinaitė, Vilniaus universiteto Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistratūros studentė. Baigiamajam darbui atlieku apklausą siekdama išsiaiškinti, veiksnius, kurie sąlygoja vartotojų dėkingumą ir pasitenkinimą restorano paslaugomis. Prašau Jūsų skirti 5-7 minutes laiko ir atsakyti į pateiktus klausimus. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymų konfidencialumas garantuojamas. Gauti apibendrinti duomenys bus panaudoti tik akademiniams tikslams.
Žemiau bus pateiktos 6 hipotetinės situacijos, kurias prašome perskaityti ir įvertinti teiginius 7 balų skalėje, kur 1 - visiškai nesutinku, o 7 - visiškai sutinku.