Veiksniai, lemiantys prekybą internetu

Gerbiamas Respondente,

Šią anketinę apklausą vykdo Vilniaus universiteto, Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto antro kurso studentai. Perskaitykite klausimus ir pasistenkite į juos atsakyti kuo tiksliau. Ši anketa yra anoniminė, jos tikslas – nustatyti 18-29 amžiaus asmenų pagrindinius veiksnius, lemiančius prekės pasirinkimą internete. Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje.

Veiksniai, lemiantys prekybą internetu
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis?

Koks jūsų amžius?

Kaip dažnai perkate internetu?

Išvardykite tris elektronines parduotuves, kurias geriausiai žinote

Kodėl neperkate internetu (jei neperkate)?

Įvertinkite, kokie veiksniai suteikia daugiausia pasitikėjimo elektronine parduotuve? Sužymėkite pateiktus variantus prioritetų tvarka, nuo 1 (svarbiausias) iki 6 (mažiausiai svarbus):

123456
Žinomas e. parduotuvės prekinis ženklas
Aiškus pardavėjo įsipareigojimų pateikimas
Aiškus sertifikatų pateikimas
Sudaryta galimybė susisiekti su konsultantu
Visuomenėje žinomų žmonių atsiliepimai
Jūsų draugų ir artimųjų rekomendacijos

Su kokiomis problemomis dažniausiai susiduriate pirkdami internetu?

Kiek vidutiniškai laiko (valandų) per mėnesį praleidžiate žiūrėdami prekių asortimentą internetinėse svetainėse?

Kas internetinėse parduotuvėse jums svarbiausia?

Ar sutinkate su šiais teiginiais?

SutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNeturiu nuomonės
Prekių pirkimą lemia internetinės svetainės dizainas
Prekių pirkimui didelę įtaką daro reklama
Klientų aptarnavimas yra labai svarbus
Prekės internete turi mažesnę kainą

Ar pasitikite prekyba internetu?

Ateityje pirkti internetu jūs planuojate: