Veiksniai, lemiantys Lietuvos logistikos centrų pasirinkimą

Mes esame Vilniaus Universiteto Tarptautinio Verslo Mokyklos  ketvirto kurso studentai. Savo bakalauriniame darbe atliekame tyrimą apie Lietuvos logistikos centrų pasirinkimą lemiančius veiksnius ir maloniai prašome Jūsų padėti mums ir užpildyti apklausą. Klausimyno atsakymai bus panaudoti tik moksliniams tikslams. Konfidencialumas garantuotas, Jūsų atsakymai bus išreikšti diagramose procentiniu santykiu. Prašome pažymėti vieną tinkantį atsakymą. Dėkojame iš anksto.

Anketa yra skirta įmonėms, naudojančioms Lietuvos logistikos centrų paslaugas bei toms, kurios planuoja jomis naudotis.

 

Kokiu principu organizuotas prekių sandėliavimas Jūsų įmonėje?

Kokiu principu organizuotas prekių gabenimas Jūsų įmonėje?

Kokiu principu Jūsų įmonė perka paslaugas iš logistikos paslaugų tiekėjų?

Kurių prekių gabenimą užsakote dažniausiai?

Kaip dažnai per mėnesį Jūsų įmonė užsako logistikos paslaugas?

Kokio tipo gabenimus užsako Jūsų įmonė?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje EKONOMINIUS veiksnius, lemiančius Jūsų apsisprendimą renkantis logistikos centrą?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje POLITINIUS veiksnius, lemiančius Jūsų apsisprendimą renkantis logistikos centrą?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje TECHNOLIGINIUS veiksnius, lemiančius Jūsų apsisprendimą renkantis logistikos centrą?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje GEOGRAFINIUS veiksnius, lemiančius Jūsų apsisprendimą renkantis logistikos centrą?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje SOCIALINIUS veiksnius, lemiančius jūsų apsisprendimą renkantis logistikos centrą?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje, kas Jums būtų svarbu atliekant krovinio sandėliavimą?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje, kas Jums būtų svarbu atliekant krovinio transportavimą?

Įvertinkite 5 (nuo visiskai nesvarbus iki labai svarbus) balų skalėje, kokios Jums būtų svarbios klientų aptarnavimo funkcijos?

Jūsų įmonės metinė apyvata?

Kiek darbuotojų dirba jūsų įmonėje Lietuvoje?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą