Veiksniai, lemiantys individualizuotų matmenų interjero gaminių pirkimą internetu

Gerb. respondente,

 

Esu Gintarė Naruševičiūtė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto magistrantė. Šiuo metu rašau magistrinį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti individualizuotų matmenų interjero gaminių prekybos internetu galimybę.

 

Įsivaizduokite situaciją, kad Jūs nusprendėte įsigyti tokias prekes, kaip užuolaidos, žaliuzės, individualūs baldai, paveikslų rėmai, ir pan. Prekes galite apžiūrėti tradicinėje parduotuvėje arba išsirinkti iš internetinio katalogo, tačiau visus matmenis ir kitus parametrus turėtumėte nusistatyti patys ir suvesti į parduotuvės internetinėje svetainėje esančią anketą. Pagamintos pagal Jūsų nurodytus parametrus prekės Jums bus pristatytos į namus. Ar rinktumėtės tokią paslaugą?

Visi atsakymai bus anonimiški ir naudojami tik apibendrintoms išvadoms. Pildydami klausimyną užtruksite ne daugiau nei 15 minučių. Savo atsakymus pažymėkite ties atitinkamu skaičiumi prie klausimo pateiktoje skalėje nuo 1 (visiškai nesutinku) iki 7 (visiškai sutinku).

 

Dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Vartotojų jaučiamas bejėgiškumas

1 (visiškai nesutinku)
2
3
4
5
6
7 (visiškai sutinku)
1) Jei perkant internetu iškyla vienokių ar kitokių problemų, tai šias paslaugas teikiančios įmonės operatyviai reaguoja į mano nusiskundimus ir stengiasi kuo greičiau šias problemas išspręsti
2) Dažniausiai tokie klientai kaip aš, gali priversti internetu prekiaujančias įmones atsižvelgti į mūsų poreikius ir norus
3) Dažniausiai tokie klientai, kaip aš, gali priversti internetu prekiaujančias įmones kliento atžvilgiu elgtis teisingai ir sąžiningai
4) Paprastai interneto parduotuves aptarnaujantis personalas, sprendžiant klientams kylančias problemas, nesistengia padaryti daugiau nei reikalaujama pagal formalias klientų aptarnavimo taisykles
5) Eilinių, paprastų vartotojų skundai, pretenzijos, parašyti interneto parduotuvių įmonių vadovybei, paprastai būna nepatenkinami
6) Kai interneto parduotuvių paslaugų kokybė netenkina, dažniausiai tokie vartotojai kaip aš, negali priversti paslaugas teikiančių įmonių pašalinti tuos trūkumus arba teikti kokybiškas paslaugas
7) Bendraudamas su interneto parduotuvių personalu, aš jaučiu, jog su manim elgiamasi kaip su eiliniu asmeniu, o ne kaip su ypatingu klientu, turinčiu specifinių poreikių ir norų

Pažįstamų nuomonės svarba

1 (visiškai nesutinku)
2
3
4
5
6
7 (visiškai sutinku)
8) Kad įsitikinčiau, jog perku gerą prekę ar paslaugą, aš stebiu, ką perka/ naudoja kiti
9) Jei aš nežinau apie konkretų produktą, ar kaip naudotis tam tikra paslauga, aš klausiu savo draugų / artimųjų patarimo
10) Kiti žmonės dažnai manęs prašo patarimo, kokią prekę ar paslaugą jiems geriausia rinktis iš turimų alternatyvų, esančios pasiūlos
11) Prieš įsigydamas tam tikrą prekę ar paslaugą, aš pirmiausiai apie tai susirenku informaciją iš draugų ir artimųjų
12) Teigiamos rekomendacijos iš draugų, artimųjų, ar kitų individualizuotų matmenų produktų pirkėjų internetu (pvz., komentarai internetinėje svetainėje) paskatintų mane taip pat pirkti šias prekes internetu

Pirkėjų priklausomybė nuo konsultantų pagalbos perkant internetu ir tradicinėse parduotuvėse

1 (visiškai nesutinku)
2
3
4
5
6
7 (visiškai sutinku)
13) Prieš apsisprendžiant dėl individualizuotų matmenų interjero gaminių pirkimo geriausias pasitarti su konsultantu
14) Perkant individualizuotų matmenų interjero gaminius konsultanto nuomonė paprastai yra lemiamas veiksnys, įtakojantis mano apsisprendimą pirkti arba nepirkti
15) Perkant individualizuotų matmenų interjero gaminius aš visada klausiu konsultanto patarimo
16) Konsultantai nėra labai naudingi man priimant sprendimą dėl individualizuotų matmenų interjero gaminių pirkimo
17) Konsultantai, kurie daug žino apie savo parduodamus individualizuotų matmenų interjero gaminius, dažnai įtakoja, kokį gaminį aš pasirenku pirkti
18) Konsultanto nuomonė neturi jokios įtakos mano apsisprendimui pasirenkant konkretų individualizuotų matmenų interjero gaminį
19) Jei konsultantas negali suteikti mane dominančios informacijos apie individualizuotų matmenų interjero gaminius, aš iš tos parduotuvės niekada neperku
20) Individualizuotų matmenų interjero gaminių parduotuvės konsultantai paprastai būna tos srities žinovai
21) Galimybė pasinaudoti 3D modeliavimu internetinėje parduotuvės svetainėje būtų adekvatus pakaitalas gyvai konsultacijai perkant tokius gaminius

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Jūsų asmeninės mėnesio pajamos "į rankas":