Vikasiuke 165ViešaŽymėsveiksniaiaplinkavartotojasVirtuali PraneštiPraneštaVeiksniai įtakojantys pirkimą virtualioje aplinkojeGerbiamas respondente, aš esu Viktorija Moščinskienė, Kauno technologijos universiteto, ekonomikos fakulteto magistrantė. Šios anketos tikslas yra išsiaiškinti pirkimo Internete ypatumus.1. Tavo lytisVyrasMoteris 2. Tavo amžius (nurodyk, kiek tau metų) 3. Kokia tavo nuomonė apie pirkimą Internetu?Labai teigiamaTeigiamaNeturiu nuomonėsNeigiamaLabai neigiama 4. Kokias prekes (paslaugas) yra tekę pirkti ar užsisakyti Internetu?Bilietus į kiną, koncertąTransporto (autobuso, lėktuvo ir t.t.) bilietusKnygasAudio/Video technikąCDDrabužiusKita...Internetu nėra tekę pirkti 5. Pažymėk, kiek pritariate žemiau esantiems teiginiams (1 – visiškai nepritariu, 7 – visiškai pritariu):1234567Perkant Internetu sutaupoma laikoPerkant Internetu sutaupoma pinigųPerkant Internetu sutaupoma pinigųPerkant Internetu, galima rasti prekių, kurių nėra tradicinėse parduotuvėsePirkti Internetu galima, bet kuriuo vartotojui patogiu laikuPirkimas Internetu yra nesudėtingasPirkimas Internetu nėra rizikingas 6. Pažymėk kiek perkant Internetu tau svarbu žemiau išvardyti dalykai (1 – visiškai nepritariu, 7 – visiškai pritariu)1234567Man svarbu, jog perkant Internetu galima apsipirkti greičiau, nei vaikštant po parduotuvesMan svarbu, jog už Internetu užsakytas prekes būtų galima sumokėti ne naudojantis Internetinės bankininkystės sistema, o atsiimant prekesMan svarbu, kad Interneto parduotuvė užtikrintų saugius atsiskaitymo už prekes būdusMan svarbu, kad Internetinės svetainės sparta būtų didelėMan svarbu, kad būtų paprasta grąžinti Internetu įsigytas prekes Rastos klaidos